Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
kas mootor läheb ilusti soojaks (temp näidik keskmisse asendisse)?
kasutan su teemat ja panen ka end sarnase mure!
Sama häda ka meie cabriol. Kusjuures soojaks saab salongi nii, et paned täie vungiga esiklaasile puhuma, sest nendest salongi suunatud võrede tagant hingitseb sooja väga aeglaselt- samas jalgadele puhub ilusti! Siinjuures mootor soojeneb ilusti keskmisse asendisse- seega termostaadi viga olla ei saa.
väga levinud viga on see, et salongisoojendus klapp on katlakivi või muu sodi tõttu kinni... aitab see kui ta lahti võtta väga ettevaatlikult ja ära puhastada. endal oli sama mure... ja mure lahenes peale selle klapi lahti kiskumist ja korralikult ära puhastamist
TO Kairi: Termostaadi pidevat avatud olekut saad kontrollida lihtsalt. Maha jahtunud mootor tööle ja lased kohapeal soojeneda. Kui radikas soojeneb ühtlaselt koos mootoriga, siis termostaat avatud asendis kinni kiilunud. Vahetusega saab iga remondimees hakkama ja aega ei võta üle 1 tunni. Termostaat ise 300-400 kr, vahetuse hind sõltub juba tegijast.
TO Tauri: Võta armatuuri alt kate maha, vaata kas klapid töötavad korralikult, mis õhusuunda reguleerivad.
Tulen ka oma hädaga siia teemasse.
Probleem selles et E36 318tds mootor soojeneb nii talvel kui suvel normaalse töötemperatuurini kuid sooja salongi ei tule.
Leiget õhku hakkab salongi immitsema kuskil 2000rpm juures.
Milles asi võib olla? Soojendusradikas või -klapp õhtal ehk?
Oletame, et jahutusvedeliku tase on MIN või veelgi vähem. Kas see võib põhjustada seda jama, et mootor ei soojene õieti üles (jääb sinise peale) ja sooja ei tule??
Samas näidik ka nagu ülekuumenemist ei näita.
see MIN ei näita muud kui jahutusvedeliku viimast soovitatavat piiri kuhuni võiks jahutusvedelik olla, aga teoreetiliselt võttes peaks sellisel juhul mootor kiiremini soojenema - vähem vedelikku mida soojendada!
naise E46-l oli sama mure.salong läks väga pikalt sõites ainult leigeks.termostaat sai suvel vahetatud ja mootori temperatuur tõusis normaalselt.sai jahutusvedelikku kontrollitud ning see oli ka nagu normis.hakkas juba juhmiks võtma,kuid täna sai probleem tuttava poolt lahendatud,nimelt oli süsteemis õhk sees ja nüüd lausa lust sõita.
Tere
Mul E36 325 cabrio
1.Jahutussüteemist tuleb õhk välja maseerida
2.Kui ventika nupp max aga õhku ei tule siis põhjus salongifiltris
3.Salongisoojenduse klapp kinni jäänud - vaja puhastada
Kui termostaat töökorras, siis peaks kontrollima just neid kolme kohta
Nii ta on. Aga selleks, et termostaati kontrollida tuleb see maha võtta ja kui on kahtlusi selle seisukorras, siis on juba see mõttekam ära vahetada. Uus jahutusvedelik sisse lasta (pole küll kohustuslik) ja süsteem korralikult õhutada. Kui nüüd mootor soojeneb normaalselt ja seier ära ei vaju ning sooja hakkab tulema, siis pole enam ju probleemi.
Aga olgu, ma hetkel enam ei tüüta nende termostaatide küsimustega.
Vahetan ta ära, õhutan süsteemi korralikult ja siis annan teada kuda läks.
tere
vastus
Kirjutasin 1.5 lehekülge siia kuidas salpngi ventilaatori mootorit vahetada
see kadus kuhugi....
seepärast ma ei enam pikalt protsesse siin ei kjrjelda.
Kui Sul on aega oodata kuni viimanegi õhumull välja tuleb siis
ei pea maseeima.