m50 2,0 ja 2,5 erinevused?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Arvo T
Huviline
Postitusi: 271
Liitunud: 25.11.2003 23:05 52
Asukoht: Tallinn

m50 2,0 ja 2,5 erinevused?

Postitus Postitas Arvo T »

huvitaks kust algavad erinevused selles mootoris.
kui keeruline oleks 2,0st saada 2,5?
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Erinevad on nii silindri läbimõõt kui ka kolvikäik. Arvan et see projekt läheks väääga raskeks. Tuhat korda vähem raha ja närve kuluks lihtsalt mootorivahetusele. Samas on tõenäoline ka asi korralikult tööle saada.
E 34 M50B25
53 840 111
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

Väline erinevus mootoril kui sellisel minimaalne. Kapoti all suurimaks erinevuseks õhulugeja suurus.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Aju teine, kolvikäik ja silindri suurus teine... pigem on mõtet hakata aretama 2.5'st 2.8't või 3.0'i :)

mõttekam on tõesti lihtsalt uus mootor peale istutada. Kui 2.0 oli ennem peal, siis saab suht lihtsalt asjaga mäele, mitte nagu minu puhul :)
Vasta