Tavalise summuti asendamine sportsummutiga!

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Mina üritan täna selle jubina Erik_G abil külge monteerida. Eks siis ka teavitan, kuidas meil see asi välja kukkus :)
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Nii, nüüd siis uus pütt all :D . Vana oli tõsiselt oma aja ära elanud.... Välja kukkus asi päris hästi. Hääl on nüüd palju mehisem... tühikäigul on selline mõnus madal urin ja pöördeid lisades teeb väga ilusat häält. Samas maantesõidul on suht vaikne ja hääl ei häiri üldse. Ühesõnaga esialgu olen rahul, üritan nädalavahetusel ka mõned pildid asjast saada :)
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Nu kirjutas: Keegi oskab kommenteerida kas m30 motole seda
panna tasub.
kordame küsimust :(
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

a miks ei peaks tasuma. mootor nagu mootor ikka ju.
albert
Huviline
Postitusi: 62
Liitunud: 17.05.2004 22:59 42

Postitus Postitas albert »

rajko kirjutas:a miks ei peaks tasuma. mootor nagu mootor ikka ju.
Kas selline universaalne summuti mootori tööle kõige paremini mõjub? Või tagumine pütt ei oma üldse tähtsust, peale heli summutamise, peaasi, et piisavalt läbi laseks? Mul oli näiteks juhus, et sportpütiga tuli bensiinikulule liiter juurde ja jõu parem moment tõusis kõremate pöörete juurde.
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

Selliseid asju ma mõtlesingi, et kui tehase pott on konstrueeritud kuidagi
spetsiililiselt, siis mingi muu potiga võib mootori töös olla anomaaliaid.
a võibolla ei loe see midagi :? :?:
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

no mul on ju terve väljalase ise tehtud, ühele torule üle mindud, vahel on resokas ja taga isetehtud otseläbi pott, peale hääle ei muutunud midagi.
BUBA
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 06.08.2004 22:15 30

Postitus Postitas BUBA »

Niipalju võin õelda, et bensiini hakkas küll rohkem õgima! Samas läks aga ka (nagu) vähe äkilisemaks madalatel käikudel.
kiire-lauri
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

panin siis ka viimase sport püti alla omale ja hääl on mõnus küll aga erksus läks küll kehvemaks minuarust. Nüüd on juba asi tehtud aga järgmine kord olen targem ja ostan aint originaal asju.Kütusekulu tõuseb suurematest pööretest ,et kuulata ralli häält,muidu ei oled täheldanud tõusu.
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Kunagi panin E36 320-le alla ka odava otsepüti, poole aasta pärast hakkas hirmsasti lärmama (põles vist tühjaks vms.) Vaheatasin tagasi originaali ja auto minek oli originaaliga ikka hoopis teine ning kütusekülu u 1,5 sajale vähem. Enam sellist käkki alla ei pane.
V8 :cool:
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

TO: aimar12
Ei vaidle vastu, et lõpuks v-o tuleb ikka originaalpüti järele minna..... Aga esialgu tundus küll ligi 6000 kroonine summuti tagaosa liiga kallis ja lihtsalt sellepärast läks antud pütt mul alla. Kütusekulu veel korralikult mõõta pole jõudnud, aga nädalavahetusel tuleb üks L-Eesti ots, eks siis näis. Samas auto edasi astumisel praegu vahet pole märganud.
Ega sul enam meeles pole, mis firma käkiga tegu ja kust ostetud?
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Tegu oli sellise firmaga. Täpset sama summutit enam ei leidnud sealt aga midagi sellist. http://www.magnumtuning.com/index.phtml ... mek_id=102
Kui õigesti mäletan tuli hollandist.
V8 :cool:
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

Selge pilt... mul näeb asi suhteliselt sarnane välja, kuid mul oli teise firmaga tegu.
Eks aeg näitab, kas ost õigustas end või mitte ...:)
aimar12, kas sa said oma kahe otsaga süsteemi alla?
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

Ei pole veel pannud .Plaanis ilmselt neljapäeval . Ootasin uut Riegeri stanget, ei taha originaali lõkhuda. Eile sain selle kätte , vaja veel värvida .
V8 :cool:
Kasutaja avatar
Marko_N
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 02.07.2004 23:53 35
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Marko_N »

Sai ka siin paar kuud tagasi laseri sportpütt alla pandud ja midagi suurt ei muutunud ,vähemalt minekus küll mitte aga vahetasin kuna originaal oli mäda, nüüd siis võtsin suure õhinaga kati ka veel alt ära et äkki läheb paremaks ( autol on kuidagi hing kinni) aga tundub hoopis et asi veel halvem, nüüd siis sõidan plärinaga ringi ja ootan kuni tekib raha , et korralik täissumpsi jooks alla ehitada. Niiet kõik ise ehitajad ja mõtlejad kuulake ikka tarkade sõnu enne kui nn. tuunima hakkate oma väljalaset. :cry:
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

No jah, kahju küll et seda moodi läinud on aga ometi ju väljalaset tuunitakse.
Kuidas siis see õige sumpa tuuning nii hästi vunkab.
Ehitatakse ju autodele sport väljalaskeid ja mingeid tõrkeid ei ole.
Minek juures ja puha.
Mis moodi see viimane lõpu pütt bensu kulu mõjutada saab.
Tundub et BMW on nii hästi ehitatud et midagi ei saa või pole mõtet ümber teha.

Keegi sport välja lasete ehitaja võiks mõne sõna sekka öelda, millest tekivad probleemid, mida võib ja mida mitte.
Vasta