Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mind huvitab see kast ainult sel juhul kui on teada mis kuuenda käigu ülekandearv on, kui kuues käik on 1:1 siis on huvi, kui on aga kiirendav siis ei ole olulist vahet kas kuue või viie käiguline, sest vahe tekib alles peale 200 KM/h
Edit: Käigukasti ülekandearvu saad teada nii, paned kuuenda käigu sisse ja siis keerad käigukastivõlli(siduri poolt otsast) kümme tiiru ja loed ära tiirud, mitu tiiru teeb kardaani poolne võlli ots(pool ja veerand põõret pane ka tähele).
see eeldab siis kasti mahakiskumist..ennem kasti maha ei kisuks hea meelega kui keegi targem vaadanud seda veel peal olevalt ...vaatab saab need erinevate käikude pealt pöörded ära vaadatud siin lähipäevadel...
henry672 kirjutas:nii ja keeran seda motot siis ja kus teine ots on?? vaatan siis kardaani otsa???
Täpselt
EDIT:loogiliselt mõtlema hakates kindlasti .........või äkki võib ka ratast vaadata??:P ilmselt mitte ...siis muutub asi ebatäpseks
Siis arvutad tagadifri ülekandearvu järgi põõrded juurde vastavalt tagadifri ülekandearvule mis sul seal all on. Segaseks läheb nii, sest pead täpselt teadma tagadifri ülekannet.
henry672 kirjutas:nii ja keeran seda motot siis ja kus teine ots on?? vaatan siis kardaani otsa???
Täpselt
EDIT:loogiliselt mõtlema hakates kindlasti .........või äkki võib ka ratast vaadata??:P ilmselt mitte ...siis muutub asi ebatäpseks
Siis arvutad tagadifri ülekandearvu järgi põõrded juurde vastavalt tagadifri ülekandearvule mis sul seal all on. Segaseks läheb nii, sest pead täpselt teadma tagadifri ülekannet.
ototot et siis vaatan seda otsa kust kardaan ühendub käimakotiga....