M60B30 mootori kolb võrreldes M50b25 kolviga
M60B30 mootori kolb võrreldes M50b25 kolviga
nimelt siis oleks tarvis mõnda pilti või veelparem kui saaks käes hoida mõlemat
mis vahe neil on, kõrgus vms
milles asi?
vaja M50 mootorile kolbe mis kannataksid vähe rohkem valu kui originaalid, läbimõõt võiks olla 84,5mm hülsile ehk sis 84,480mm vms
M70 mootor
http://bmwfans.info/original/E32/Lim/75 ... l-11_1236/
M60 mootor
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/53 ... l-11_1235/
mis vahe neil on, kõrgus vms
milles asi?
vaja M50 mootorile kolbe mis kannataksid vähe rohkem valu kui originaalid, läbimõõt võiks olla 84,5mm hülsile ehk sis 84,480mm vms
M70 mootor
http://bmwfans.info/original/E32/Lim/75 ... l-11_1236/
M60 mootor
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/53 ... l-11_1235/
tegu vanoseta mootoriga, soov saada surveaste 8,5 peale
aitan seda mootorit natuke järele turboga.
seoses sellega küsingi, et kas ma peaks korraga tugevdatud kepsud
panema ja kolvid hetkel sinnapaika jätma? või vastupidi, lauapeal
olemas ka M52B28 kepsud, mis väljanägemiselt identsed M50 omadega.
olemas on ka M52B28 vänt, et kubatuur 2,8 peale viia.
miks korraga sepis kepse/kolbe ei osta? rahast hakkab kahju, arvestades
et tegu minu esimese turbomootori ehitusega sis ei tahaks neid kolbe ega
kepse näpuveatõttu väljalaskesse lasta! Prooviks alustuseks orig detailidega
ja madala boostiga(0,5bar). Eelkõige tahaks "knowhow" ehk natuke kogemust
saada
selline küsimus ka veel lisaks, et palju võib ploki üle puurida et ta
jääks ka kestma, hetkel tehtud puurimine 84,5mm peale.
a.la. kui sügav on kaev sorti küsimus aga äkki keegi oskab nõu anda.
ja veel teemast kõrvale - kas sedavõrd väikse boosti korral peaks üle minema
progetava aju peale või mitte, teoorias jõudsin järeldusele, et orig aju suudab
sellise rõhuga hakkama saada.
edasiste küsimustega siiski pöördun turboclub'i aga kolviküsimus ikka üleval
aitan seda mootorit natuke järele turboga.
seoses sellega küsingi, et kas ma peaks korraga tugevdatud kepsud
panema ja kolvid hetkel sinnapaika jätma? või vastupidi, lauapeal
olemas ka M52B28 kepsud, mis väljanägemiselt identsed M50 omadega.
olemas on ka M52B28 vänt, et kubatuur 2,8 peale viia.
miks korraga sepis kepse/kolbe ei osta? rahast hakkab kahju, arvestades
et tegu minu esimese turbomootori ehitusega sis ei tahaks neid kolbe ega
kepse näpuveatõttu väljalaskesse lasta! Prooviks alustuseks orig detailidega
ja madala boostiga(0,5bar). Eelkõige tahaks "knowhow" ehk natuke kogemust
saada
Mis oleksid kõrvalnähud? mis oleksid need tegurid mis takistaksid malmplokki sobimist?priitv8 kirjutas:M60 kolb on veel erinev ja erineva kattega sõltuvalt kas Alusil või Nikasil plokk.
Kas neist kumbki malmplokki üldse sobib, ei julge lubada.
selline küsimus ka veel lisaks, et palju võib ploki üle puurida et ta
jääks ka kestma, hetkel tehtud puurimine 84,5mm peale.
a.la. kui sügav on kaev sorti küsimus aga äkki keegi oskab nõu anda.
ja veel teemast kõrvale - kas sedavõrd väikse boosti korral peaks üle minema
progetava aju peale või mitte, teoorias jõudsin järeldusele, et orig aju suudab
sellise rõhuga hakkama saada.
edasiste küsimustega siiski pöördun turboclub'i aga kolviküsimus ikka üleval
Minuteada peaks m52b28 keps 5mm pikem olema kui m50b25 ilma vanoseta? Kui sa nüüd m52b28 vända installid siis m50b25 kepsu/kolviga tuleb kolb u 5mm kaanest välja, seega tarvis rohkem kui 5mm madalamat kolbi või kepsu, et surveaste madalamaks saada.
Arvuta olemasolevate andmetega see põlemiskambri maht praegu m50b25 mootoril välja siis saad edasi mõelda kui palju madalamat kolbi sul tarvis on. Kas kaane tihend tuleb mingi paksem või originaal?
m52b28 kolb on sõrmest kolvi pealispinnani 31,8 mm, m50b25 ilma vanoseta on sama arv 38,2mm...
Keegi siin foorumis kunagi näppis neid kolbe ka ja võrdles omavahel ja lõpuks tundus et see m52b28 kolb tundus kuidagi jõulisem olevat, samas kastutati selle mootori juures mingit nikasil võimisiganes kattega hülsse, et ei tea kas materjali poolest sobivad...
Arvuta olemasolevate andmetega see põlemiskambri maht praegu m50b25 mootoril välja siis saad edasi mõelda kui palju madalamat kolbi sul tarvis on. Kas kaane tihend tuleb mingi paksem või originaal?
m52b28 kolb on sõrmest kolvi pealispinnani 31,8 mm, m50b25 ilma vanoseta on sama arv 38,2mm...
Keegi siin foorumis kunagi näppis neid kolbe ka ja võrdles omavahel ja lõpuks tundus et see m52b28 kolb tundus kuidagi jõulisem olevat, samas kastutati selle mootori juures mingit nikasil võimisiganes kattega hülsse, et ei tea kas materjali poolest sobivad...
selge, siis panen selle vems'i ikkagi autosse mis mul juba pikemat aega riiulis oma aega ootab.
plokikaane tihend tuleb ikka originaal, kui midagi läheb siis las läheb tihend.
hiljem o-ringida plokk või sis püramid ringid, eks näis.
mul on tunne et panen siiski vanoseta kolvid, m20b20(130mm) mootori kepsud ja m52b28 vända, nüüd aga arvutama
plokikaane tihend tuleb ikka originaal, kui midagi läheb siis las läheb tihend.
hiljem o-ringida plokk või sis püramid ringid, eks näis.
mul on tunne et panen siiski vanoseta kolvid, m20b20(130mm) mootori kepsud ja m52b28 vända, nüüd aga arvutama