Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Keskmiseks tuleb kuskil 10-11l/100km -le.
Linnasõitu natuke rohkem kui maanteed ikka.
Ise olen suht rahul, kuna pole just kõige kehvemad näitajad selle auto kohta Kusjuures sõidustiil ei ole just kõige rahulikum.
Eile näitas vingumõõtja ka ilusti, et kütus põleb kõik kenasti ära mis ette söödetakse ja CO oli minu suureks üllatuseks ümmargune null
Kas mõni targem mees teab rääkida...kui õhulugeja valetab seega ei avane õhu klapp mul piisavalt ja mootor rüüpab liialt rikast segu, suitseb ja uimab, kui selle vahetatud saab kui oluliselt see kütuse kulule mõjub?
Vabandust kui küsimus väga rumal tundub
E34 525ix
Maanteel-10-12 liitriga saab täitsa hakkama
Linnas ikka sinna 12+ kanti
Minu IX ei joo =)
Maanteel aitab Püsikiiruse hoidja...siis üle 11 L sajale ei võta
Mul siis e39 ja 525tds manuaal- alati on saanud sirge maantee peal seieri sinna 6-7l kanti , kuid see nädal sõites on seier ja kekmine küttekule maanteel miinimum 8l ja alla ei lähe.... Kas 17" velg võis sellele kaasa aidata või peaks termostaadile testi tegema (muidu kompu järgi on 87C kuni 93C). (seier kekel koguaeg)
See tegi mulle sellise närvivapustuse - selline tunne et olen e32 730i roolis ja vaatan seierit.....
Samas teise e39 525tds ja automaadiga - eile sain ette 5l maanteel ja seda ca 5km sõites..... Temp on koguaeg 90C vahest 95C
Kui ostsin termostaadi Automaailmast kas sellel on avanemise- sulgemis aeg teine kui originaalil?
Kas süüte nurk võib põhjustada sellise asja.... Tõmme on hea ja ei suitse.
Sai käidud autoga milleks e34 525i touring Norras,ja autos oli kolm meest ja terve tagumine pool asju lademetes,ühesõnaga auto täislastis.Sai sõidetud sinna 1600km ja GPS näitas keskmiseks kiiruseks 98.6 km/h,ning mis mind hämmastas oli see et masin on hakanud mingiks ökopilliks.Võttis keskmiselt 8.9l/100km.Tangitud sai koguaeg paak täis,ja siis vaadatud palju peale läks ja siis tehted tehtud.Huvitav on asi veel see et kaasas oli meil ka kaks wv passatit 2,5 diislid ja need võtsid keskmiseks 7.6l/100km.Ei oleks ise uskunud et alla 10l saab hakkama kuid võta näpus,alla selle ja veel talvel ja mägedes sõites.
On kellelgi veel juhtunud seda et sellised head üllatused pakub bmw.
Ajendas kirjutama see Autobild'i artikkel.
Enda autodel on see veaprotsent nö 10% minu kahjuks (tehas lubab linnas 7.9 mul aga kuni 9.8). Ehk siis ikka liiter-poolteist rohkem kui tehas lubab (bemaril).
Mazdal on see veidi täpsem (linnas ca-11.5-12) ja tehas lubab 12.1
Ja kui vaadata antud tabelit ning võrrelda seda infot, mida osad kodanikud foorumites jutustavad (et neil õnnestub saavutada 10-15% väiksem kulu kui isegi tehas ise pakub) siis ehk peaksid nad ka teistele tutvustama, kuidas õnnestub linnas saavutada 30% väiksem kulutus kui tavakodanikul? Võibolla on neil varuks mingid salanipid, kuidas tuleb sõita, et saavutada sedavõrd suur küttesääst.
Kuid, minu eesmärk pole kellegagi tüli norida, vaid tõestada, et on olemas täiesti selge ja tajutav erinevus andmetes: reaalsus vs müüdid (tehaseandmed).
Tehase andmed peaks olema sooja mootoriga kuiva päikesepaistelise ilmaga, tuulevaikse ilmaga ja kuiva teega.
Siinse kliima puhul on see suurem kulu kerge tulema- pasased- lumised-lörtsised teed, tuuline ja vihmane ilm, talvised soojendamised jne.
Ka rekkaga sõites oli kulu suviste ilmadega märgatav- 55L/100km talvel suvise 45-48L/100km vastu.
Tundub, et tehaseandmetes ökonoomsusega liialdamine tundub just uuemate autode probleem olema.
Hetkel 99a 328 automaadi kulu umbes 21% madalam kui tehas annab linnas. Tehase poolt siis linnakulu 15,3 aga mul 12 kanti. Omamõõdetud linnakulu oli 11,8 aga sisaldas ka Tabasalust linnasõitu. Hetkel minukäes olnud aja jooksul kompule tiksunud üldse 10,5 ja keskmine kiirus 43,6.
Eelmine auto oli 97a Honda Prelude 2,0 manuaal. Autoweek annab küttekuluks 12,6 aga mina sain suvel hakkama linnas 9-10. Maanteel oli küll kulu veidi suurem kui lubatud - minul 8, tehas annab 7,3.
Sõidustiil on normaalne, st et ei püüa olla esimene, kes seisab punase tule all vaid püüan vältida auto täielikku peatumist. Samas kui on vaja ei hoia ka gaasipedaaliga tagasi.
mytology kirjutas:Hetkel minukäes olnud aja jooksul kompule tiksunud üldse 10,5 ja keskmine kiirus 43,6.
Inimesed võikski oma keskmisi kütusekulusid postitada koos keskmise kiirusega. Annaks veidigi adekvaatsema pildi kus tegelikult sõidetakse.
