kereplekid B osana?
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
kereplekid B osana?
No nii tunneks siis huvi, kas keegi on autole paigaldanud B osadena kereplekke - tiivad, kapott jne.
Kas on üldse see mõistlik mõte, kuskilt nagu kõrvu jäänud, et ei pruugi sobima hakata jne.?
Enda autol oleks plaan vahetada seoses roosteussi maiustamise tõttu: tagatiivad, tagapaneel, kapott ja neerude raam. Samuti 1 uks aga see nii jube kallis, et jääb vist plaanist välja.
Või kas on üldse mõttekas roostekahjustusi parandama hakata detailide vahetamisega, mis arvate? Samas küll nähtud autosi mis peale keretöid hakkavad mingi ajapärast pahtlit maha pudistama.
B osade poole kallutab iseenesest kordades odavam hind UM-i omadest.
Nii andke nüüd tuld kõik arvamused on oodatud.
Kas on üldse see mõistlik mõte, kuskilt nagu kõrvu jäänud, et ei pruugi sobima hakata jne.?
Enda autol oleks plaan vahetada seoses roosteussi maiustamise tõttu: tagatiivad, tagapaneel, kapott ja neerude raam. Samuti 1 uks aga see nii jube kallis, et jääb vist plaanist välja.
Või kas on üldse mõttekas roostekahjustusi parandama hakata detailide vahetamisega, mis arvate? Samas küll nähtud autosi mis peale keretöid hakkavad mingi ajapärast pahtlit maha pudistama.
B osade poole kallutab iseenesest kordades odavam hind UM-i omadest.
Nii andke nüüd tuld kõik arvamused on oodatud.
Ja loomulikult leia korralik firma, rõhutan korralik, kes sul keretöö ka ära teeb.
Miks ma seda räägin, sest lasin ühel autol taga koopaääred ära vahetada. Väga nimekas firma oli klientuuri poolest, aga mis ma siis sain kui üks käsi ei tea mis teine teeb. Keevitus oli nii korralik, et ümbrusest tõmbas kergelt lainetama, keevitust ennast üle ei tsingitud kuna teine käsi oli juba jõudnud seestpoolt mastiksiga kokku määrida ja keegi autot põlema ka ei tahtnud panna... edasist pole mõtet siin rääkida.
Miks ma seda räägin, sest lasin ühel autol taga koopaääred ära vahetada. Väga nimekas firma oli klientuuri poolest, aga mis ma siis sain kui üks käsi ei tea mis teine teeb. Keevitus oli nii korralik, et ümbrusest tõmbas kergelt lainetama, keevitust ennast üle ei tsingitud kuna teine käsi oli juba jõudnud seestpoolt mastiksiga kokku määrida ja keegi autot põlema ka ei tahtnud panna... edasist pole mõtet siin rääkida.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Hans sul täitsa õigus, see ongi selle töö juures kõige keerulisem asi. Võib ju osta hunniku kalleid detaile aga kui inimene neid külge ei oska panna siis asi ju tunduvalt hullem kui enne oli. Seoses sellega ka siis veel küsimus kas keegi teab mingit head maalrit ja plekitöö tegijat kes suudaks sellise asja ette võtta ja soovitada mida vahetada ja mida mitte.
siin ei saa mingist kvaliteedist juttugi olla kui b-osa maksab 360-380 eeki , jutt siis e36 sedaanist.
kõik see sõltub palju sul see roosteuss liiga on teinud, lase pädevatel inimestel auto üle vaadata ja siis tee valik.loodame et ikka õige valiku, kõike head!
kõik see sõltub palju sul see roosteuss liiga on teinud, lase pädevatel inimestel auto üle vaadata ja siis tee valik.loodame et ikka õige valiku, kõike head!
Best-Machine-World
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
BMW 530i 2003 Individual-M-packet
- Viljo
- Huviline
- Postitusi: 313
- Liitunud: 17.07.2005 15:22 31
- Peamine sõiduk: BMW 530d
- Asukoht: Hareid, Norra
Pärnus üks väga hea ja soodsate hindadega plekksepp kes taastab avariilisi autosid-ehk vahetab plekke ka. Tel. 5092656 Asub tema endistes KEK'i hoonetes.kalju kirjutas:Hans sul täitsa õigus, see ongi selle töö juures kõige keerulisem asi. Võib ju osta hunniku kalleid detaile aga kui inimene neid külge ei oska panna siis asi ju tunduvalt hullem kui enne oli. Seoses sellega ka siis veel küsimus kas keegi teab mingit head maalrit ja plekitöö tegijat kes suudaks sellise asja ette võtta ja soovitada mida vahetada ja mida mitte.
E39 530i, E61 530d
Kui vähegi võimalik siis pane originaal jupp, kui uut ei jaksa osta siis võta korralik kasutatud - hind on vast u. sama nagu B jupil aga esiteks istub auto külge nii nagu peab ja teiseks kestab kokkuvõttes kauem...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Re: kereplekid B osana?
Ise tegelen plekkide vahetusega suht iga päev-töö selline B osa on umbes paar milli siia sinna-oleneb täiesti tükist,isegi rohkem.Peale selle võivad igasugused kaared,jooned,valtsid,augud erineda originaalist-aga natuke venitamist ja lõikamist ning saab ka need istuma.Kuid tuleb ette ka korralikult istuvaid b osi kuid neid tuleb harva ette.Kindlasti on parem tuua romulast originaal osa,missiis kui väikese mõlgiga aga kergem on see ära pahteldada kui b osa külge kompunnida .nii et sinu otsustada.Edu vahetuselkalju kirjutas:No nii tunneks siis huvi, kas keegi on autole paigaldanud B osadena kereplekke - tiivad, kapott jne.
