K: Lisa õlirõhmanomeetri paigaldamine?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Bitbull
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
Peamine sõiduk: E53
Telefon: 56996028
Asukoht: Pärnu, Viljandi
Kontakt:

K: Lisa õlirõhmanomeetri paigaldamine?

Postitus Postitas Bitbull »

Kellelgi ehk kogemust nende lisakellade paigaldamisel?
Kas saab ühendada ja kust saab andmed näiteks lisamanomeeter õlirõhunäidik. Autoks E 34 91a.
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

vdo on hea firma
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

ikka saab mu teada peaks olema neid nii mehhaanilisi kui elektrilisi esimesel juhul vaja toru vedada teisel juhul paar juhet +paar juhet taustavalgustusele ja tartus on vast FALLEROON see kus kohapeal suur valik olemas neid kellasid paigaldus adaptereid ja ka kandurid ja muud mis sinna juurde vaja läheb
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Mina olen pannud, panin 3 kella - õlirõhk, veetemp ja õli temp. E28le on sobiv nad panna raadio alla, kus tavaliselt kassetisahtel on. Neid väikseid 57 mm kelli mahub sinna täpselt 3.

Õlimanomeeter võiks olla kindlasti mehhaaniline - so seda käitab kuskilt välja võetud survevoolik. M30le tehakse selleks vahetükk plokikaane ja õlirõhutule anduri vahele.

Mina ostsin oma kellad Järvelt, maksid nad nii 150 eek tükk. Ainuke vilets asi oli kahesüsteemne skaala (bar+psi; C+F) ja õlirõhumanomeetri toitetoru, mis meenutas vereülekandevoolikut ja kinnitus mingi imesüsteemiga. Mina lasin treialil teha sobiva stutsi ja asendasin selle 4 mm kütusevoolikuga.

Temperatuuri kellad on samal firmal ja mehhaanilised - paigaldamine on natuke osavust nõudev, sest seda kapilaartoru ei saa nimelt manomeetri tagant ära võtta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Bitbull
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
Peamine sõiduk: E53
Telefon: 56996028
Asukoht: Pärnu, Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Bitbull »

Mnjah, sellisel juhul tundub, et lihtsam siiski paigaldada elektroonilist - kus vaja aint juhtmed mootori küljes olevast andurist tuua!
Siit probleem, et kuhu puurida andur mootorisse?
alts20
Huviline
Postitusi: 540
Liitunud: 21.03.2004 18:03 10
Asukoht: Jõgeva,Tartu

Postitus Postitas alts20 »

näiteks samast kohast kust tuleb õöitule andur sinna vaja lasta treialil lihtsalt kolmik teha ja panna nii tule kui su uue manomeetri andurid külge ja minu teada on nad sinu autol vääga s**a koha peal ilmselt sisselaske kollektori all aga pean homme vaatama täpsemalt järgi siis ütlen täpsemalt
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Need elektrilised kellad on oma rollis selline iluasi rohkem nagu tjuuningvõred.

Võidusõidus või sinnapoole kasutatakse rohkem mehhaanilisi kellasid, kuna nad on täpsemad, samuti ütleb tihti osuti liikumine (nt osuti väreleb) juba probleemid ette ära. Nii hakkab madala õlitaseme juures pöördeid tõstes manomeetri osuti võbisema ja saad probleemile kohe jaole. Sama on bensurõhuga. Vähemalt manomeetrite puhul on see nii. Temp. kellad on maitse asi, seal pole vahet - kuid mehhaanilist on vilets paigaldada ja pärast maha saada - temp toru on enamasti kella küljes kinni ja armatuuri mahavõtmiseks kisu andur mootorist välja ja sikuta toru pidi salongi
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
helks
Huviline
Postitusi: 66
Liitunud: 23.08.2004 13:05 25
Asukoht: Põlvamaa

Postitus Postitas helks »

mul mehhaaniline õlimanomeeter. seda võbisemist pole tähelepanud aga ükskord kui lapatsit andsin läks osuti 5 peale, korraks 4,5le ja siis tagasi 5le. mis see tähendama peaks?
Vasta