E34 Kiiruseanduri pistik LUKKU !

Üldised arutelud ning näpunäited
Suletud
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

E34 Kiiruseanduri pistik LUKKU !

Postitus Postitas H_Margus »

juhe murdund otse pistikus oleva piibu pealt,tea kas neid müüakse koos juhtmetega,sorry ma alles algaja.Sõiduk oleks 520i 91a.110kw :oops:
Viimati muutis H_Margus, 05.04.2005 20:16 25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
luurmees
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 22.08.2004 17:04 05

Postitus Postitas luurmees »

saue romulast vast saab.
UM ist peaks kah saama, vähemalt tulede pistikuid saab koos juhtme juppidega
BMW 525 IA Touring - 1995
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

:lol: uurisin UM-ist piibud seal täitsa saadaval.
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

No ja jätkatud juhe on parem kui selle pistikus ikkagi ära parandad või ? Mida rohkem neid liitekohti juhtmel vahel on seda suurem on tõenäosus , et kunagi see sama koht ei anna enam ühendust ja siis jälle mõne lolli küsimusega siin tagasi . A'la spido ei tööta enam , milles viga ...

Kõike neid pistikuid , peaaegu , on võimalik lahti võtta nii , et selle ka pärast kokku saab panna .

Kuna see sul ju otse pistiku enda küljest katki läks ei pea sa ka erilise juhtme kaoga arvestama - selle natukese annad kinnituskohtadelt järele , et jälle paika saaks ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Tänud hooliva suhtumise eest,aga pistiku sees olevad piibud on originaalis kinnine süsteem,sellest ka küss.
Nüüdseks probleem lahendatud.
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Jossboy kirjutas:Mida rohkem neid liitekohti juhtmel vahel on seda suurem on tõenäosus , et kunagi see sama koht ei anna enam ühendust ja siis jälle mõne lolli küsimusega siin tagasi .
Pistku sees on otsad väga väikesed ja neid ka palju raskem kokku joota kui kahte pikka juhet ühendada. Arvestades seda et tänapäeval on laialt saadaval kõikvõimalikud ühendused pole vaja ka kahte juhet lihtsalt näppude vahel kokku kruttida. Leian et korralikult ühendatud juhtmed peavad 99% tõenäosusega korduvalt kauem vastu kui mingi poolpiduselt parandatud pistik. Kui ise parandada siis hoiab ainult raha kokku, mis ka muidugi hea asi. Selle asja koha pealt küll ei tohiks inimesel nö lolle küsimusi enam tekkida kui ta korra juba asja lahti võtnud ja ära parandanud on, otse vastupidi oskad oma kogemustest teistele nõu anda.
E 34 M50B25
53 840 111
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

No aga sa vaata kus kohas see ühendus asub ! Otse põhja all , onju ? Seega ka kõige sitasema koha peal üleüldse auto juures ... Miks sa arvad , et sinna see teel vedelev siit ja sodi ei ulatu ? Ja mis puutub neisse imepeenetesse juhtmetesse siis mine osta Tevalost omale hea jootekolb . Maksab oma kolm kilo aga tasub varsti ära ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Jossboy kirjutas:No aga sa vaata kus kohas see ühendus asub ! Otse põhja all , onju ? Seega ka kõige sitasema koha peal üleüldse auto juures ... Miks sa arvad , et sinna see teel vedelev siit ja sodi ei ulatu ? Ja mis puutub neisse imepeenetesse juhtmetesse siis mine osta Tevalost omale hea jootekolb . Maksab oma kolm kilo aga tasub varsti ära ...
Ma ei saa aru kas te tõesti ei ole e-34 pistikut seest vaadanud,et sellist jama ajate.Ma ju ütlesin,et originaalis on pistiku sees piibud,pistiku sees ei ole võimalik midagi lappida tuleb osta UMist uued piibud.Kui on huvi vaadake e-34 kiiruseanduri pistikut seestpoolt enne,kui vastate mingite teooriatega.
Kasutaja avatar
luurmees
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 22.08.2004 17:04 05

Postitus Postitas luurmees »

Jossboy kirjutas: Kuna see sul ju otse pistiku enda küljest katki läks ei pea sa ka erilise juhtme kaoga arvestama - selle natukese annad kinnituskohtadelt järele , et jälle paika saaks ...
Peaaegu kindel, et kui juhe sealt pistuku juurest on katki läinud, siis ei piisa ainult 5 cm äralõikamisest. Tavaliselt oksudeerub see pikemalt ära (mustaks) ja kinni joota seda on väga raske
BMW 525 IA Touring - 1995
Kasutaja avatar
Jossboy
Huviline
Postitusi: 104
Liitunud: 11.12.2004 11:52 24
Asukoht: Harku - Laagri - Tallinn

Postitus Postitas Jossboy »

Ma tean , et see pikalt ära oksüdeerub . Pealegi hakkab tina sinna päris hästi pihta kui kasutad fosfor hapet pinna puhastamiseks . See on toosama sodi millega roostevaba terasele joota saab , et tina sinna pihta üldse hakkaks . Kui kasutada joodetud liiteid auto all , siis enne kui otsad kokku joota , tuleks kaablile lükata termorüü ( müügil pea igas elektroonika poes ) . Nüüd joodad otsad kokku , puhastad kontakti sprayga joote koha , lased kuivada , lükkad termorüü peale nii , et see kataks vähemalt 2 cm jootekohast mõlemale poole . Igasugune isoleerpael unustage ära !!!
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
Kasutaja avatar
Joel_H
Huviline
Postitusi: 517
Liitunud: 05.08.2003 10:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Joel_H »

Kle Jossboy - nothing personal - aga on ju plõksida, kui sa ei tea milline see E34 pistik seal kiiruseanduri küljes on.. Need sellised piibud, kuhu juhtmed sisse "valatud" ja sealt otsast see juhe pika peale ära väsib .. midagi joota või "rüütada" seal ei ole .. tuleb uus osta ja asi korras.
Kui ise pole asja näinud, siis ju ei maksaks siin nii hullult õpetada !?
Veelkord - nothing personal.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Teema ennast ammendanud,pange LUKKU.
Tänud abi eest. :lol:
Suletud