M50B25 mootoriklabin

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

M50B25 mootoriklabin

Postitus Postitas meph »

Ohjah... minu jamad ikka ei lõpe... Ehk siis nüüd selline kala, mis tõenäoliselt oli juba algusest peale olemas, kuid ei tuvastanud seda. Ehk siis kui autoga üle 10 minuti sõita kusagil üle 2500 pöörde juures (näiteks maanteel), siis hakkab lambist pihta räme hüdroklabin. Kui pöörded 1500 kanti maha lased, siis veidi aja jooksul kaob uuesti ära :\

Ehk siis igasugu diagnoosid oleksid abiks. Truumuga on niipalju telefonitsi räägitud, et võimalik viga on liiga vedelas õlis. See on motovahetuse teostamisest vahetamata. Ehk siis peale uue mootori peale viskamist sai õli samal ajal vahetatud, kuid uuesti ei ole veel õli vahetanud (2 aastat seisnud mootor). Võimalik, et alguses pääses pooletoobisena 100km sõidetult bensiin õli sisse ja sellest tulenevalt õli liiga vedel.

Aga kui keegi oskab veel mingeid muid diagnoose sellisele asjale panna, siis oleks need teretulnud.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kod. Kaido_S võib sulle M50 hüdrode klõbinast tunde rääkida. Viimati kui sel teemal juttu oli, mainis ta samuti et leevendust tõi parema õli kasutamine. Kui paksu ta just pani ma ei mäleta, aga kidlasti oli see õhem kui see, mida ma ise kasutan.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Marko_N
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 02.07.2004 23:53 35
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Marko_N »

Endal juhtus sedasi et valasin sisse liqui moly 10w-60 . Mõtlesin ka et oh hea raceri õli aga ei meelddind see mu pelmeenijahutajale sugugi. Nüüd siis vähe tagasihoidlikum õli ja kõik korras. Muidugi võib olla ka see, et mõni tõukur on veits väsinud aga nu praegu igatahes ei klõbise.
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

see jah vana nali
kuid sellest saab ka lahti
kuidas, seda sa kuulda ei taha ($$$)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Marko_N
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 02.07.2004 23:53 35
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Marko_N »

Näiteks vahetad tõukurid ,mida on 24 :evil:
Kasutaja avatar
Cado
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 14.07.2004 19:43 51
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Cado »

Marko_N kirjutas:Näiteks vahetad tõukurid ,mida on 24 :evil:
ja mille hind on ca. 300.tk. :lol:
Kasutaja avatar
Valdek
Huviline
Postitusi: 1750
Liitunud: 30.10.2003 09:29 22
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Valdek »

Cado kirjutas:
Marko_N kirjutas:Näiteks vahetad tõukurid ,mida on 24 :evil:
ja mille hind on ca. 300.tk. :lol:
võimalik ka lihtsalt 24 tõukurit ära puhastada...ja sealt praagid välja noppida...
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Sai alustuseks õlivahetust proovitud, siiski kõige odavam variantidest ja esimene asi mida proovida. Ehk siis endise 5W-40 asemele sai pandud veidi paksem 10W-60. Vaatab mis juhtub... homme lähen maateele kiiremaid tiire proovima. Õli mis mootorist välja tuli, meenutas oma olemiselt rohkem vett.... ja oli õlilõhna asemel bensiinilõhnaga.... ma loodan, et asi selles oligi... hüdrode vahetamise peale eriti mõelda hetkel ei taha.. majanduslik seis piisavalt nadi juba...
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kulunud tõukurites ei pruugi asi olla
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Risto_U
Huviline
Postitusi: 163
Liitunud: 25.06.2004 19:34 39
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Risto_U »

näiteks kulunud nukk :roll:
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

m50 nukad ei kulu, enne lähevad pooleks
kui sirgel teel hakkavad klõbisema siis võimalus et vana tüübi nookurid ja/ või kulunud

kui sellest oled üle saanud mine keera paar kiiremat kurvi ka































saad jälle rõõmustada :mrgreen:
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Ma näen, et sinu teooria viib kuskile õli küljelivajumise poole?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

mulle teooriad eriti ei sobi, meil siin teoreetikuid küll.
mulle sobib rohkem praktika ;)

minu jutt viib selle vea poole mis kahjuks puudutab enamust bmw mootoreid. lihtsalt hüdrotõukuritega mootorid reageerivad sellele rohkem kuuldavalt, teised jahvatavad niisama nookureid vastu nukkvõlle. ka maailma parim bmw mootor m30 :!:
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

