Äkki siis juba termostaat ei funktsi...?antoshka kirjutas:Tõstan seda teemat uuesti. Mootor M20B20
Termosidur on vahetatud, tosool on vahetatud aga mootor ikka läheb kuumaks, nüüd ainult tühipööretel. Millles võib põhjus olla?
Mõtlen et süsteemis õhk on jäänud kui vahetati tosooli, aga kuidas sellest lahti saada?
Ülekuumenemine
E34, 535i, 155kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
E39, 525tds, 105kw
Nissan Primera 2.0d 55kw
M20B20 on termostaadi korpuse peal kruviklapp mille kaudu õhk välja lastakse, salongiküte peab põhja keeratud olema, termostaat lahti soendatud ja siis veel oli vaja vist 5 minutit 3000 pöörde juures tuuritada enne kui kruvi lahti keerama hakkad. edasi pead ühtlase joa sealt saama.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul töötab õliga parandatud sidur korralikult juba neljandat kuud, suvel mingeid probleeme ei esinenud, isegi ummikus mitte.Nu kirjutas:pole omal küll ajalehega testinud aga kuumalt käib sama vabalt ringi kui külmalt. kas mul võib see õliga parandatud sidur olla?
igatahes ülekuumenemisega rohkem pole probleeme olnud
Peale sõitu mootor seisma jätta käib mul ka ventikas suht lihtsalt ringi, töötempil töötava mootoriga aga naljalt ei peata teda enam. Ilmselt sidurdamisel on peale temperatuuri mängus veel tsentrifugaaljõuga õli pressimine mingitesse kanalitesse vms.
Kuna vahetasin endal kindlusemõttes ka siduri ära siis jäi vana üle
järvevana ummikutes ei kuumenenud auto veel üle nii ,et kellel häda kääs
või tahab ise seda õliga parandamist proovida aga kardab endaoma täitsa ära lõhkuda. siis annaks tasuta ära.
Tööpäeviti sõidan mööda linna ringi. Nii ,et kellel huvi on helistagu. 51 52 682
järvevana ummikutes ei kuumenenud auto veel üle nii ,et kellel häda kääs
või tahab ise seda õliga parandamist proovida aga kardab endaoma täitsa ära lõhkuda. siis annaks tasuta ära.
Tööpäeviti sõidan mööda linna ringi. Nii ,et kellel huvi on helistagu. 51 52 682