Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Oskab keegi nõu anda ...
Probleem selles et vesi läheb keema radikas aeg-ajalt kui auto tyhikäigul seisab ja mootor käib.Radikast nagu leket pole ,kuigi olen täheldanud et erilist suurt survet ka nagu sisse ei tule süsteemi.Samas aga mingil määral nagu vesi kuhugi ka kaob ,kuhu aga seda pole seinini suutnud leida.Tegu 81 aasta 525i 2,5 l bmw-ga.Algul arvasin et kuna leke oli veepumbas siis vahetasin selle uue vastu aga sama kamm kestab ikka.Kellelgi on äkki olnud sama jama ja oskab nõu anda.
Töötab ,vähemalt ringi käib ja mingi asi teda seal veab aga kui näpuga tahad peatada teda siis ei teki mingit probleemi,sest mingit jõudu tal nii väga taga pole et näpule haiget teeks vms.Ma muidugi ei tea ka ,äkki ei pea olema ka,aga jah ...ringi käib ta korralikult
Hästi ei tahaks uskuda et plokikaan aga **** seda teab.Ta pole kunagi nii palju keeda saanud et ta kaane kõveraks oleks löönud vms. Alati on ruttu jaole saadud
Algul arvasin et radikas vbl umbes seest ,kuna sinna seda hermeetikut on sisse valatud ikk apaar korda et leket peatada ,aga nüüd kahtlen kas see võib viga olla ,äkki miskit muud.
mul vanakesel kipub ka temp. suvel keemiseni tõusma, eriti kui 2-3 tsüklit foori taga tuleb sesta. Ise arvan et põhjus on ventilaatoris, mis seal vabalt ringi käib kuna se sidur on peetis. Töötava mootoriga saab vendi vabalt teistpidi ringi panna käima, mõneks ajaks. Kui sõitma hakata siis temp langeb normi. KOhapeal käies kipub ka kuumaks minema. Aga seda kõike suvel. Praegu pole probleeme, kuna väljas on jahe.
Originaal radikaga oleks vist juba ammu kõik kõveraks keenud.
seal vendi sees on mingi siduri süsteem, sooja peale ta kuidagi töötab, ma ka täpselt ei tea. Endal viskan ta sealt varsti minema ja panen el. ventilaatori.
mul oli kunagi sama probleem , sõiduaeg temp normis aga kohapeal läks keema, vahetasin termosiduri ära ja asi korras ( enne sai ka soojal mootoril tiivikut kinni hoida aga peale termosiduri vahetust seda enam ei saanud)
Üldislet on Sul viga selles termosiduris...
Kui Sul selel huvi siis võin juhtida Sind inimesenmi kelel on see olema sning norm hinnaga saab kätte..Kuigi see kah kasutatud...
Poe hinda Sa teada ei taha..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Oskad sa öelda palju ta poes maksab ja palju oleks kellegi kaudu teha , v romulast osta jne jne .Ma ise ei kujuta pilti mis nad maksta üldse võivad uute ning vanadena
Erki kirjutas:Oskad sa öelda palju ta poes maksab ja palju oleks kellegi kaudu teha , v romulast osta jne jne .Ma ise ei kujuta pilti mis nad maksta üldse võivad uute ning vanadena
Viimase infi järgi.Mu tutav ostis uue poest 1700 eeki ning vahetas selle kah välja sest see oli kah praak pool päeva töötas ning siis jokk.
Korralikku kasutatud saab kuskil 600 eegiga.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
viska see termosidur seal eest nahh** ja pane elektriline kui ise ei jaga asja siis pead laskma kellelgi paigaldada (nt.Patrik) sinna on vaja elektrilist ventikat võimalikult väikese mootoriga (mõõtmetelt) ja andurit mille saaks radikasse paigutada ning releed ,kõik need jupid peaks kätte saama ca 450 eeguga ja asi toimib palju paremeini nimelt kui mootor seima jätta siis algul mootori temp veel suureneb mõne kraadi võrra mis pole hea aga el vent hakkab siis kohe oma tööd tegema usun et oled kuulnud kui uued audid ve volkarid sõidust tulles seisu ajal undavad ja seda teeb just selline süsteem
ütlesin ju et 450-500 eeku peaks kõik käes olema ja paigaldus oleneb panijast no tunniga peaks küll juba iga endast lugupidav autoelektrik hakkama saama .Sellel asjal on üks pluss veel auto ei kaota soojast peast kilovatte mis tavaliselt kulub selle ventika ringi ajamise peale
omale panin sihukese süsteemi ja väga rahul ja ega see aku nüüd nii tugev pea ju ka olema norm korras akust piisab ju et vahel minut paar vuristada seda ventikat
vendi ilmselt mõnes lammarist, relee(4klemmiga)ja anduri saad ilmselt Salome-st sest neid ei saa vanu alati usaldada (relee uus ca 30eeku ja andur 100 kandis
selle anduriga nii et pead sa teadma mis temp termostaat sul on küljes ja andur siis vastavalt sellele tambile.omal on 92ne termostaat ja andur on 92-90 st 92 läheb tööle ja 90 lülitab välja aga temostaate on veel 88 ja 80 kraadi