Piduriklotsi andur !
Piduriklotsi andur !
Nii tekkis selline huvitav nähtus. Kui vajutada pidurile siis hakkab põlema piduriklotsi anduri lamp- (katkendlikud klotsid). Andurisse läheb 3 juhet . 2 neist on ühendatud kolmas läheb massi. Massijuhe oli mul enne lahti, nüüd ühendasin ära. Piduriklotsisees olev andur on terve. st et takistus on olemas. Milles jama ??
Kas sa pilti ei saaks teha. See et kolm juhet läheb andurisse on üllatav (võibolla peab nii olema). Nii palju kui mina tean peaks minema kaks juhet, tegelikult on see üks juhe. Jookseb andurist U kujuliselt läbi, ehk teisisõnu üks ots läheb sisse ja teine tuleb välja. Põhimõte selles, et kui kulub läbi ei anna enam ühendust ja lamp hakkab põlema.
Ma mõtlesin pikalt ja jõudsin järeldusele !! Kas see ka tõsi on näitab lähiaeg. Teema vist selline , et kui piduriklots läbi hakkab minema surub ta traati vastu ketast see annab lühist ( otse massi) ja hakkabgi põlema . Kui traat juba läbi on siis jääbgi lamp põlema. Enamikel on lihtsalt see kolmas massijuhe läbi kulunud ja ei tööta. Nii oli ka minul . Probleem tekkisgi siis kui selle juhtme ära parandasin. Sai veel Sauelt Igori käest küsitud kuhu see kolmas juhe läheb ! Vot nii.....
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Cardo, natuke selgitan, ma isiklikult arvan et sama systeem peaks ka vanematel vist olema. Minul on piduriandur 2 kontaktiga ja see just hakkab põlema siis kui 2 kontakti katkeb. Nimelt asi nii et selle anduri sees läheb juhe kokku ja kui klots juab miinimum tasemele hakkab ka kulutama seda andurit seni kuni kontakt katkeb
Klotsid vahetatud ja probleem kadunud. Sai ka üle uuritud selle anduri ehitus. Traadid ei olnudgi kulunud vaid anduril on sellex spetsiaalne vaskkõrgendus. See hakkab juba mitu millimeetrit enne traati otse massi ehk vastu piduriketast märku andma. Niiet kui pirnike juba täiega põlema jääb tuleb ka andur vahetada, kui vaid pidurdades süttib siis kõlbab andur ka peale klotside vahetust ideaalselt.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- putitaja
- Huviline
- Postitusi: 276
- Liitunud: 24.11.2002 16:41 42
- Peamine sõiduk: VW Touareg 3.0 Tdi´09
- Asukoht: Gdansk, Poland
Kusjuures tuluke hakkab juba tükk aega enne klotsi kriitilist kulumispiiri vilkuma.
Isegi liiga vara.
Kuna Pärnust ei olnud võimalik anduriga klotse saada, võtsin juhtmed üldse autolt maha, armatuurist pirn välja, läbipõlend pirn asemele ja kompuutril tuluke kinni.
Ainuke jama on selles, et iga kord kui auto käivitad tuleb CHECK nuppu vajutada.
Isegi liiga vara.
Kuna Pärnust ei olnud võimalik anduriga klotse saada, võtsin juhtmed üldse autolt maha, armatuurist pirn välja, läbipõlend pirn asemele ja kompuutril tuluke kinni.
Ainuke jama on selles, et iga kord kui auto käivitad tuleb CHECK nuppu vajutada.