To PATRIC: väike el. teemaline kyss
To PATRIC: väike el. teemaline kyss
Kle ehk oskad midagi öelda, kust viga otsida.
Nimelt pillub E32 730i pardakompuuter sellist viga et numbrituli ei põle kuigi aga PÕLEB. Peale mitmet käivitust viga ei tule. Hommikuti esimese käivitusega või siis kui pikka aega seisnud maha jahtunud siis lõugab jälle.
Jootsin LKM moodulis jooted yle, kadus viga Udutulede kohta, ja piduritulede viga kadus ka peale yhevõimsuseliste pirnide paigaldamist.
Ehk oskad midagi soovitada.
Mustard Releed, mul vist pole, kõik LKM moodulisse sisse viidud.
Nimelt pillub E32 730i pardakompuuter sellist viga et numbrituli ei põle kuigi aga PÕLEB. Peale mitmet käivitust viga ei tule. Hommikuti esimese käivitusega või siis kui pikka aega seisnud maha jahtunud siis lõugab jälle.
Jootsin LKM moodulis jooted yle, kadus viga Udutulede kohta, ja piduritulede viga kadus ka peale yhevõimsuseliste pirnide paigaldamist.
Ehk oskad midagi soovitada.
Mustard Releed, mul vist pole, kõik LKM moodulisse sisse viidud.
[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Kle ehk oskad midagi öelda, kust viga otsida.
Nimelt pillub E32 730i pardakompuuter sellist viga et numbrituli ei põle kuigi aga PÕLEB. Peale mitmet käivitust viga ei tule. Hommikuti esimese käivitusega või siis kui pikka aega seisnud maha jahtunud siis lõugab jälle.
Jootsin LKM moodulis jooted yle, kadus viga Udutulede kohta, ja piduritulede viga kadus ka peale yhevõimsuseliste pirnide paigaldamist.
Ehk oskad midagi soovitada.
Mustard Releed, mul vist pole, kõik LKM moodulisse sisse viidud. [/quote]
Pinguta numbritule kontaktklemmid, käi peene
liivapaberiga üle ning pane oksüdeerunud pirnide
asemele uued. See kompuuter võrdleb ahela takistust
normiga ning kui seal on mingi takistust tekitav
kõnts vahel, siis hakkab häiret andma.
E28-l näiteks on kerge need pirnid pagasniku
tagumise polstri liigutamisega natuke paigast
ajada ja kohe on häire ka.
Kle ehk oskad midagi öelda, kust viga otsida.
Nimelt pillub E32 730i pardakompuuter sellist viga et numbrituli ei põle kuigi aga PÕLEB. Peale mitmet käivitust viga ei tule. Hommikuti esimese käivitusega või siis kui pikka aega seisnud maha jahtunud siis lõugab jälle.
Jootsin LKM moodulis jooted yle, kadus viga Udutulede kohta, ja piduritulede viga kadus ka peale yhevõimsuseliste pirnide paigaldamist.
Ehk oskad midagi soovitada.
Mustard Releed, mul vist pole, kõik LKM moodulisse sisse viidud. [/quote]
Pinguta numbritule kontaktklemmid, käi peene
liivapaberiga üle ning pane oksüdeerunud pirnide
asemele uued. See kompuuter võrdleb ahela takistust
normiga ning kui seal on mingi takistust tekitav
kõnts vahel, siis hakkab häiret andma.
E28-l näiteks on kerge need pirnid pagasniku
tagumise polstri liigutamisega natuke paigast
ajada ja kohe on häire ka.
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Vähemalt mul piduritulede ja udutulede puhul ülevaatamine ja puhastamine ei aidanud, veateadet annab endiselt... [/quote]
eks ta igasugu tundlike digiasjadega ole, et
seal võib sada kohta olla-näiteks kusagilt
on juhe lapitud vms. Ise pean tõdema oma
e28 check-controlli kohta, et kui asi enam-
vähem kontrolli all hoida, siis need tuled
vastupidisele arvamusele ei põle just tihti.
Näiteks panin korralikumad tagatuled, millel
need ühendussillad olid täiesti läikivad
(vanal olid lihtsalt hallid) ning igasugune
"bremslicht" teema lõppes paugust ära.
