Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
peale mootoriploki vahetust(hooratas koos siduri ja käigukastiga jäi sama) ei taha töötada starter mis ennem ilusti toimis. probleem nimelt siis et kui võtit keerata ja starterit anda siis starter küll käib ringi aga üldse ei haaku hammas vööga...käib tühjalt. proovisin teist töökorras starterit...ikka sama jama.
oskab keegi midagi soovitada
ise mõtlesin ka seda aga kahtlus tekkis selles et teine starter mida peale proovisime tegi täpselt sama häält
kaks ennem töötanud starterit ja mõlemal täpselt üks viga?
kui pendiksi tõmberelee ei töötaks ei hakkaks ka starter ringi käima kuna tõmberelee ühendab ka starteri kontaktid. kõige müstilisem on see et maas juhtmedega proovides lükkas pendiksi ka õigesse asendisse ja kõik toimis nii nagu peab
sama müstiline nagu oli viga on ka lahendus....nimelt starterile tulib peale kolm juhet-kaks peenikest ja üks jäme. mingil X põhjusel jäi üks peenikestest juhtmetest kahesilma vahele ja sellepärast asi ei toiminudki
tänud truumule kes asja tööle pani
Kirjutan ka teistele kõrva taha jätmiseks oma septembri kuise starteri probleemi. Ehk on tulevikus kellelegi abiks.
Sõitsin mina koju, maja ees tagurdades suri auto välja. Järgmisel päeval enam ei käivitunud. Starter plõksis ja plõksis ning kõik. Mõõtsin testriga akut ja aku korras. Katsusin (logistasin) juhtmed üle, ei midagi. Helistasin siia ja sinna ning uus starter sai ka kinni pandud. Kruvikaga klemme ühendades ei midagi. Ühel tibutaval ilmal käis üks foorumlane mu ilma polstrita uksi mõõtmas ja pildistamas, tal üks audioprojekt käsil. Ja lasin siis tal ka vaadata mis minu starter teeb ning tema nägi mingit head sädet starteri klemmide juures ja see oli siis asi millese ma eriti ei süvenenud (loll mina).
Mu vend tuli mingi päev ja sikutas auto käima. Suundusin garaazi, puhastasin aku klemme ja veel mingit tühja-tähja nokitsesin. Ja kojumineku aeg jälle ei käivitunud. Mõtlesin, et aku ikkagi läbi, ampreid ei ole piisavalt. Lükkasin auto bensukasse (täielik Kolgata tee). Sobivat akut ei olnud. Sõitsin taksoga teise firma bensukasse (juba oli südaöö) parema aku järele ja tagasi. Oli ka selline vihma tibav ilm, panin aku peale - matsust käima ja taksojuht kõrval veel rääkis aku eluigadest jne. Sõitis siis teine minema. Ma muidugi suretasin mootori ja proovisin ja... jalutasin koju magama.
Järgmine päev siis passisin bensukas, et kes aitaks autot tõmmata või lükata (olgu te tuhandest tänatud kes te kambakesi bmw-ga sisseoste tulite tegema). Lükati siis autole eluvaim sisse ja suundusin garaazi.
Nüüd oli mul selge mis ma kõige esimesena ja ka viimasena antud probleemi puhul teen. Nimelt ma vabastasin juhtmed starteri klemmide küljest ja puhastasin liivapaberiga, jootsin tinakihi peale ja kruvisin tagasi kinni. Ning kõik töötas. Suurepärane.
See et ma ei süüvinud nähtud sädeme põhjustesse maksis mulle uue aku raha, pluss meeldivad ühistranspordi võlud paar päeva. Vana aku üle oli mu vend väga õnnelik.