Diffri "parandus"

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Diffri "parandus"

Postitus Postitas Ragnar »

Kuna 535 peaks olema suure tõenäosusega LSD differ
aga mul käib lume ja jää peal aint üks ratas ringi siis
sai täna uurima hakatud mis seal all täpselt on ja suure
puhastamise peale suutsin ka markeeringu välja lugeda

3,45 V 574 - see vist tähendab et differ on Visco plokiga?

Idee järgi peaks nagu aint õlivahetusega plokeeringu jälle tööle saama
või kuidas :?
Kasutaja avatar
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 2998
Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas kimmo »

http://www.e34.de/e34/difftabelle.htm

Selle tabeli järgi pandi 535-tele difreid ülekannetega 3.45; 3.64 ja 3.91.
Esimene peaks olema lukustatav? (S = Schalter) teine iselukustusega? (S = Schalter/A = Automatik) ning kolmas automaatne? (A = Automatik)

Keegi võiks selle tabeli lahti seletada :D

S = Schalter
A = Automatik
T = Touring
TA = Touring Automatik
X = nur dieses Differential wurde verbaut, egal welches Baujahr oder welches Getriebe
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

ma arvan, et :

Schalter = manukast
Automatik = automaatkast

& seal lihtsalt kirjas, millise käimariga isenditele milliseid difreid paigaldati :roll:


...et siis manukastile ülekannetega : 3.45 või 3.64 & automaatkastile ülekannetega : 3.64 või 3.91
W12
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

nojah aga kuidas siis selle Visco värgiga on? õli vahetus vaja teha või kui
ei tööta siis ei hakkagi tööle?
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4224
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

Visco peaks just kuludes rohkem blokeerima hakkama - kui ma just alkohoolijoobes hetkel ei ole :P
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
Silwer
Huviline
Postitusi: 3459
Liitunud: 23.12.2003 15:36 10
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Silwer »

Cardo kirjutas:Visco peaks just kuludes rohkem blokeerima hakkama - kui ma just alkohoolijoobes hetkel ei ole :P
Oled vist küll... :)
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Difri sildi peal tähendab

S - Sperredifferential - ehk LSD
V - Viskodifferentsial ehk viskoplokk

Viskoplokke pandi minuteada ainult iX mudelitele - kas on reduktor vale või mingi muu kamm.

Tavasõidus ja ringrajal pole Viskost muhvigi kasu. See hakkab tööle siis, kui rataste pöörlemiskiiruste vahe piisav on. Ehk augus kraapides.

Raske uskuda, et 535-l visko on. Pigem on 525iX reduktor pandud, kuna muud käepärast polnud. 535 manuaalil peaks ka 3.64 peaülekanne olema.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

No aga selline silt seal küljes oli ja rooste järgi otsustades juba väga kaua.
(pidi keemiliselt puhastama, et üldse midagi loetavat sealt nähtavale tuua)
Vaevalt, et keegi niisama selle sinna kruvis.

Õli ma muidu peale ostmist korra vaatasin oli selline suht vedel ja helepruun.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Pidasin silmas seda, et terve differ on teine pandud. Iga võhikust romulakoll või muiduärikas ei saa päris hästi aru mis S või V tähendab - üks pee-emm-vee-plokk kõik :shock:

Muidugi võiks reduktorist foto siia panna.

LSD-ga 3.45 on päris kindlasti kõige suurema korpuse sees, viskod on aga suures. Suurt aga 535-le peale ei pandagi, sinna läheb see "kõige suurem" reduktor.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
patrik
Huviline
Postitusi: 4587
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

Idee järgi peaks nagu aint õlivahetusega plokeeringu jälle tööle saama
või kuidas
lihtsalt teadmiseks kõigile et selline variant ei toimi, visco on kinnine süsteem
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

kas visco süsteem on seal eraldi sees ja lisaks ka tavaline õli või?
Punni eest ära keerates oli õli ju täitsa käega katsuda.
Veiko
Huviline
Postitusi: 194
Liitunud: 04.03.2003 13:18 02
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Veiko »

Diffriõli vahetusega sa viskot korda ei saa, sest visko on omakorda eraldi korpuse sees koos ketaste ja viskoõliga.
See õli, mida sa katsusid, see määrib diffri hammakaid.
BMW 850i -90
BMW 325i -89
truumu

Postitus Postitas truumu »

aga on siis võimalik, 535-l on täiesti tavaline differ?(mõtlen enda oma) :oops:
igatahes libedaga on tükk tegemist, et kohalt ära minna...
Kasutaja avatar
tr22nsmees
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tr22nsmees »

truumu kirjutas:igatahes libedaga on tükk tegemist, et kohalt ära minna...
No aga parklas kaheksaid tehes peaksid aru saama küll, kas on tavaline või LSD.

Mul on LSD'ga ka tegu, et kohalt minna talvel - 3'ndaga lumise ilmaga üle 1/3 vajutada pole mõtet, päris kiiresti võtab auto tee suhtes vähe vale nurga.
W12
Leon
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 08.01.2005 15:38 35

Postitus Postitas Leon »

Huvitav, kui pika maa sõidab, kui tavaline differ ja ilma õlita (nii väideti töökojas, et kaanes pragu aga pragu sai silmnähtavalt alguse õli väljavalamise avast s.t. poldi alt). Ei saanud kohe alguses aru, et milles mina süüdi olen ja väidavad, et sõitsingi juba lõhkise kaanega. Kui jäi arusaamatuks siis vabandan...tänan...
Vasta