K: Lisa õlirõhmanomeetri paigaldamine?
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
K: Lisa õlirõhmanomeetri paigaldamine?
Kellelgi ehk kogemust nende lisakellade paigaldamisel?
Kas saab ühendada ja kust saab andmed näiteks lisamanomeeter õlirõhunäidik. Autoks E 34 91a.
Kas saab ühendada ja kust saab andmed näiteks lisamanomeeter õlirõhunäidik. Autoks E 34 91a.
ikka saab mu teada peaks olema neid nii mehhaanilisi kui elektrilisi esimesel juhul vaja toru vedada teisel juhul paar juhet +paar juhet taustavalgustusele ja tartus on vast FALLEROON see kus kohapeal suur valik olemas neid kellasid paigaldus adaptereid ja ka kandurid ja muud mis sinna juurde vaja läheb
Mina olen pannud, panin 3 kella - õlirõhk, veetemp ja õli temp. E28le on sobiv nad panna raadio alla, kus tavaliselt kassetisahtel on. Neid väikseid 57 mm kelli mahub sinna täpselt 3.
Õlimanomeeter võiks olla kindlasti mehhaaniline - so seda käitab kuskilt välja võetud survevoolik. M30le tehakse selleks vahetükk plokikaane ja õlirõhutule anduri vahele.
Mina ostsin oma kellad Järvelt, maksid nad nii 150 eek tükk. Ainuke vilets asi oli kahesüsteemne skaala (bar+psi; C+F) ja õlirõhumanomeetri toitetoru, mis meenutas vereülekandevoolikut ja kinnitus mingi imesüsteemiga. Mina lasin treialil teha sobiva stutsi ja asendasin selle 4 mm kütusevoolikuga.
Temperatuuri kellad on samal firmal ja mehhaanilised - paigaldamine on natuke osavust nõudev, sest seda kapilaartoru ei saa nimelt manomeetri tagant ära võtta.
Õlimanomeeter võiks olla kindlasti mehhaaniline - so seda käitab kuskilt välja võetud survevoolik. M30le tehakse selleks vahetükk plokikaane ja õlirõhutule anduri vahele.
Mina ostsin oma kellad Järvelt, maksid nad nii 150 eek tükk. Ainuke vilets asi oli kahesüsteemne skaala (bar+psi; C+F) ja õlirõhumanomeetri toitetoru, mis meenutas vereülekandevoolikut ja kinnitus mingi imesüsteemiga. Mina lasin treialil teha sobiva stutsi ja asendasin selle 4 mm kütusevoolikuga.
Temperatuuri kellad on samal firmal ja mehhaanilised - paigaldamine on natuke osavust nõudev, sest seda kapilaartoru ei saa nimelt manomeetri tagant ära võtta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Need elektrilised kellad on oma rollis selline iluasi rohkem nagu tjuuningvõred.
Võidusõidus või sinnapoole kasutatakse rohkem mehhaanilisi kellasid, kuna nad on täpsemad, samuti ütleb tihti osuti liikumine (nt osuti väreleb) juba probleemid ette ära. Nii hakkab madala õlitaseme juures pöördeid tõstes manomeetri osuti võbisema ja saad probleemile kohe jaole. Sama on bensurõhuga. Vähemalt manomeetrite puhul on see nii. Temp. kellad on maitse asi, seal pole vahet - kuid mehhaanilist on vilets paigaldada ja pärast maha saada - temp toru on enamasti kella küljes kinni ja armatuuri mahavõtmiseks kisu andur mootorist välja ja sikuta toru pidi salongi
Võidusõidus või sinnapoole kasutatakse rohkem mehhaanilisi kellasid, kuna nad on täpsemad, samuti ütleb tihti osuti liikumine (nt osuti väreleb) juba probleemid ette ära. Nii hakkab madala õlitaseme juures pöördeid tõstes manomeetri osuti võbisema ja saad probleemile kohe jaole. Sama on bensurõhuga. Vähemalt manomeetrite puhul on see nii. Temp. kellad on maitse asi, seal pole vahet - kuid mehhaanilist on vilets paigaldada ja pärast maha saada - temp toru on enamasti kella küljes kinni ja armatuuri mahavõtmiseks kisu andur mootorist välja ja sikuta toru pidi salongi
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990