Küünlad mõradega?
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Küünlad mõradega?
Miks on küünlad mõradega? Kas tegemist on praak küünaldega? Millest võivad olla mõrad tingitud? Kas sellest on tingitud mootori ebaühtlane käik ( jätab vahele )?
Küünlad sai ostetud kevadel.
2,5 R6 24V.
Jätab vahele - süütepoolid vahetatud, piibud vahetatud, filtrid vahetatud, lambda vahetatud. Viga ikka alles.
Kuidas puhastada õhulugejat? - kas lihtsalt tolmust puhtaks?
Kas viga võib olla tühikäiguklapis? Kuidas puhastada?
Tänan!
Küünlad sai ostetud kevadel.
2,5 R6 24V.
Jätab vahele - süütepoolid vahetatud, piibud vahetatud, filtrid vahetatud, lambda vahetatud. Viga ikka alles.
Kuidas puhastada õhulugejat? - kas lihtsalt tolmust puhtaks?
Kas viga võib olla tühikäiguklapis? Kuidas puhastada?
Tänan!
Tervitus.
Pildilt on näha, et kasutad nelja elektroodiga küünlaid. Nii palju, kui mina tean, peab M50 mootoril kasutama ühe või kahe elektroodiga küünlaid. Näit. NGK BKR6EK, Bosch F7LDCR või Champion RC8DMC.
Autodata annab vahelejätval mootoril sellised veavõimalused.
* Ignition system
* Air intake system/vacuum system - leaks
* Fuel pressure/delivery rate/fuel pressure regulator
* Evaporative emission (EVAP) canister purge valve
* Exhaust gas recirculation (EGR) valve/position sensor
* Engine coolant temperature (ECT) sensor
* Injectors
* Engine compression
* Engine management system - connections/wiring
* Engine control module (ECM)
Tühikäigumootorit puhasta carb cleaneri või bensiiniga. Vala otsast sisse, leota, loksuta, puhasta kaltsuga ja lase kuivada. Osad lasevad lõpetuseks ka pisut õli, et klapp paremini liiguks aga siis õige pisut.
Pildilt on näha, et kasutad nelja elektroodiga küünlaid. Nii palju, kui mina tean, peab M50 mootoril kasutama ühe või kahe elektroodiga küünlaid. Näit. NGK BKR6EK, Bosch F7LDCR või Champion RC8DMC.
Autodata annab vahelejätval mootoril sellised veavõimalused.
* Ignition system
* Air intake system/vacuum system - leaks
* Fuel pressure/delivery rate/fuel pressure regulator
* Evaporative emission (EVAP) canister purge valve
* Exhaust gas recirculation (EGR) valve/position sensor
* Engine coolant temperature (ECT) sensor
* Injectors
* Engine compression
* Engine management system - connections/wiring
* Engine control module (ECM)
Tühikäigumootorit puhasta carb cleaneri või bensiiniga. Vala otsast sisse, leota, loksuta, puhasta kaltsuga ja lase kuivada. Osad lasevad lõpetuseks ka pisut õli, et klapp paremini liiguks aga siis õige pisut.
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
Küünlad on 3 elektroodiga ja sellelt tootjalt : http://www.eyquem.com/
Aga huvitav kas 3 elektroodiga ei toimi?
Sama tootja 2 või 1 elektroodiga küünlad ka ei sobi?
Kusjuures kui õhulugeja pistik lahti ühendada, siis probleem jääb.
Aga huvitav kas 3 elektroodiga ei toimi?
Sama tootja 2 või 1 elektroodiga küünlad ka ei sobi?
Kusjuures kui õhulugeja pistik lahti ühendada, siis probleem jääb.
Esiteks unusta need "jeekimid"(Eyquem) ära...
Teiseks peale mootoripesu kuivata küünlaaugud suruõhuga ära
Kolmandaks pole need mõrad vaid ülelöögi jäljed
Uued küünlad(Bosch või NGK) ja nende jälgedega silindritesse veelkord uued piibud ning auto sõidab jälle
Nende asjade pealt ei saa kokku hoida, nagu ka õli arvelt
Kasutaja Joxs pakutud Champion on ka täielik saast
Teiseks peale mootoripesu kuivata küünlaaugud suruõhuga ära
Kolmandaks pole need mõrad vaid ülelöögi jäljed
Uued küünlad(Bosch või NGK) ja nende jälgedega silindritesse veelkord uued piibud ning auto sõidab jälle
Nende asjade pealt ei saa kokku hoida, nagu ka õli arvelt
Kasutaja Joxs pakutud Champion on ka täielik saast
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn
-
- Huviline
- Postitusi: 508
- Liitunud: 24.08.2004 14:11 58
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- 525touring
- Huviline
- Postitusi: 438
- Liitunud: 18.01.2007 01:46 41
- Asukoht: Tallinn