patrik kirjutas:mulle teooriad eriti ei sobi, meil siin teoreetikuid küll.
mulle sobib rohkem praktika ;)
Viitad mu alalõuale? See mul juba lapsest saati selline, spagettide söömisest. ;)
patrik kirjutas:minu jutt viib selle vea poole mis kahjuks puudutab enamust bmw mootoreid. lihtsalt hüdrotõukuritega mootorid reageerivad sellele rohkem kuuldavalt, teised jahvatavad niisama nookureid vastu nukkvõlle. ka maailma parim bmw mootor m30 :!:
Kusjuures see seletab ka seda, miks Kaido Motuliga selliseid tulemusi sai. :D
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Viitad mu alalõuale? See mul juba lapsest saati selline, spagettide söömisest.
ega sul sellest juhuslikult koopiat ei vedele?
vahest vaataks küll :lol:
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Rääkige nüüd mulle lollile ilma ümbernurga jututa ka milles siis asi olla võib... Niisama hirmutada ei ole ilus =)

Nookurid läbi? Palju selline teoreetiline varuosadehind kokku tulla võiks antud juhul?

Või siis kui ma aru ei saanud, siis oleks selline parem seletus ikkagi abiks...

Ja kuidas see Kaido tulemusi ja Motulit puudutab? Rääkige lollile palun :\
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

M50-l ei ole ju nookureid. Ma saan aru, et külgkiirendusega kipuvad kuivale jääma, patrik paranda, kui ma eksin.
Motuliga see teema, et see on estribaasiline õli (selle sõna võiks endale lausa pähe õppida), millel on selline omadus, metalli külge kleepuda ja kuiva metall-vastu-metalli hõõrdumist ei teki. Samuti ei valgu ta öö jooksul silindriseintelt karterisse, vaid õhuke kile jääb peale, mis ise on väga tugev.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Mis nookuritest patrik siis rääkis:
patrik kirjutas: m50 nukad ei kulu, enne lähevad pooleks
kui sirgel teel hakkavad klõbisema siis võimalus et vana tüübi nookurid ja/ või kulunud
Nukad näevad välja nagu uued autol iseenesest.
Priit_P
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 01.07.2004 12:22 30
Peamine sõiduk: 545 e60
Asukoht: tln

Postitus Postitas Priit_P »

priitv8 kirjutas: Motuliga see teema, et see on estribaasiline õli (selle sõna võiks endale lausa pähe õppida), millel on selline omadus, metalli külge kleepuda ja kuiva metall-vastu-metalli hõõrdumist ei teki. Samuti ei valgu ta öö jooksul silindriseintelt karterisse, vaid õhuke kile jääb peale, mis ise on väga tugev.
Aga siis saan aru et kui õli igale metallpinnale kleepub tuleb teda õlivahetuse ajal ka oluliselt vähem välja kui sinna sisse läks. Et siis seda vana kinnikleepunud õli kätte saada peals mootori pesu tegema? Või kui sama marki õli sisse läheb siis pole vaja?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Klabinast sai õnneks lahti õlivahetusega... sai just 50km üle 3000rpm'i maantee peal piinatud asja. Klabisema igatahes enam ei hakanud. Nüüd tuleb järgmiste probleemide kallale asuda :p

Nimelt tühikäik on veidi pooletoobine autol. 2 võimalikku probleemi saab homme eemaldatud truumu juures.
1. teeme pihustipesu autole.
2. eemaldame vajalike materjalide puudumise tõttu tehtud pooletoobise lahenduse, mille juures karterituulutus jookseb asfaldile ja tühikäigumootori lõdvik peale õhulugejat olevasse lõdvikusse. Täna saabusid UM'i mulle vajalikud jupid antud asja teostamiseks.
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

õli rohkem välja ei tulnud kui sisse panid?
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Et siis misasja? No seda kogust oli mul võrdlemisi raske määrata, mis sealt mootorist välja tuli, arvestades, et ma vana lurri tünni otse lasin. Aga vana lõhna, vedelusastme ja klompide järgi võib suht kindlalt väita, et selle õlivahetusega jäin ma päris palju hiljaks. Värv oli ka suht tumemust asjal.
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

et kui ta haises bena järgi, võis seal seda sees olla, endal selline asi olnud, peale mootori vahetust, küll mitte bmw ga
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Vaata esimest posti minu poolt:
meph kirjutas:Võimalik, et alguses pääses pooletoobisena 100km sõidetult bensiin õli sisse ja sellest tulenevalt õli liiga vedel.
Kasutaja avatar
bemarifan
Huviline
Postitusi: 559
Liitunud: 11.04.2004 12:58 18

Postitus Postitas bemarifan »

sry jah minu viga
Vasta