Infot külglibisemis vastase seadme kohta

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Kusjuures seda automaatikat saab ise kompust lisada (paned daylight-le linnukese ette) ja kui ikka lülitist maha keerad, siis on tuled maas ka :D ...ühesõnaga nüüd saab mõlemat varianti kasutada, kuidas aga harjunud oled ja endale meeldib.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
mel1
Huviline
Postitusi: 371
Liitunud: 14.01.2007 21:24 48
Peamine sõiduk: BMW 7 E65 735,E91 325D
Kontakt:

Postitus Postitas mel1 »

päevasõidu tulede automaatika saab teha progemata kui kleebid esiklaasi andurile väljaspoolt (peegli kohal)väikese 1cm.musta klepsu :) siis arvab auto,et on pime ja lülitab tuled automaatselt koos süütega,saab samuti lülitist välja lükata kui tarvis :)
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

mel1 kirjutas:päevasõidu tulede automaatika saab teha progemata kui kleebid esiklaasi andurile väljaspoolt (peegli kohal)väikese 1cm.musta klepsu :) siis arvab auto,et on pime ja lülitab tuled automaatselt koos süütega,saab samuti lülitist välja lükata kui tarvis :)
Nii saab ka jah :D
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Pets24
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 25.04.2007 09:40 06
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Pets24 »

Sain jälle targemaks. Nimelt ei teadnud seda, et bemmil nupp pidevalt siis n.ö. ON asendis ja OFF'i keerates saab tuled ära kustutada. Ise olen kokku puutunud teiste markide päevasõidu tuledega, millel siis nupp pidevalt OFF asendis ja tuled lülituvad sisse koos süütega. Sellile lahendus häiriks mind.. kuid bmw tehnikud järelikult parema mõtlemisega:)
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Pets24 kirjutas:Sain jälle targemaks. Nimelt ei teadnud seda, et bemmil nupp pidevalt siis n.ö. ON asendis ja OFF'i keerates saab tuled ära kustutada. Ise olen kokku puutunud teiste markide päevasõidu tuledega, millel siis nupp pidevalt OFF asendis ja tuled lülituvad sisse koos süütega. Sellile lahendus häiriks mind.. kuid bmw tehnikud järelikult parema mõtlemisega:)
See on ainult Euroopa päevasõidutuledega nii.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
M2ki
Huviline
Postitusi: 583
Liitunud: 15.12.2006 11:56 27

Postitus Postitas M2ki »

Kui e39'le lisada selline tulede automaatika nagu eespool kirjeldatud, kas siis follow me home töötab?
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

M2ki kirjutas:Kui e39'le lisada selline tulede automaatika nagu eespool kirjeldatud, kas siis follow me home töötab?
Minul vähemalt töötab.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Raitz
Huviline
Postitusi: 366
Liitunud: 06.06.2006 14:53 39
Asukoht: Tallinn + Rakvere

Postitus Postitas Raitz »

Indrek_M kirjutas:Mul selline küsimus, et kas DSC rakendudes püsikiirushoidja maha ei peaks minema? :)
Mul nagu viimati oli päris fun Jüri ringtee peal libedaga püsikiirushoidjaga lasta, DSC muudkui toimetas, nii kui auto otseks sai, nii andis aga jälle gaasi, et varasem kiirus taastada, ja läks aga jälle käest ära pepu ning hakkas jälle DSC toimetama :)
Minul on püsikiirushoidja maha läinud. Tegu oli lörtsise lumega ning möödasõiduga. Esirattad hakkasid lörtsis tugevalt pidurdama, samal ajal kiirendas tagumisi rattaid. Viskas lahedalt külje ette ja muidugi hakkas seepeale DSC hirmsat moodi ragistama ja mina rooli korrigeerima ning niimoodi järjest paar korda me siis koos võitlesime selle püsikiirushoidja vastu. Endale pakkus ka huvi, et oo päris põnev, vist ei saagi möödasõitu sooritada. :lol: No ja siis lõpuks sai püsikiirushoidja aru, et vist on parem järgi anda ning lülitas ennast välja. Endal hämming, et miks ta siis veel niikaua jukerdas.

Hiljem olen proovinud juba meelega ja tugevama külglibisemise korral lülitab iga kord püsikiirushoidja välja. Nii, et päris kamikazet ei luba panna.
Vasta