Bmw e34 sportvedrud ja uued amordid....

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Bmw e34 sportvedrud ja uued amordid....

Postitus Postitas stevent »

Mul sõber tahtis et küsiksin..

Tsiteerin
Kui panna BMW e34-le uued sportvedrud ja uued tavalised orginaal amordid.Kas võib juhtuda nii et vedru on niipalju lühem ja amordi peab kokkupoole suruma ja näiteks kui suuremast august läbi sõita et siis võib amordi põhja lüüa?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

mille jaoks siis läbilöögipuksid on :?:
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
rajko
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 29.05.2003 18:39 12

Postitus Postitas rajko »

see madaldusvedru ja tava/sport amordi teema on selline kahtlane. Mingit kindlat arvamust sellel teemal pole veel kohanud. Kindel on see et sport vedru/amort koos on hea, aga eraldi, pole veel asjaliku arvamust kuulnud.
tafka
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 14.05.2004 20:30 18

Postitus Postitas tafka »

pikka iga neil amortidel pole, kui vedru olulise madaldusega on.
Kasutaja avatar
elukas
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 15.12.2004 16:03 58
Peamine sõiduk: BMW E46 330i
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas elukas »

tafka kirjutas:pikka iga neil amortidel pole, kui vedru olulise madaldusega on.
Kas on sul kindlaid näiteid? või lahmid niisama.
"võimas aur"
Kasutaja avatar
stevent
Huviline
Postitusi: 507
Liitunud: 25.03.2005 18:21 51
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stevent »

vedru madaldab 3-4cm
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Üldiselt selline kooslus ei taha hästi püsida küll.
Eks need kes sulle üritav üht või teist kombinatsiooni pakkuda, räägivad kindlasti, et oh ei tee see halba midagi.

Mul esivanemal vahetati uuel Vitol juba esimesed amordid ära, kuna mingi eksimuse läbi olid pandud vedrudega mitte sobivad amordid. Esimesed viistuhat km oli norm, siis hakkas amort täiega kolksuma.
Uuriti mis jama on, kuni selguski, et amordi-vedru käik ei ole õige ning amort on õhtule läinud.

EDIT: eks igasugu aretisi võib teha, aga milleks eksperimenteerida, kui võib ka kindlat lahendust kasutada. Ehk siis madal-jäik ja vastupidi.
530d
Kasutaja avatar
elukas
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 15.12.2004 16:03 58
Peamine sõiduk: BMW E46 330i
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas elukas »

Eks ma vaata, mis minu amortidega saab. Mul E36 ka madaldusvedrud all + tavaamordid. Amordi käik jääb väiksemaks küll, aga selleks on ju üpris pikad läbilöögi puksid. Ennem olid ka tavalised amordid all ja see läbilöögi puks oli igati korras, mis tähendab, et eriti põhja ei tao.
See muidugi minu arvamus.
"võimas aur"
tafka
Huviline
Postitusi: 73
Liitunud: 14.05.2004 20:30 18

Postitus Postitas tafka »

kogemus sõbra sierraga olemas. ja üks mees kunagi väitis, et sportvedru tegi tema bmw esiamortidele 800 km-ga lõpu.
asi selles, et amort ei tööta õiges piirkonnas enam.
Kasutaja avatar
elukas
Huviline
Postitusi: 126
Liitunud: 15.12.2004 16:03 58
Peamine sõiduk: BMW E46 330i
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas elukas »

Kes oskab öelda E36 koopa kõrgust maast 185/65 kummidega(talvekummide ette nähtud mõõt)? Tahaks ka teada, kui palju mul siis madalam see auto on.
"võimas aur"
Kasutaja avatar
Jarlo
Huviline
Postitusi: 851
Liitunud: 24.05.2004 09:02 18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Jarlo »

mul sarnane probleem on e36 318IS coupega. Aru ei saa, kas all on originaal vedrud või mitte... Mingi meeletult madal ta pole aga selle eest suhteliselt jäik... Amordivahetus (taga) seisab ees, aga mida täpselt alla panna, see veel päris kindel pole.
Vasta