Kui soojana käivitada siis ei taha käima minna ja kui läheb ei ole jõudu. Jukerdab kohapealt minema siis tekib mingi minek siis kaob ... peale paari kilomeetrit hakkab enamvähem astuma, kuigi pisteliselt kaob jõud ikka ära.
Kui see vaakumi jama on siis oleks tore kui keegi pildi(d) paneks kus kohas need voolikud on.
Külmana läheb rahuldavalt käima a vahest kaob ikka minek ära.
Tänan lugemast
Soojana käivitades probleemid (e28 M535i)
Kõlab nagu bensiinipump.
Tark oleks manomeeter vahele panna. Kui selle ärakukkumisega kaasneb survelangus, siis on asi nagu selge.
Algatuseks relee (vist teine relee kaitsmekarbi mootoripoolses küljes) - toiteotsad traadijupiga ära ühendada. Kui siis on ok, siis panna uus relee (on põlenud), hädajuhul peene liivapaberiga kontaktid puhastada.
Kui ei ole ok, siis uus bensiinipump. Tagarattakoopast võiks käega katsuda- jamav pump kipub tuliseks minema.
Kui sul on lihtsalt tänavasõiduks pumpa vaja, siis võib üks nädala pärast minu vana pumba mingise hüvituse eest saada. 3.0 bar peal töötab korralikult, minu auto jaoks aga juba kulunud (tootlikkust kõrgemal survel ei jätku)
Edit: kui selle kakkumisega käib toss tagant, siis on surveregulaator. Seda saab ka tuvastada manomeetriga.
Tark oleks manomeeter vahele panna. Kui selle ärakukkumisega kaasneb survelangus, siis on asi nagu selge.
Algatuseks relee (vist teine relee kaitsmekarbi mootoripoolses küljes) - toiteotsad traadijupiga ära ühendada. Kui siis on ok, siis panna uus relee (on põlenud), hädajuhul peene liivapaberiga kontaktid puhastada.
Kui ei ole ok, siis uus bensiinipump. Tagarattakoopast võiks käega katsuda- jamav pump kipub tuliseks minema.
Kui sul on lihtsalt tänavasõiduks pumpa vaja, siis võib üks nädala pärast minu vana pumba mingise hüvituse eest saada. 3.0 bar peal töötab korralikult, minu auto jaoks aga juba kulunud (tootlikkust kõrgemal survel ei jätku)
Edit: kui selle kakkumisega käib toss tagant, siis on surveregulaator. Seda saab ka tuvastada manomeetriga.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990