Võtaks piduriklotsi andurid ära E36 320?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
tavido
Huviline
Postitusi: 33
Liitunud: 06.11.2004 22:44 01
Asukoht: Tartu

Võtaks piduriklotsi andurid ära E36 320?

Postitus Postitas tavido »

Tere! Siuke pull, et pidurikotsi andur, mis peaks siis näitama, et klotsid hakkavad kuluma põleb. Läksin klotse vahetama ja ennäe, klotsid alles kulumisega poole peal, kuna tuli käib närvidele tekkis tahtmine andurid ära võtta (sõber tegi A6-l sama moodi tal hakkas ka poole peal põlema). Seega küssa, kas BMW-l hakkab ka vara põlema või on midagi nässus.Ootan igasugust vastukaja.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

poole pealt kindlasti ei tohiks põlema veel hakata... samas suht mõttetud asjad minu meelest... vähemalt minu jaoks, kellel auto kokku lahti käib iga natukese aja tagant...
truumu

Postitus Postitas truumu »

andur maksab poes 49.-EEKi
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Kui tahad andurid ära võtta, pead nende asemele traadi panema.
See andurite värk on lihtsalt suletud vooluring, mis klotside kuludes lõpuks katki hõõrutakse. E34-l näiteks nii:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/01.png
Kui tahad, et vaikus oleks, peab ring terve olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Andur on lihtsalt üks isoleeritud juhtmeaas, millel on ühes otsas pistik ja teises, mis klotsi sisse käib, plastadapter.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
Krst
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 12.04.2004 15:43 36

Postitus Postitas Krst »

Kas igakord kui klotside tuli põlema hakkab pean uue anduri ostma?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Õigetel klotsidel on see andur juba küljes ju. Aga jah nii ta on, et andur kulutatakse lihtsalt katki.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Krst
Huviline
Postitusi: 54
Liitunud: 12.04.2004 15:43 36

Postitus Postitas Krst »

Mis siis teha , kui ei ole õigeid klotse ja andurit ei taha uut osta?? Mis moodi see traadi süsteem välja näeb?
Kasutaja avatar
Cado
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 14.07.2004 19:43 51
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Cado »

anduril on kohe klotside juures pistik. Pistiku kaks otsa tuleb sillata ja rahu majas.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

minu vanal e28-l oli nii , et kui pidurdades oli niipalju kulunud , et anduritraat hakkas juba vastu ketast kuluma siis igal pidurdusel süttis lambike , anduri pistikutagant jooksis üks juhe massi , uuematel ma pole seda juhet märganud , või pole lihtsalt nii hoolsalt jälgida saanud. Väga hea asi on ikkagi.
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Mis siis teha , kui ei ole õigeid klotse ja andurit ei taha uut osta??
siis keera lamp välja


ja kui seda ka ei viitsi teha kleebi selle koha peale tükk teipi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
MarkoK
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 10.11.2004 11:54 18

Postitus Postitas MarkoK »

lambi väljakeeramine ei aita vähemald airbag-il küll mitte seal mingi diood ka veel siis põleb lihtsalt tuhmimalt ja e36 pead rooli ära võtma et kellasi kätte saada. Vähemalt mina pidin lihtsam on andur kokku ühendada
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

kusjuures see mida patrik ütles oli mõeldud iroonilise naljana....
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Avariiiiiiiiii !

Postitus Postitas Jossboy »

Erinevalt vene autodest , ei ole soovitatav lasta lääne autode piduriklotsil lasta lõpuni kuluda :!: Miks ? Kohe seletan . ;) Nimelt piduriklotsi kulumisega pikeneb kolvi/kolbide käigupikkus Pidurisuppordis . Sellega kaasnevad aga järgmised ohud :!: Millised ? Piduriklotsi kuludes liigub kolb rohkem oma pesast välja . Kovi tööpinda kaitsev kummist tolmukate on nüüd rohkem välja venitatud asendis ja hakkab väsima ( loe PRAGUNEMA ) . Pidurdamisel tekkiv soojus/kuumus kantakse läbi klotsi kolvile , see aga " kütab " suppordit . Kui nüüd tolmukaitsekumm on katki siis satub kolvi tööpinnale vesi või mis iganes vedelik ja piduriklotsi materjal . Need aga hakkavad seal ROOSTETAMA :!: ja kolb võib , tavaliselt jääbki kui enne jaole ei saa , KINNI jääda oma pesasse :!: Olen selliste probleemidega tegelenud päris Sitaks .
Mõtled küll , et ah **** klotsi ju veel on ja edasi nagu ei mõtle :mad:
Minu soovitus : vaheta klotsid , kui mitte ennem siis kevadel kohe KINDLASTI , ära :!: Sest hiljem läheb see sulle päris kulukaks :!: Remondi koplekt maksab ühele suppordi poolele vist 150 raha , kui ma õieti mäletan ja suppordi remondihinnast ma ei hakka parem rääkimagi :!: Kui sul omal ei ole "vigurit" millega kinni jäänud kolbi kätte saab siis ära lase klotsi lõpuni kuluda :!: OK! Minul on :D
Viimati muutis Jossboy, 22.12.2004 19:41 11, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Cado
Huviline
Postitusi: 128
Liitunud: 14.07.2004 19:43 51
Asukoht: Harjumaa.

