Küsimus E30 325e

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Raske-Paremjalg
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 13.10.2004 23:16 50
Asukoht: mitte eriti kaugel bensiinijaamast
Kontakt:

Küsimus E30 325e

Postitus Postitas Raske-Paremjalg »

Aga ikkagi tahaks hirmsasti teada, miks on osad 325-ed 90kw mootoritega? Ja kas neid kuidagi kodustes tingimustes nö. normaalvõimsusele tõsta ei saa?
Tänan tähelepanu eest! :D :D
Dude where`s my car?!
Kustas
Huviline
Postitusi: 3407
Liitunud: 11.02.2004 02:31 21

Postitus Postitas Kustas »

325e = 2.7 = mingid öko mootorid...
E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Kasutaja avatar
tyhjus
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 27.09.2003 01:09 59
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas tyhjus »

Mitte mingid, aga päris korralikud asjad.

Asjaolude kokkulangemise tõttu pidin ribadeks sõidetud E asemel I ostma ja ausalt öelda nutan endist mootorit ikka taga aeg-ajalt... :(
-- Vana Risu 325i --
Kasutaja avatar
Raske-Paremjalg
Huviline
Postitusi: 2
Liitunud: 13.10.2004 23:16 50
Asukoht: mitte eriti kaugel bensiinijaamast
Kontakt:

Postitus Postitas Raske-Paremjalg »

ok... ühesõnaga on tegemist hea mootoriga, suur kubatuur aga vähe hobujõude, miks see kasulik on? Kas neid hobujõude kuidagi sellest mootorist välja ei meelita? a la võtaks mingi piiraja kuskilt maha....
tänud veelkord! :D
Dude where`s my car?!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See ongi, nagu öeldud, ökomootor, st. kokkuhoidlik. Ja piiraja on tal tõesti samakaugel kui diislil.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas serxx »

Mingit piirajat, mida lihtmeetodil maha võtta, seal ei tohiks olla...
Nagu ma aru olen saanud, siis põhiline vahe on plokikaanes.

Kõige lihtsam võimuse valem peaks olema selline:
325e mootor + 325i plokikaan ja aju = rohkem hobuseid kui 325i
Võimalik, et parima tulemuse saamiseks tuleb veel mõni jupp 325i pealt võtta. Ise rohkem spekuleerima ei hakka, lasen kellelgi targemal täpsemalt edasi rääkida.
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

325e mootor + 325i plokikaan ja aju = rohkem hobuseid kui 325
M20B25 mootori plokikaas ei istu eta-mootori ploki peale. 2.7- conversionid tehakse nii, et eta mootori väntvõll ja kepsud pannakse M20B25 ehk siis 325i mootorisse.
serxx
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 04.06.2004 14:13 14
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas serxx »

Madis kirjutas:
325e mootor + 325i plokikaan ja aju = rohkem hobuseid kui 325
M20B25 mootori plokikaas ei istu eta-mootori ploki peale. 2.7- conversionid tehakse nii, et eta mootori väntvõll ja kepsud pannakse M20B25 ehk siis 325i mootorisse.
ok... my bad...
edaspidi jälle natuke targem selles osas :)
Vasta