Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
nimelt on jahutus särgis surve sees olen teinud blokikaane ära ja tihendi vahetasin kah termostaadi ja paisupaagi korgi ja ikka on surve jahutus särgis küsimus mis võiks olla viga kas kuskil on midagi tõsiselt umbes???auto siiis 86a välja lase ja ilma turbota:(
2.4 Td mootori jahutus peabki olema surve all. Tehas ütleb, et surve peab olema 0.5 - 1.5 atti. Kui seda ei ole, siis on arvatavasti termostaat kinni suure ringi peal. Kui aga on liialt suur surve sees st. et jahutusvedelik kaob kuhugi nagu minu masina viga oli, siis on arvatavasti viga kaanes. Nimelt praguline. Minu masina jahutussüsteemi pidi täitma iga 100km läbimisel. Kuid peale kaane tegemist Kuusalus on asi normis. Kui kaant tehakse, siis soovitan ka nuka liini sirgeks ajada. Kui nuka liin kõver, siis võib nukkvõll puruneda. Piisab ka sellest, kui liin on paar sajandikku kõver.
kuusalus tehti pragu oli sees keevitati,lihvti survestati ja klappisääre tihendid kah uued,panin uue nukk vÃĩlli kah peale!!kas asi vÃĩib siis olla veepumbas et ei aja piisvalt ringi?
Küsimus?? Kui sa paisupaagi korgi maha keerad kas siis jahutusvedeliku ei hakka välja ajama?? Enda mootoril oli kaah blokikaan lõhki ...kui endal sai kork maha keeratud siis lausa purskas sealt välja ...just sõidust tulnud mootoril!!!!!
e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
Ja on endal mitmeid juhuseid olnud ja ka tuttavatel, et võivad olla praod hoopiski plokkis.
Aga ja kui sa korgi maha võttad ja lased autol soojaks töötada ja välja ei hakka ajama, siis peaks ju ok olema. Kui korgi kinni keerad, siis igaljuhul tuleb surve sisse.
Koleloom kirjutas:Küsimus?? Kui sa paisupaagi korgi maha keerad kas siis jahutusvedeliku ei hakka välja ajama?? Enda mootoril oli kaah blokikaan lõhki ...kui endal sai kork maha keeratud siis lausa purskas sealt välja ...just sõidust tulnud mootoril!!!!!
välja paisupaagist ei loobi aga muliseb kÃŧll,kas vÃĩib asi olla Ãĩhus mis jahutussärki vahel jääb sinnna..sest Ãŧx teine tutav tal bemmil olevat sama moodi olnud Ãĩhk vahel..see pärast ongi termostaadi juures Ãĩhunippel?
Aga kas keegi siis ei kuula, mida BMW tehas ütleb. Soojal mootoril peab olema jahutussüsteemi surve 0.5 - 1.5 atti. Seega kui masin sõidab ning tava sõiduga keema ei hakka minema ning maha jahtudes läheb väga minimaalselt vedelikku peale, siis on kõik korras. Kui aga jahutusvedelik kaob ära, siis on ikkagi viga sees. Muidugi soovitan termostaadi üle kontrollida. Seega välja vahetada, sest kui see ei avane, siis hakkab kah mootor üle kuumenema ja lääb ülemäärase surve sisse.
aga nii minul kui ka sõbral ( mõlemal e28 td) on lõdvikud koguaeg nii pehemed et enam pehmemad olla ei saa. Samas teisel sõbral( samuti e28 td) on lõdvik suht kivikõva, aga jahutusvedelik ei kao kuhugi ja keem ei taha kah kohe kunagi minna. Kus see loogika siin siis on???