E34 käsipiduri indikaator

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

E34 käsipiduri indikaator

Postitus Postitas rzz »

selline mure, et kui käsipidur on 0-asendis, siis armatuuris tuli põleb. Kui 2 nõksu pidurit peale tõmmata siis kustub ära .. ning kui veel paar nõksu tõmmata siis süttib taas (loogiline kaa ilmselt.. pidur on peal ju.. )

aga see, et see tuli põleb siis, kui pidur peal ei ole tähendab, et käsipiduri klotsid või trummel vms õhtal ? või mis selle parandamiseks teha annab peale lambikese väljakruvimise ?
I had a life once. Then I bought a BMW
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

lüliti on käsipidurikangi all , võta kattekumm maha ja näed ise mis seal on
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8286
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

See tuluke ei tea kässariklotside olukorrast küll kõige vähematki! Ilmselt mass lekib kuskilt lüliti juurest.
PS teinekord maini auto ka ära, lihtsalt E34-st on natuke vähe, sest 520 != 525, elektri poolest kohe üldse mitte!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

No kässari juhtmed peaks ikka kõigil ühesugused olema , mis neis ikka nii teistmoodi on kui mootor suurem või väiksem . Lüliti on lüliti ja see seal selleks , et pirni süüdata - kustutada , muud ei midagi ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

Postitus Postitas rzz »

520'iga tegemist.
I had a life once. Then I bought a BMW
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

No a sa tee proovi : reguleeri see LÜLITI mis asub käsari kangi all parajale kõrgusele . Ei tohiks ju nii rakse olla . Mul läheb see pidevalt põlema , eriti just siis kui auto on terve öö seisnud kässar peal . Hommikul on see kott seal ümber nii kange , et ei lähe esimese hoobiga tuli kustu ! Väike tonks käega ja kustub jälle ära , on siis tõesti nii keeruline ? Ja ega siis kässar kohe esimeset hambast kah toimima ei hakka ... Normaalne oleks nii 4 ülespoole või kuidas ?
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
Kasutaja avatar
rzz
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 27.08.2004 21:10 14
Asukoht: TLN-KSK
Kontakt:

Postitus Postitas rzz »

eei... ei tundu eriti keeruline.
Eks ma püüan kui autosse lähen
I had a life once. Then I bought a BMW
Vasta