E 39 3.0D automaatkasti probleem (diisel)
E 39 3.0D automaatkasti probleem (diisel)
probleem selles,et õliradikasse tuli auk ja peale seda läks kast uimaseks parandasin augu ära panin õli ka sisse aga olukord ei muutunud,enne seda töötas kõik väga hästi,mida teha?
Re: E 39 3.0D automaatkasti probleem
Ma helistaks hr. Kuno Talimaale.kevin kirjutas:probleem selles,et õliradikasse tuli auk ja peale seda läks kast uimaseks parandasin augu ära panin õli ka sisse aga olukord ei muutunud,enne seda töötas kõik väga hästi,mida teha?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vähemalt vanemad kastid olid õliradika purukssõitmise eest mehhaaniliselt kaitstud - kadus rakikast surve ära, läks klapp kinni ja edasi sõideti ilma radikata.
Oleneb kui palju õli välja jooksis - 1-2 liitrit ei tee veel midagi.
Kui aga õli niipalju välja läks, et surve langeb alla lubatu, läheb asi limp-home modesse, seal akuklemm abiks.
Oleneb kui palju õli välja jooksis - 1-2 liitrit ei tee veel midagi.
Kui aga õli niipalju välja läks, et surve langeb alla lubatu, läheb asi limp-home modesse, seal akuklemm abiks.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990