Kiire kysimus
Kiire kysimus
Palju saab veel sõita kui põleb oil inspectionis viimane roheline tuli?
- Mulk
- Huviline
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 16.12.2003 19:28 23
- Peamine sõiduk: A6 4G QUATTRO
- Asukoht: Vantaa-Viljandi
See on selline suhteline, oleneb palju auto saab kylmkäivitust ja näiteks kui suure koormusega söitu saab(käru, suvila, mäginemaa, talv jne.)Mul endal ka just läks pölema viimane roheline, kui ei eksi siis kolm tulukest on kustunud umbes 11000 km sees.kuidas sul muidu hooldusega on?Palju km juba on odomeetril ees ja kuidas hoolde ajalooga on?(Raamat)Endal on umbes 20 000 järel ikka välbad olnud(öli, insp. 1 ja 2 ) Järgmisena seisab ees siis insp. 1 ja lasen ka selle korralikult UM teha, ei taha ainult alati piirduda lihtsa ölivahetuse ja siis tule resetiga.jätkan ikka auto ilusat hooldamist nagu enne tehtud ja ehk ka kindlam tunne siis pikematel otstel ja välismaal.Pakun et insp. 1- 3000-4000 krooni orienteeruvalt.ka pidurivedeliku vahetus vaja sooritada kuna 2 a täis juba eelmisest.Palju sul autol muidu läbisöitu juba on?Mul 150000 ja ka kinnituse saanud Um ja ka endiselt omanikult et peab paika. 2, 5 aastaga oli talle 140000 km i.
Re: Kiire kysimus
Umbkaudu 300 liitrit (ehk umbes 4 paagitäit).Metaxa kirjutas:Palju saab veel sõita kui põleb oil inspectionis viimane roheline tuli?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!