Mingid numbrid armatuuris?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Mingid numbrid armatuuris?

Postitus Postitas ahti159 »

Nimelt kuulsin, et kui kilomeetrite lugejal seda nullimis nuppu all hoida siis näitab mingeid nubreid. Katsetasin järgi, näitabki. Aga aru ei saa mis näidud need on. Ehk mõni teab.

Vähe segane jutt tuli vist.

Tähendab siin on midagi selle kohta

http://home.att.net/~ebaines/e36_instruments.htm
E46 320D
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Re: Mingid numbrid?

Postitus Postitas Raino »

ahti159 kirjutas:Nimelt kuulsin, et kui kilomeetrite lugejal seda nullimis nuppu all hoida siis näitab mingeid nubreid. Katsetasin järgi, näitabki. Aga aru ei saa mis näidud need on. Ehk mõni teab.

Vähe segane jutt tuli vist.
Pisike aja kulu ning leidsin selle seletuse..
Selelst on olnud väga palju juttu Auto24 BMW foorumis.

Die Zündung ausschalten, den Strecken Kilometer Reset Knopf drücken und halten dann Zündschlüssel auf Stufe 1 schalten, jetzt kann der Knopf losgelassen werden.
01 BMW Part No.
02 Code No.(Codierstecker)
03 K No.(Tacho Kennzahl)
04 letzten 7 zahlen von der FGSTNR
05 Software Version
06 Revision Index, Hardware No.
07 Combi Test
Üksi number nendest ei näita kahjuks õiget läbisõitu!

http://home.att.net/~ebaines/e36_instruments.htm
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Re: Mingid numbrid?

Postitus Postitas priitv8 »

Esiteks E36 ja E34 testid ei kattu päris 1:1 ja ausalt öeldes ei tea ma ka, mida E34 Low-Kombi näitab. E34 High-Kombi esimesed testid on küll üsna sarnased:
http://home.iae.nl/users/bts/obc.htm
Ja lõppu ka väike seletus:
01 BMW Part No. - Ei ole, igatahes number, mida minu oma näitab ei vasta ühelegi varuosakoodile
02 Code No.(Codierstecker) - see on jah CS number, aga tähendust ei tea.
03 K No.(Tacho Kennzahl) - S.o. impulsside arv, mis vastab 1km läbitud teepikkusele.
04 letzten 7 zahlen von der FGSTNR - VIN-i lõpp, mis on hea esinduse varuosa- ja hooldusletis ette lugeda.
05 Software Version
06 Revision Index, Hardware No.
07 Combi Test - LCD test
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
ahti159
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.06.2004 19:56 20
Peamine sõiduk: BMW 320D
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas ahti159 »

Tänud Priit , mis ma küll ilma sinuta teeksin. Sa oled ikka tõeline fän.
E46 320D
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

Mul on selline küsimus et kas konditsioneeri rikke/mittetoimise kohta peaks high combi tablool mingid teated ilmuma või mitte? Auto siis 530i 12/89
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tarvo kirjutas:Mul on selline küsimus et kas konditsioneeri rikke/mittetoimise kohta peaks high combi tablool mingid teated ilmuma või mitte? Auto siis 530i 12/89
Ei. Ainus silmaga nähtav märk on see, et lumehelbega lülitis olev roheline märgutuli ei jää põlema.
Muus osas tuleb kasutada diagnostikatestrit ja manomeetreid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

priitv8 kirjutas:Ei. Ainus silmaga nähtav märk on see, et lumehelbega lülitis olev roheline märgutuli ei jää põlema.
Muus osas tuleb kasutada diagnostikatestrit ja manomeetreid.
Kusjuures, mul jääb see tuluke põlema küll, kui sisse vajutada, mootori pöörded ka langevad natuke, aga see on ka kõik. Tööle hakata süsteem aga ei saa, kuna mitmed vajalikud detailid puudu/puruks.

Ja see ka veel, et see lumehelbeke on pigem sinist värvi..
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ilmselt on Sul siis vanem kliimaseade, mille juhtplokk teistmoodi käitub.
Ega Sa ei taha öelda, et ka kompressori taha võtab?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tarvo
Huviline
Postitusi: 1998
Liitunud: 20.10.2003 23:53 19
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas Tarvo »

priitv8 kirjutas:Ilmselt on Sul siis vanem kliimaseade, mille juhtplokk teistmoodi käitub.
Ega Sa ei taha öelda, et ka kompressori taha võtab?
Ma ei tea täpselt, aga sedamoodi tundub küll.

Kuidas seda täpsemalt tuvastada?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Tarvo kirjutas:Ma ei tea täpselt, aga sedamoodi tundub küll.
Kuidas seda täpsemalt tuvastada?
Vaatad kompressori rihmaratast kapoti all. Seal on magnetsidur, mis sisselülitatud kliima korral aeg-ajalt ka kompressori võlli kaasa peab võtma.
Kui kompressor taha tuleb, siis on külma-agendi rõhk süsteemis normaalne ja viga kuskil mujal.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta