Kuna Truumu juures sai diagnostikas käidud ja ilmnes, et AINULT!!! (Truumu enda sõnad) võib jamada vända andur, sai see uus ostetud. Aga ei midagi!!! Puterdamine ikka alles! Miks ma siis sõitsid maha pea 230 km, et saada teada seda, mis pole vea põhjuseks? OK, see selleks.
Järgmine käik on pihustite kontroll/vahetus. Vaatasin, et sisselaske kollet ei pea eemaldama, piisab ainult terminalist ....
Küsin siis kogemusi, kuidas pihustid valutult eemalda?
PS! Mootori õlil on päris tugev bensiisi lõhn juures...
M30 R6 155 kw pihustite eemaldamine
M30 R6 155 kw pihustite eemaldamine
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
Ei ole mootor hõre. Olen vist mitu korda oma postides rääkinud, et diagnostika alates UM-ist , Truumust ja veel neljast erinevast kohast EI näita mingit viga, gaasid korras ja muu blablabla.jackpuuk kirjutas:Järelikult silindrid kas osaliselt või kõik ei tööta aegajalt korralikult ja moto peaks kah hõre olema. Teistmoodi bensiin karterisse sattuda ei tohiks pritsungiga autol. Pihustite vahetus ei aita sind, viga on süüte poole peal ikkagi.
Seega võtan füüsiliseks kontrollimiseks pihustid maha. Audil ja Volkaritel olen seda teinud, kas MBW on sama, et ainult terminal lahti ja hakka ettevaatlikult tõmbama?
Räägi tõtt või vähemalt ära valeta.;
E34 94a. 2,5 TDSA Touring
E34 94a. 2,5 TDSA Touring