selline mure, et kui käsipidur on 0-asendis, siis armatuuris tuli põleb. Kui 2 nõksu pidurit peale tõmmata siis kustub ära .. ning kui veel paar nõksu tõmmata siis süttib taas (loogiline kaa ilmselt.. pidur on peal ju.. )
aga see, et see tuli põleb siis, kui pidur peal ei ole tähendab, et käsipiduri klotsid või trummel vms õhtal ? või mis selle parandamiseks teha annab peale lambikese väljakruvimise ?
E34 käsipiduri indikaator
E34 käsipiduri indikaator
I had a life once. Then I bought a BMW
No kässari juhtmed peaks ikka kõigil ühesugused olema , mis neis ikka nii teistmoodi on kui mootor suurem või väiksem . Lüliti on lüliti ja see seal selleks , et pirni süüdata - kustutada , muud ei midagi ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426
No a sa tee proovi : reguleeri see LÜLITI mis asub käsari kangi all parajale kõrgusele . Ei tohiks ju nii rakse olla . Mul läheb see pidevalt põlema , eriti just siis kui auto on terve öö seisnud kässar peal . Hommikul on see kott seal ümber nii kange , et ei lähe esimese hoobiga tuli kustu ! Väike tonks käega ja kustub jälle ära , on siis tõesti nii keeruline ? Ja ega siis kässar kohe esimeset hambast kah toimima ei hakka ... Normaalne oleks nii 4 ülespoole või kuidas ?
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426