Rehvi rõhk

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
janno89
Huviline
Postitusi: 709
Liitunud: 07.03.2005 20:53 48

Rehvi rõhk

Postitus Postitas janno89 »

küsimus siis selline et palju peaks olema rõhku suve rehvidel, ees 235/45/17 taga 265/40/17
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Re: rehvi rõhk, palju peaks olema?

Postitus Postitas Indrek_M »

janno89 kirjutas:küsimus siis selline et palju peaks olema rõhku suve rehvidel, ees 235/45/17 taga 265/40/17
Kui autoks E39, siis mina kasutasin eelmisel suvel ees 2,5 ja taga 3,0. Paistis, et rõhk sobis - rehvid kulusid kenasti ühtlaselt. Enamuse ajast tühi auto ka.
Koormaga auto puhul on soovituslik vist 2,7 ees ja 3,5 taga vms.
Indrek
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Re: rehvi rõhk, palju peaks olema?

Postitus Postitas TiitR »

janno89 kirjutas:küsimus siis selline et palju peaks olema rõhku suve rehvidel, ees 235/45/17 taga 265/40/17
Vaata juhipoolselt uksepostilt.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Sellise mõõdu kohta ei pruugi ukseposti peal infot olla:)
Minule tuttav rehvivana ütles, et 17 rehvi puhul ei tohiks mingil juhul 2.7-st väiksem rõhk olla.
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
janno89
Huviline
Postitusi: 709
Liitunud: 07.03.2005 20:53 48

Postitus Postitas janno89 »

autoks siis E34
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

kui sa natukene veel kanantad siis võin kasutusjuhendist vaadata, hetkel natukene kaugel, arvata on et ette kuskil 2,5 taha 3,0.

terv
erich
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Kui sõidad enamuse ajast tühja masinaga, siis peaks ikka ette rohkme rõhku panema, esiots ju ikkagi raskem
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 6439
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: E70 xDrive30d
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR »

Viljar kirjutas:Kui sõidad enamuse ajast tühja masinaga, siis peaks ikka ette rohkme rõhku panema, esiots ju ikkagi raskem
No 80L kütust + "tagasild" kaaluvad ka midagi :D ...aga tagarehvidel on ikka nii ja naa rõhku rohkem ette nähtud.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, 2xE60-3,0da, E70 3.0sd M-pakett
Nüüd: ´12a. VW Passat 2.0 tdi DSG;´09 E70 3.0d M-pakett, ´85a. VAZ 21063, ´05a. Škoda Octavia 2.0 tdi DSG
Kasutaja avatar
erikred
Huviline
Postitusi: 1636
Liitunud: 04.11.2005 22:07 33
Peamine sõiduk: E38 740D
Asukoht: põhja läti metsad

Postitus Postitas erikred »

allkirjas olevale autole siis ette 235/45/17 rehvile 2,3-2,7 ja taha 255/40/17 2,6-3,2
265/40/17 mõõtu betriebsanleitung ei tunnista.
Muidugi kui sa suudaksid ka mootori ja keretüübi öelda saaks täpsemalt öelda, sest eri mootoritega auto vahel on omajagu erinevust.

Ise sõidangi nii et ees 2,5 ja taga 3,0, sihuke kuldne kesktee, mõõtudeks talvel 205/65/15 ja suvel 225/55/16.
Samas eks see rõhk ole natukene individuaalne, kes kuidas autot tunnetab ja palju oled nõus ohvriks tooma sõidumõnu. Mida rohkem rõhku seda rohkem on teed "tunda"

terv
erich
metalhead
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 25.02.2008 18:14 43

Postitus Postitas metalhead »

aga kui suur peaks olema rõhk talverehvidel e36l, velg on 15 või 16
KristjanS
Huviline
Postitusi: 946
Liitunud: 27.09.2005 19:42 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas KristjanS »

metalhead kirjutas:aga kui suur peaks olema rõhk talverehvidel e36l, velg on 15 või 16
:lol:


Muidu teemasse... rehvirõhk on suht individuaalne. Mingeid reegleid kindlasti peab jälgima, et rehv ei kuluks ebaühtlaselt. Rehvirõhku seadistatakse vastavalt vajadusele. Harrastad kiiret sõitu...paned paar bari rohkem rõhku, oled cruiisi mees siis paned mõnusa pehme rõhu...jne.
Ise kasutan väiksel autol üli jäika vedrustust ja keskmisest veidi rohkem rehvirõhku.
Viiesele lasen sisse ette veidi vähem kui taha. üle 3 kindlasti mitte taha. Hea pehme cruiisda.
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

See rehvirõhk on jah suht enda maitse, rehvi ja autovariandi kompromiss. Kui ikka tagarehv hakkab keskelt rohkem kuluma, tuleks vähem rõhku sisestada ja kui ääri sööma hakkab, siis jälle natuke rohkem rõhku tarvis. Eeldab muidugi, et sildadega mingit 'kala' poleks.
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Üldiselt olen aru saanud, et parim rehvirõhu testimise meetod on tuuline ilm, lähed trassile ja vaatad kuidas auto käitub, kui ikka külgtuul väga auto jujuma paneb, tuleb tundejärgi rõhku lisada. Talverehvid oma kõrge külgseinaga vajavad tavaliselt pisut suuremat rõhku kui ette antakse.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Ilves
Huviline
Postitusi: 2003
Liitunud: 23.02.2005 11:07 45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ilves »

Viljar kirjutas:Kui sõidad enamuse ajast tühja masinaga, siis peaks ikka ette rohkme rõhku panema, esiots ju ikkagi raskem
Esiveoliste masinate puhul see kehtib, bmw puhul mitte (50/50 kaalujaoutus ;)
Vasta