Saksa foorumites on paljudel masinatel keskmised kiirused seal 70+ ... no ei saa rääkida siis enam linnakulust
Mina sõidan 50/50 linn/maantee ja keskmine kiirus on 40,5km/h.
Kusjuures nö tehaseandmed pole üldse reaalse sõiduga saavutatud vaid miski euro nõuetele vastava arvutiprogrammiga manipuleerides kuskil tehase sügavustes, sealt ka see erinevus. Programm arvutab kõik ideaaltingimused. Reaalsus muutub juba õhurõhu, temperatuuri, teeolude ja paljude muude tegurite koosmõjul.
Seda minagi rääkisin
Ja BMWde puhul, vähemalt Eestis, kipub olema see tendents, et paljud BMWde omanikud, vähemalt need, kes siinset foorumit külastavad, kipuvad olema nooremad inimesed, sellega kaasneb ka nö dünaamilisem (või kuidas iganes seda nimetada) sõidustiil, mis on kindlasti erinev kui tehase testitiimil.
Uurisin sulle mõned tehaseandmed välja: (e46 kere puhul)
318 manuaal võtab linnas 11,3 sajale ja maanteel 6,0 maks kiirus 206
318 automaat võtab linnas 13,0 ja maanteel 6,9
320 manuaal võtab linnas 12,5 ja maanteel 6,8 ja maks kiirus on 219
320 automaat võtab linnas 14,8 ja maanteel 7,2
323 manuaal võtab linnas 12,7 ja maanteel 6,8 ja maks kiirus 231
323 automaat võtab linnas 14,9 ja maanteel 7,2
328 manuaal võtab linnas 12,5 ja maanteel 7,0 ja maks kiirus 240
328 automaat võtab linnas 15,3 ja maanteel 7,1
ei tea jah kuidas neid keskmisi kulusid arvestatakse, 318 olen omanud ja linnas sain 9-ga hakkama, hetkel oman 328 automaati ja linnas ta mul 15,3 küll ei võta.
Minu autole annab tehas linnakuluks 14,4L/100km.
Liikudes põhiliselt Tallinnas Pirita-Kesklinn-Pirita trajektooril (mitte küll kõige hullema hommikuse tipptunni ajal) pole mina keskmist kompuutri järgi siiani veel üle 13,5 saanud. Tea kas kompuuter valetab vms.
Maanteel on tehase järgi 7,9L, selle saavutamine eeldab juba rahulikku kulgemist ja äkilisematest möödasõitudest hoidumist.
mytology kirjutas:Tundub, et tehaseandmetes ökonoomsusega liialdamine tundub just uuemate autode probleem olema.
Asi ei ole autode uudsuses, vaid kulunäitajate arvestamise metoodikas. Alates sellest ajast, kui kulunäitajaid hakati avaldama ECE metoodikal, ongi nad sellised. Varem avaldas BMW kulunäitajaid vastavalt DIN metoodikale.
Keda ECE tsükkel lähemalt huvitab, siis siin on see lahti seletatud (NB! nõutav saksa keele oskus): http://www.hot.ee/priitv8/ECE.pdf
Midagi tõlkisin ma paar kuud tagasi ka siia: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?p=386852#386852
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
minu 323 automaat e-46 ka ei võta igaljuhul linnas 14,9 . Maksimaalselt 12 ja seda ka siis kui venida ummikutes päevläbi. Sõidud tavaliselt maantee ja linn pooleks ja kompuutri järgi näitab kekmist 9,4-9,8 . Selle vahel kõigub keskmine.
Rainer_U kirjutas:
320 manuaal võtab linnas 12,5 ja maanteel 6,8 ja maks kiirus on 219
320i e30 vastse omanikuna sain oma esimese paagitäiega sõita ligemale 600 km, seega minu 60 l paagi puhul ainult linnasõit 10l/100km-le. Suht öko
Nüüd, mil mul käimas kolmas tuhat selle autoga, on kulu ca 14l/100km-le. Taguots on autoga ära harjunud ja julgen rohkem vajutada, esialgu sai ikka vaikselt pensionäri kombel podistatud. Samas, seda seierit jälgin ikka pidevalt ja üle 15-ne naljalt ei lase. Foori tagant startides on see paraku teostamatu.
Mäest alla ma vabakäigul ei uhaks, oleneb muidugi mäest ka. Näiteks Tallinnas Nõmme mäest alla tulles on tema kurvilise olemuse tõttu lausa eluohtlik vabakäigul lohiseda, käik peaks ikka sees olema ja rattad vedama. Targemad on õpetanud, et sealt on paras kolmandaga sobiv hoog sisse võtta ja siis pidurdava mootoriga mäest alla tulla, seier püsivalt nullis.
Lugesin yht kytusekulu teemat veel ja ei taibanud kust dislamehed neid ulmelisi kütusekulusi saavad ,endal e39 530d ja keskmist hetkel näitab kompuuter 7,2 . Seda umbes 50/50 linnas/maanteel,
kui seda ökonomaiserit jälgida(mida ma ka teen aegajalt), siis linnas sõites pysiva kiirusega on kütusekulu umbes 5 .samas kui mõõtsin ainult linna kütusekulu ei saanud kah seda asja kuidagi yle 8,5 (kompuutri järgi).
Ainult maanteel kytusekulu 5
Ei saa öelda et ma just väga aeglaselt sõidaks ja kiirustamist tuleb kah ikka iga päev ette(kodu ja töö vaheline distant ei ole eriti pikk).
eks kui ykskord saan paagi ja läbitud distantsi järgi arvutatud siis panen uuesti kirja.
Viimati muutis piq, 11.03.2008 09:26 49, muudetud 1 kord kokku.