Vähemalt mul piduritulede ja udutulede puhul ülevaatamine ja puhastamine ei aidanud, veateadet annab endiselt... [/quote]
eks ta igasugu tundlike digiasjadega ole, et
seal võib sada kohta olla-näiteks kusagilt
on juhe lapitud vms. Ise pean tõdema oma
e28 check-controlli kohta, et kui asi enam-
vähem kontrolli all hoida, siis need tuled
vastupidisele arvamusele ei põle just tihti.
Näiteks panin korralikumad tagatuled, millel
need ühendussillad olid täiesti läikivad
(vanal olid lihtsalt hallid) ning igasugune
"bremslicht" teema lõppes paugust ära.
Tere
ee.auto uudisgrupist jäi üks kirjatükk silma:
----------
No lõpuks sain siis mina ka teada, miks mul eelmine auto seda
veateadet järjekindlalt andis! :-)
Üks naisterahvas oskas oma mitsuga osavalt vastu ühte
esituld tagurdada (!) nii et tuli ise jäi terveks,
aga tule kinnitus sai natuke kannatada.
Ja sealt siis see veateade ilmselt tuli siis.
Väga huvitav ainult, et seda hoopis numbritule veateatega öeldakse.
Auto esiotsast ma küll poleks osanud viga otsida.
----------
http://groups.google.com/groups?hl=et&l ... %26hl%3Det
Ehk aitab???
jJanno
ee.auto uudisgrupist jäi üks kirjatükk silma:
----------
No lõpuks sain siis mina ka teada, miks mul eelmine auto seda
veateadet järjekindlalt andis! :-)
Üks naisterahvas oskas oma mitsuga osavalt vastu ühte
esituld tagurdada (!) nii et tuli ise jäi terveks,
aga tule kinnitus sai natuke kannatada.
Ja sealt siis see veateade ilmselt tuli siis.
Väga huvitav ainult, et seda hoopis numbritule veateatega öeldakse.
Auto esiotsast ma küll poleks osanud viga otsida.
----------
http://groups.google.com/groups?hl=et&l ... %26hl%3Det
Ehk aitab???
jJanno
Assa krt!
Damn ja ongi nii...
Tõsi küll pole liivapaberiga seal taga pirnide kallal käinud, teen ka selle ära.
AGA mu vasak esimene tuli teeb samamoodi kui kapoti kinni lööd vms siis hakkab tulede kõrguse korektor surisema ja jääb vait. Vaatasin korra ja seal oli raami sees pragu mis oli korda tehtud kuid ikkagi...
Hmm huvitav mis ma pean tegema otsima kuskilt uue tule raami koos tule mootoriga...
Ok vaatab...
Thanks JJANNO
Damn ja ongi nii...
Tõsi küll pole liivapaberiga seal taga pirnide kallal käinud, teen ka selle ära.
AGA mu vasak esimene tuli teeb samamoodi kui kapoti kinni lööd vms siis hakkab tulede kõrguse korektor surisema ja jääb vait. Vaatasin korra ja seal oli raami sees pragu mis oli korda tehtud kuid ikkagi...
Hmm huvitav mis ma pean tegema otsima kuskilt uue tule raami koos tule mootoriga...
Ok vaatab...
Thanks JJANNO
Nii mõtlesin ja panen siis teemase enda vea kirja kuna ei osanud kuhugi mujale panna.
Et tahaks teada kus viga otsida. Probleem selline.
Nii ma sain endale ühe tulekese pardakompuutril põlema. Põlema hakkas märgusõna MOTOROL ehk siis peaks olema mootori õli. Mootori õli sai 300km tagasi ära vahetatud. Ja kui ma vaatasin õlitaset siis on se MAX ja MINimumi vahel. Mille pärast se tulis iis põlema hakkas. Ja õli tilgub kah muideks anduri otsast. Andur olemas kuid ei saa ära vahetada kuna ei ole parajat võtit mis selle lahti teeks.
Kus võib viga olla? Mida vaadata?
ette tänades : grimes
Et tahaks teada kus viga otsida. Probleem selline.
Nii ma sain endale ühe tulekese pardakompuutril põlema. Põlema hakkas märgusõna MOTOROL ehk siis peaks olema mootori õli. Mootori õli sai 300km tagasi ära vahetatud. Ja kui ma vaatasin õlitaset siis on se MAX ja MINimumi vahel. Mille pärast se tulis iis põlema hakkas. Ja õli tilgub kah muideks anduri otsast. Andur olemas kuid ei saa ära vahetada kuna ei ole parajat võtit mis selle lahti teeks.
Kus võib viga olla? Mida vaadata?
ette tänades : grimes
grimes