Kas on üldse see mõistlik mõte, kuskilt nagu kõrvu jäänud, et ei pruugi sobima hakata jne.?
Enda autol oleks plaan vahetada seoses roosteussi maiustamise tõttu: tagatiivad, tagapaneel, kapott ja neerude raam. Samuti 1 uks aga see nii jube kallis, et jääb vist plaanist välja.
Või kas on üldse mõttekas roostekahjustusi parandama hakata detailide vahetamisega, mis arvate? Samas küll nähtud autosi mis peale keretöid hakkavad mingi ajapärast pahtlit maha pudistama.
B osade poole kallutab iseenesest kordades odavam hind UM-i omadest.
Nii andke nüüd tuld kõik arvamused on oodatud.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11703
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Itaalia osade kohta ei ole siin vist keegi midagi head arvanud, sama ka mina ... Mingi 10a tagasi, kui siksiga ringi kimasin, sai õõtsapuksid osta Itaalia omad ja isegi siksile need ei istunud, kuigi too teatavasti koopia Fiatist. Nats OTks läks praegu , aga ma usun, et point on tabatav...siim_s kirjutas:Vabandust et vahele trügin aga endal oleks samuti üks küsimus B varuosade kohta.
Taga pidurikettad tahavad vahetamist. Originaal on ~760.-
Itaalia toodang aga ~260.-
Kas keegi oskaks öelda kui usaldusväärne see itaalia toodang sellistele juppidele võiks olla?
Kõike paremat.
Kaevasin vana teema üles kuna endal ka vaja vahetada kapott ja neeruraam.Algul arvasin ka,et otsin kuskilt kasutatud originaalosa kuid võta näpust ega korralikke juppe ei leia kergelt.On kellelgi tekkinud veel kogemusi B osadega.Kuda üldse tuvastada bemmi originaal kapotti,nimelt leidin ühe korraliku romulast kuid ühtegi tähist peal pole,istus lahtiselt peal ei saanud aru ka kas oli joonest ära nagu B osale omane.Vaatasin,et autospetsjalistis kapott 1400 ja raam 400 ja autoosades väidavad,et on originaal kvaliteet ja hind umbes 2500 ja 800 kust osta siis???
kapottidega eriti hullu pole,kui siis tagumised nurgad võivad veits olla teise joonega aga seda ka harvemini.B-osal tavaliselt kapotti all tugevdusraami servad lainetavad ja on suht teravad,vahest puudub ka hermetsi triip kapoti all servas oleval valtsil.Kui romulas muidu roostevaba ja korralik siis võta ära.Oot sulle pakuti poes uut A-osa?A-osa saab ainult UMist.
E30 320i coupe manu 400NM
Kustkohast see teooria nüüd tulnud on, et B plekk kiiremini roostetab?Siiamaani pole erilisi probleeme bemmi b-osaga olnud ja roostetama kipub minema kõvasti kiiremini kui originaal osa
Paljud B osad on lihtsalt transpordi krundi all ( musta värvi ), see tähendab seda, et plekk ei hakkaks roostetama enne kliendini jõudmist.
Palju teevad vea ja lasevad värvi otse transpordi krundile, siis kipub kiiresti rooste minema.
Kui kasutada õigeid materjale ja õigeid töövõtteid ei juhtu selle B osaga mitte midagi.
Kui ostad B osa mis ei sobi sinu autole siis on võimalus see ümbervahetada.
BMW paljud B osa stanged lainetavad millegi pärast, see peaks olema esimene asi mida kontrollida kui ostad selle poestSõbral just vahetati esimene osa välja E34 jal.B varuosad kõik(esistange,kapott,parem esitiib).
Esistange lainetab ikka julmalt.Eest vaatad siis nagu mingid mäed seal.Ikka jubedalt lainetab.
Kapott Samuti ei taha sulgeda enam.
Aga peasi et auto korras ja saab sõita Very Happy
See ,et kapott ei lähe kinni tähendab seda, et lukk on kehvasti reguleeritud.
Mitte alati vaid mitte kunagi.Elust....
Seda musta s`**a mis seal plekil on ei kannatagi alati värvida ja alati on alla saand krunt.Tee või tina aga see hiina plekk kestab vähem
Minul ei ole mitte ükski B osa läinud roostetama kuna vajalikud krundid, kor tõrjed ja mastiksid on peal.
Miks üldse plekk roostetab- puhas füüsika.
Roostetamine - keemiline protsesssteve6 kirjutas:Mitte alati vaid mitte kunagi.Elust....
Seda musta s`**a mis seal plekil on ei kannatagi alati värvida ja alati on alla saand krunt.Tee või tina aga see hiina plekk kestab vähem
Minul ei ole mitte ükski B osa läinud roostetama kuna vajalikud krundid, kor tõrjed ja mastiksid on peal.
Miks üldse plekk roostetab- puhas füüsika.
Olen juba mitu kapoti ja tiiba ostnud ja tulemus rahuldav. Ka üks e39 esistange oli suht hea- ei olnud probleemi. Kuid mõniaeg tagasi pidin pettuma ühe e39 B ja värskelt värvitud stange paigaldamisega... see oli kuidagi liiga valesti kokku valatud. Nii liistud kui ka kinnitused ei leidnud enda kohta. Kui kuna hind oli hea siis see kompenseeris kõike. Minu viga ka et enne värvimist peaks kõik kokku panema ja proovima- alles siis värvima.