Katuse "plasti" eemaldamine e30-l - kolina otsing
Katuse "plasti" eemaldamine e30-l - kolina otsing
Tere,
Kiire küsimus.
Kuidas eemaldub luugiga e30-l see luugi esine must kate kus küljes ka päikesesirmid jms.
Sirmid ära, sirmi kinnitused ka, eestäär juskui lahti.
Samas on tagumine äär kinni kui tinutatud. Kas mingid luugi kruvid hoiavad seda paigal või mis?
Kiire küsimus.
Kuidas eemaldub luugiga e30-l see luugi esine must kate kus küljes ka päikesesirmid jms.
Sirmid ära, sirmi kinnitused ka, eestäär juskui lahti.
Samas on tagumine äär kinni kui tinutatud. Kas mingid luugi kruvid hoiavad seda paigal või mis?
Viimati muutis Muhv, 27.07.2004 21:50 15, muudetud 1 kord kokku.
Nii ka mulle tundub. Kui vaba õhtu leian, kaevan edasi.
Võite pakkuda ka oma versioone huvitava metalse kolina tuvastamiseks. Mis kontrollitult ei kolise on tuulesuunaja oma varrastega, luugi sisemine polster, välimine plekkkate jm luugi sisemus. Kolin eksisteerib ühtviisi kui luuk on kinni, tuulutusasendis või täisavatud.
Ise pakun, et kolin tuleb just selle musta plasti alt kõrvalistuja poolt. Mis seal koliseda võiks - pole õrna aimugi
Võite pakkuda ka oma versioone huvitava metalse kolina tuvastamiseks. Mis kontrollitult ei kolise on tuulesuunaja oma varrastega, luugi sisemine polster, välimine plekkkate jm luugi sisemus. Kolin eksisteerib ühtviisi kui luuk on kinni, tuulutusasendis või täisavatud.
Ise pakun, et kolin tuleb just selle musta plasti alt kõrvalistuja poolt. Mis seal koliseda võiks - pole õrna aimugi
Kolina suund on kindlaks tegtud mitmete katsete tulemusena.
Luuk on elektriline. Kui check controlli juures olev pisike kate eemaldada, siis vähemalt see juraks, mis seal taga on ei liigu kuhugi. Kolin tuleb paremalt ülevalt nurgast. Kahtlustasin ka luugi dreeni, aga ei suuda end kuidagi veenda, et kummivoolik võiks koliseda.
Luuk on elektriline. Kui check controlli juures olev pisike kate eemaldada, siis vähemalt see juraks, mis seal taga on ei liigu kuhugi. Kolin tuleb paremalt ülevalt nurgast. Kahtlustasin ka luugi dreeni, aga ei suuda end kuidagi veenda, et kummivoolik võiks koliseda.
Arhiivi tarvis siis pisuke jutt.
Luugiga E30-l saab selle musta katte maha eemaldades päikesesirmid, nende fiksaatorid. Sellega vabaneb esiserv. Seejärel eemaldada avatud luugi see nn tuulesuunaja. Selleks vabastada piirajate tagumised otsad hingedest ja keerata lahti 8 lühikest ristpeaga kruvi. Tuulesuunaja eemaldub. Selle alt tulevad veel nähtavale 2 pikemat ristpeaga kruvi. Need ka ära ja tagaserv on ka lahti. Küljed on kinnitatud lihtsalt tihendite alla.
Isoleerisin omal seal sees kõik pulgad ära kasutades liimiga heliisolatsiooni kummi. Kolin ära ei kadunud. Hääl ka ei muutunud, seega viga seal ei peitu. Mõistus saab kohe otsa.
Luugiga E30-l saab selle musta katte maha eemaldades päikesesirmid, nende fiksaatorid. Sellega vabaneb esiserv. Seejärel eemaldada avatud luugi see nn tuulesuunaja. Selleks vabastada piirajate tagumised otsad hingedest ja keerata lahti 8 lühikest ristpeaga kruvi. Tuulesuunaja eemaldub. Selle alt tulevad veel nähtavale 2 pikemat ristpeaga kruvi. Need ka ära ja tagaserv on ka lahti. Küljed on kinnitatud lihtsalt tihendite alla.
Isoleerisin omal seal sees kõik pulgad ära kasutades liimiga heliisolatsiooni kummi. Kolin ära ei kadunud. Hääl ka ei muutunud, seega viga seal ei peitu. Mõistus saab kohe otsa.