Küsimus siis järgmine:
Kui tuntav vahe on m-techi ja tavalisel vedrustusel ?
M-techi vedrud on -20mm madaldusega, kuid kas m-techi vedru+amort on väga jäigad võrreldes tavalisega ?
Ees on vedrustuse täisvahetus ning uurin tausta, kumb on meie teeoludele sobivam variant ?
Tavaline ja M-tech'i vedrustus ?
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 27.10.2007 14:21 03
-
- Huviline
- Postitusi: 228
- Liitunud: 27.10.2007 14:21 03
Asi selles ongi, et hetkel aftermarketi jäigad ja madalad vedrud all, ning otsin seetõttu pehmemat vedrustust. -20 mm madaldust oleks ideaalne, seega otsustan arvatavasti ikkagi m-tech'i vedrude kasuks.priitv8 kirjutas:Ära unusta, et M-Tech vedrustusel on ka jämedamad stabikavardad!
Aga muidu on ta meie teedele veel suhteliselt komfortne.
Päris jäika vedrustust pead aftermarketist otsima.
Kas vedrude vahetamisel peaks siis ka stabika varda m-techi oma vastu vahetama ?