Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kas 66kW mitte 316 ikkagi pole? Karburaatoriga 1.8.
318 oli midagi peale 70 kW.
Et siis pritse või karburaator?
Pritsega mootoril hakkab tühikäik imelihtsalt kõikuma mõne vaakumvooliku prao tõttu.
lisaõhk
karpa padi
voolikud
tuulutusklapp jne
kui ajuga juhitav, kontrolli üle tühikäigu lüliti(asub tühik.mootori otsas) ja vaakumvoolik, mis tuleb tühik.moot. küljest ülevaltpoolt(sealt peab saama õhku)
mul on sama mootor ja sama probleem. otsi viga kaua tahad aga lõpuks selgub ikkagi, et külmkäivituse jubin, mis karburaatori küljes on ei taha funktsida. ning kõige lihtsam variant pidi olema siksi karburaator peale ajada ning õhuklappi ise juhtida-tähendab nupp tuleb vedada salongi...
Karpa kohta oma kogemustest, et pöörded hakkavad kõikuma ikka lisaõhust, lihtsalt süsteem ei suuda end ära häälestada selle lisaõhu tulva jaoks ja jääbki otsima oma reziimi. Esmasena ikka karpa padi ära vahetada... nende elueaks vist pakuti 2-3 aastat (Padi poes odav ja omal käel vahetatav). Karpal on ka mingi voolik (läbi membraani) mida teadjamad mehed kohe minema viskavad ja punni ette panevad.
Ja loomulikult kõik muud voolikud ikka ilma pragudeta jne.
Kui oleksid Tallinnas laseks sul oma karpa pealt vaadata kuidas ja mis.