Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tegemist 93 aasta 318 is-ga. Kuni kaitsmekarbi juures oleva pistikumi on juhe terve. Proovisin mootoriaju vahetada, midagi ei muutunud (oli lihtsalt teine olemas). Kas on mingisugune muu moodul tuksis (airpääg, kesklukk, abs vms)? Äkki oskab keegi millegi targaga välja tulla. Midagi nagu katki polegi, et otseselt tahaks diagnoosimist, aga närib sees, kuna auto pole ju korras.
Sul tulebki kogu diagnostika pin 17 alt, s.t suhtleb kõigi plokkidega läbi selle kontakti. 4-silindrilistel mootoritel tuleb pin 17 alt ning 6-ja rohkemasilindriliste puhul pin 20 alt.
PeeterA kirjutas:Sul tulebki kogu diagnostika pin 17 alt, s.t suhtleb kõigi plokkidega läbi selle kontakti. 4-silindrilistel mootoritel tuleb pin 17 alt ning 6-ja rohkemasilindriliste puhul pin 20 alt.
BMW etm räägib natuke teist juttu, mootor 17 valt ja muu staff 20 alt ikkagi.
Eelmine suvi Truumu juures töötas diagnostika ilusti. Nüüd aga ei räägi auto carsoftiga omavahel läbi.
Leidsin nüüd aega ja läksin asjaga süviti. Vigane oli ABS aju ,teise ajuga töötab ilusti ja pinge klemmis olemas. Tekkis aga küsimus, mis vahe on M3 ABS ajul ja tava e36 omal. Välimuselt samad, aga M3 oma rohelise kleepekaga ja teise tootekoodiga.