Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kui sa lambda lihtsalt ära võtad, siis sa kaotad võimsuses märgatavalt Aju läheb avariirezhiimile, kus kasutatakse keskmisi näitajaid, mitte optimaalseid. Kattide eemaldamine võib marginaalselt kõrgematel pööretel midagi juurde anda... samas madalamatel pööretel võib kaotada võimsuses.
Ajust lambda väljaprogrammeerimise kohta M50 puhul ei oska rääkida... eriti ise ei usu sellesse. Niipalju kui ma kuulnud olen, siis sellega midag ei võida, pikemas perspektiivis pigem kaotab. Kütusekulu ka muidugi suureneb.
üks hea väljend on meelde jäänud
m50 pritsel on segu reguleering nagu kolme jalaga taburet-
1. õhukulumõõtja
2. drosselklapi pote
3. lambda
edasi mõelge ise
albert kirjutas:Aga kui on pandud tuningaju kas on võimalus, et lambdat pole vaja?
Kõik sõltub ju sellest, kuidas see aju käima on pandud. Kui ongi progetud lambdata, siis on võimalik küll. Siis peab kuskil ainult tühikäigu CO regulli võimalus olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Seoses lambdaga küsimus, kas keegi on universaalset lambdat proovinud? Kuna on odavam sai kunagi lastud panna, tühikäik läks nagu paremaks, aga kõrgetel pööretel hakkas tunde järgi isegi halvemini sõitma kui ilma lambdata.
Mina panin kuskil kuu aega tagasi alla universaali, kiirendab küll ok, vahet ei ole märganud, kui siis väga minimaalne (samas naeltega nagu eriti lapatsit ei taha ka anda), eriti sõitu alustades kuna see universaal hakkab hiljem tööle kui originaal, aga see kah aint mingi 5 min.