Automaadi mure

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Automaadi mure

Postitus Postitas Ailer »

Mis viga, kui automaatkast külmalt töötab ilusti ja kui õli soe siis hakkab 5 käik libisema ja kiirendades ca 110 ülespoole siis tahab kohe käike alla tõmmata(isegi rahulikult gaasi vajutades) tugevamal vajutusel isegi kaks käiku? (varem vahetas sellisel kiirusel käiku alles siis kui pedaal põhjas) 524 tda -90


Kes ja kus remondib aut. kaste Tartus ja üldse lõuna-eestis?
F01 :)
amarko
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 14.12.2004 14:28 58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas amarko »

Tartus remondib aut.kaste TransRem mis asub Tehase tänaval. Asjalikud klemmid...teevad korda küll aga mis hinnaga see on juba teine jutt....eks olene sellest kui petakas kast on.
Winners never quit, and quitters never win, but those who neither win or quit, well they're just idiots
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

524tda 90.a. ja 5 käik- kes kasti ära on vahetanud? Tehasest ZF 4HP22
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Postitus Postitas veix2 »

Mul 524tda -91a. ja ka 5 käiku :? Kastiga sama jama nagu sul,möödasõite tehes kisub kohe käigud alla ja aeglastel kiirustel kiirendades ei taha järgmist käiku panna,lase või piirajasse.Peab gaasipedaaliga suht õrnalt ringi käima,et normaalselt sõita.
E38 740d 2000a.
Kasutaja avatar
Ailer
Huviline
Postitusi: 322
Liitunud: 01.10.2003 13:38 37
Asukoht: Lõunamaa

Postitus Postitas Ailer »

kirjutasin murekirja ühte Tartu automaadi remonti (Transrem) ja vastus selline:

Tegu on 4käigulise käigukastiga, millel onka hüdroturbiini lukusti(nn. viies
käik)
Kui on tegemist hüdraulilise versiooniga, tundub et käigukasti mineva trossi
pikkus on muutunud.
Selle reguleerimise mutter on segusiibri hoovastiku lähedal.
Tüüpviga sellele kastile on edaspidi käikude kadumine. Sõitmine tuleks
kindlasti lõpetada kui N asendis tahab liikuma hakata.



Nii et asi polegi nii hull. :roll:
F01 :)
aarekas
Huviline
Postitusi: 150
Liitunud: 17.02.2005 13:26 16
Asukoht: Raplamaa 56930948

Postitus Postitas aarekas »

Segu siibri hoovastiku juurde tuleb käigukastist tross ja selle pikkus on muudetav- pannes trossi algasendis pingumale hakkavad ka käigud kõrgematel pööretel vahetuma ja ka turbiini lukk rakendub hiljem. Kui on lüliti valitseja kõrval siis on võimalik veel elektriliselt erinevaid reziime valida(uuemad, elektrilise juhtimisega, esineb ka trossi ja elektriga koos ,mingi üleminek).
Vasta