E 39 3.0D automaatkasti probleem (diisel)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
kevin
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 17.10.2004 14:26 12

E 39 3.0D automaatkasti probleem (diisel)

Postitus Postitas kevin »

probleem selles,et õliradikasse tuli auk ja peale seda läks kast uimaseks parandasin augu ära panin õli ka sisse aga olukord ei muutunud,enne seda töötas kõik väga hästi,mida teha?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: E 39 3.0D automaatkasti probleem

Postitus Postitas priitv8 »

kevin kirjutas:probleem selles,et õliradikasse tuli auk ja peale seda läks kast uimaseks parandasin augu ära panin õli ka sisse aga olukord ei muutunud,enne seda töötas kõik väga hästi,mida teha?
Ma helistaks hr. Kuno Talimaale.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

võta akuklemmm maha algatuseks
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Vähemalt vanemad kastid olid õliradika purukssõitmise eest mehhaaniliselt kaitstud - kadus rakikast surve ära, läks klapp kinni ja edasi sõideti ilma radikata.

Oleneb kui palju õli välja jooksis - 1-2 liitrit ei tee veel midagi.

Kui aga õli niipalju välja läks, et surve langeb alla lubatu, läheb asi limp-home modesse, seal akuklemm abiks.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Vasta