Probleem vist plokikaanes - vajan abi!

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Vana 525
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 10.10.2004 14:09 33

Probleem vist plokikaanes - vajan abi!

Postitus Postitas Vana 525 »

1989a 525 (12 klappi) on järgmiste sümptomitega:
1) jahutusvedelik kaob (kuni 1L/100km);
2) vaatasin õhupuhastajast mootirsse minevasse lõdvikusse ja seal sees oli helepruun löga, mis tundus näpu all nagu õli (äkki jahutusvedelikuga segamini?!);
3) eile vaatasin õlivarrast, ja tundus, et õli värvis on võõras natuke heledam toon;

Natuke ajalugu: ostsin auto 3.5 a tagasi. Radiaator oli katki ja mitu korda sai ta ka kuumaks aetud. Vahetasin radiaatori, kuid jahutusvedelik kadus vaikselt ikkagi. Kuna õli oli ok ja muid probleeme ei olnud, siis ei teinud 3a jooksul midagi. Kuid viimasel kahel kuul on olukord järsult halvenenud: jahutusvedelikku kulub palju ja tundub, et õli on millegagi segamini.

Kuhu auto remonti viia (asun Tallinnas) ja mis suurusjärgus see maksab? Kust ja mis hinnaga võib saada korraliku plokikaane?
group
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 20.02.2004 19:41 15
Peamine sõiduk: BMW E30 Touring
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas group »

Lase plokikaan ära lihvida, sama tee kohe ka klappidega (maksab u.1000-1500 kr).Osta uued tihendid, simmerid.Tee korda radikas, kui ta veel korras pole.Vaheta kindlasti klapisääre tihendid,õli ja muud nipet näpet.Viska kaan peale tagasi, regulli klapid.Kaane pingutus momendid peaks olema plokikaane tihendi pakendi peal.Ongi kõik.Ja veel hammasrihma kui maha võtad, vaata, et samamoodi tagasi paned.Vaheta rihm ja rullik ka ühtlasi kohe ära.Kokku peaks u 4000.- minema, oleneb kust jupid sebid.
Edu.
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Lase plokikaan ära lihvida, sama tee kohe ka klappidega (maksab u.1000-1500 kr).Osta uued tihendid, simmerid.Tee korda radikas, kui ta veel korras pole.Vaheta kindlasti klapisääre tihendid,õli ja muud nipet näpet.Viska kaan peale tagasi, regulli klapid.Kaane pingutus momendid peaks olema plokikaane tihendi pakendi peal.Ongi kõik.Ja veel hammasrihma kui maha võtad, vaata, et samamoodi tagasi paned.Vaheta rihm ja rullik ka ühtlasi kohe ära.Kokku peaks u 4000.- minema, oleneb kust jupid sebid.
kõik õige ainule et plokikaane pead uue ostma( 4k)
pragu asub nukkvõlli all 5 ja 6 silindri vahel
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Miks just 5. ja 6. vahel, on see mingi tüüpilisem koht, kust kaan järgi annab?
E 34 M50B25
53 840 111
group
Huviline
Postitusi: 85
Liitunud: 20.02.2004 19:41 15
Peamine sõiduk: BMW E30 Touring
Asukoht: Saue
Kontakt:

Postitus Postitas group »

Äkki on siiski tihend lihtsalt ribadeks läinud või on bmw-l kombeks praguneda?
Kõige lihtsam on muidugi pea maha võtta ja vaadata.
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Arvo T »

seal jahutus kõige nõrgem,sest kaugeim punkt jahutus süsteemis
Vasta