K:m30b34 edasiaitamine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
White
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.06.2004 22:27 34

K:m30b34 edasiaitamine

Postitus Postitas White »

küsimus siis järgmine

kuidas võimalikult väikeste kulutustega vabalthingavat mootorit edasi aidata

kui palju hingab kaas originaalkonditsioonis

ehk siis selle teema eesmärk minujaoks oleks leida mõistliku hinnaga mootori võimsuse kasvu

samuti kui keegi kirjutab oma nägemuse asjast ning omab kontakte kust soetada osi võiks lisada võimalusel hinna ja kontakti

äärmiselt teretulnud oleks kommentaarid inimestelt kes ise on sama mootorit ehitanud, kuid ka mõistlikud soovitused asjatundjatelt üldiselt
C U When U Get There!
Kasutaja avatar
sips
Huviline
Postitusi: 359
Liitunud: 30.07.2006 16:49 47
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas sips »

http://www.bmwe34.net/e34main/upgrade/Recipe.htm

Esiteks võiks mootorile korraliku remondi teha. :)

Aga endal autol (m30b30) lasin kat-i eemaldada , peale eemaldamist oleks nagu padi sumpsist välja võetud.Kiiremini läheb pöördesse küll. :D

E34 535i with 3.73 Diff Ratio, Free Flow Exhaust, K&N Air Filter and a Jim.C. Chip.

The test results:
Maximum HP: Up to 229HP (171kW) from 208HP (155kW)
Maximum Torque: Up to 243lb/ft (332Nm) from 223lb/ft (305Nm)
Bmw E46 330D
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Arvestades, mis maksab E34 "free flow exhaust", pole tegemist teps mitte hea hj/eek suhtega.

Sama raha eest osta nitrokit ja hj/eek suhe tuleb vähemalt kolm korda parem :)
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
White
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.06.2004 22:27 34

Postitus Postitas White »

spikerdasin turboklubi vabalthingava rubriigist silweri postitusest

http://www.dbilas.de/index.htm

siiani on seal kõige parema hinnaga nukk mis seni olen leidnud ning saab tellida soomest - seega nuka kohapealt siiani kõige parem variant


mootorit hakkab juhtima programeeritav aju seega chipi pole põhjust pakkuda ja programeeritav just itb-de pärast

aga aitäh soovituse eest sips :)

ootaksin siis praegu soovitusi eelnevalt lehelt milline nukk valida ja mis oleks must have koos nukaga - mida peaks vahetama

samuti sooviks soovitusi väljalaske kollektori koha - kas lasta teha või osta ja mis oleks õigeim variant

auto eesmärgiks on sõita võimalikult kiiresti veerand miili - see tähtis asi jäi alguses täpsustamata, kereks on kupee e30
C U When U Get There!
White
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 02.06.2004 22:27 34

Postitus Postitas White »

vastus aarele - nitro kit ei tule kõnealla kuna tahan sõita a klassis

kuid aitäh pakkumast :)

edit:
unustasin enne küsida - kuna mootoril on kahemassiline hooratas siis mis auto pealt ma sinna ühemassilise saan

olen kuulnud, et e28 528 ja 535 omad sobivad? loomulikult siis ühtlasi sama auto siduriga
C U When U Get There!
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

528 1 massiline + varsti saad ka tellida esimese kerge hooratta
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Vasta