Postitus Postitas Cado »

patrik kirjutas:
Mis siis teha , kui ei ole õigeid klotse ja andurit ei taha uut osta??
siis keera lamp välja


ja kui seda ka ei viitsi teha kleebi selle koha peale tükk teipi

:lol: :lol: :lol: Kas inimene kes näiteks kiiruse ületamise pärast trahvi saab peaks ka teibi spidole kleepima või seieri ära kiskuma ,et trahve vältida.
Ah jaa kellelgi siin ei laadinud genekas . TEIP PEALE.
Sa Patrik reetsid oma äri saladuse nüüd .Kus nüüd kliente saad.

:lol: :lol:
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Kas inimene kes näiteks kiiruse ületamise pärast trahvi saab peaks ka teibi spidole kleepima või seieri ära kiskuma ,et trahve vältida.
Ah jaa kellelgi siin ei laadinud genekas . TEIP PEALE.
Sa Patrik reetsid oma äri saladuse nüüd .Kus nüüd kliente saad.
no ma mõtlem mingi uue viguri välja
mul kogu aeg tekivad uued ideed ;)
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

priitv8 kirjutas:Kui tahad andurid ära võtta, pead nende asemele traadi panema.
See andurite värk on lihtsalt suletud vooluring, mis klotside kuludes lõpuks katki hõõrutakse. E34-l näiteks nii:
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6200.3/01.png
Kui tahad, et vaikus oleks, peab ring terve olema.
Oled ikka kursis :?:

E28-l ma võtsin selle anduri lihtsalt ära, kuna see jukerdas. Lihtsalt paljas pistik on püstaku küljes (vooluring on lahtine) ja mitte ükski lamp ei põle.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Aare kirjutas:Oled ikka kursis :?:
E28-l ma võtsin selle anduri lihtsalt ära, kuna see jukerdas. Lihtsalt paljas pistik on püstaku küljes (vooluring on lahtine) ja mitte ükski lamp ei põle.
:idea: ise on ikka terve?
Aga E28-l on see samamoodi tehtud, nagu E24-l (1985 635CSi):
http://www.stormpages.com/countchocula1/bmw/etm133.htm
Ütleb selgelt: Switch closes when wear sensor is grounded or open.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

:mad: Üldiselt ma võin teile natuke seletada sellest ELEKTRI asjandusest . Nimelt See juhe mis tuleb piduriklotsi külge , selle juhtme teine ots läheb "armatuuri" märgutule pirni ühte otsa ja on sellega ka ühtlasi " - " miinus pooluseks . Ja see teine juhe mis pirni juurest minema läheb läheb "aku" "+" pluss klemmi külge . Kujutage endale nüüd ette , piduriklotsi kuludes liigub see juhtmeotsake , mis piduriklotsi küljes pidevalt ( Piduriklotsi kuludes ) pidurikettale ligemale . Ja kui need ükskord omavahel kokku saavad ( see juhtme otsake ja piduriketas ) ON VOOLURING SULETUD :!: Sinnamaani kuni need omavahel kokku ei puutu on VOOLURING A V A T U D :!: MInge ja tutvuge elektrotehnika põhialustega ... Ärge Nämmutage ühe teema kallal , eriti kui ise asjast midagi ei tea :!: :mad:Tegelt on nii , et kui vooluring on suletud siis PIRNID PÕLEVAD :!: Kui vooluring on avatud siis PIRNID EI PÕLE :!:
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Tule nüüd taevas appi ! priitv8 räägib õiget juttu , ülejäänu on mõistmatu häma !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Kui sul omal ei ole "vigurit" millega kinni jäänud kolbi kätte saab siis ära lase klotsi lõpuni kuluda OK! Minul on
tahaks pilti vigurist
saan ka teada millega tegelikult asi käib

ise eluaeg lihtsalt suppordi lahti lasknud ja pidurit vajutanud.
või laua peal co balloonist veidi rõhku keeranud

mis puutub sellesse kuidas tuli põlema läheb siis selle jaoks on mitu varianti, vanematel üks juhe süütesse ja teine ketaste külge- võttes pistiku lahti saab tule ära kustutada
teist varianti kirjeldas priit
seal otste lahtivõtmine ei aita

mis puutub lambi väljakeeramisse siis ajapuuduse tõttu ei ole oma eelmistel autodel katkisi juhtmeid ja halbu ühendusi taga ajanud (MITTE KULUNUD KLOTSIDE PÄRAST) ja lambi lihtsalt välja keeranud.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Svenp
Huviline
Postitusi: 750
Liitunud: 12.10.2004 12:46 45
Asukoht: UK/Tartu

Postitus Postitas Svenp »

Cardo kirjutas:Tule nüüd taevas appi ! priitv8 räägib õiget juttu , ülejäänu on mõistmatu häma !
Igal ühel on omamoodi õigus :) Signaallamp süttib, kui anduri plastadapter ja juhtmeaasa isolatsioon on ära hõõrdunud ning paljas soon puutub vastu ketast -- massiühendus, vooluring sulgub.

Nagu lõimes esitatud skeemidelt selgub, on ahelat täiustatud ka nii, et ilma andurita ehk lahtise pistikuga lambike põleks. See on igati mõistlik, sest annab märku vigastatud juhtmest.

Andur on tavaline juhtmeaas ehk pistikust tuleb juhe, teeb silmuse ja teine ots läheb tagasi pistikusse.
Sõidurõõm
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8277
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Jep. Ma arvan, et selline skeem, kus lambike otse läbi anduri-piduriketta massi sai, oli peal mu '78 aasta E12-l.
See teine variant on hea veel selle poolest, et käib ka siis närvidele, kui sa ei ole omale õigeid (s.o. anduriga) klotse alla pannud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta