Mis viga, kui automaatkast külmalt töötab ilusti ja kui õli soe siis hakkab 5 käik libisema ja kiirendades ca 110 ülespoole siis tahab kohe käike alla tõmmata(isegi rahulikult gaasi vajutades) tugevamal vajutusel isegi kaks käiku? (varem vahetas sellisel kiirusel käiku alles siis kui pedaal põhjas) 524 tda -90
Kes ja kus remondib aut. kaste Tartus ja üldse lõuna-eestis?
Automaadi mure
Automaadi mure
F01 :)
kirjutasin murekirja ühte Tartu automaadi remonti (Transrem) ja vastus selline:
Tegu on 4käigulise käigukastiga, millel onka hüdroturbiini lukusti(nn. viies
käik)
Kui on tegemist hüdraulilise versiooniga, tundub et käigukasti mineva trossi
pikkus on muutunud.
Selle reguleerimise mutter on segusiibri hoovastiku lähedal.
Tüüpviga sellele kastile on edaspidi käikude kadumine. Sõitmine tuleks
kindlasti lõpetada kui N asendis tahab liikuma hakata.
Nii et asi polegi nii hull.
Tegu on 4käigulise käigukastiga, millel onka hüdroturbiini lukusti(nn. viies
käik)
Kui on tegemist hüdraulilise versiooniga, tundub et käigukasti mineva trossi
pikkus on muutunud.
Selle reguleerimise mutter on segusiibri hoovastiku lähedal.
Tüüpviga sellele kastile on edaspidi käikude kadumine. Sõitmine tuleks
kindlasti lõpetada kui N asendis tahab liikuma hakata.
Nii et asi polegi nii hull.
F01 :)
Segu siibri hoovastiku juurde tuleb käigukastist tross ja selle pikkus on muudetav- pannes trossi algasendis pingumale hakkavad ka käigud kõrgematel pööretel vahetuma ja ka turbiini lukk rakendub hiljem. Kui on lüliti valitseja kõrval siis on võimalik veel elektriliselt erinevaid reziime valida(uuemad, elektrilise juhtimisega, esineb ka trossi ja elektriga koos ,mingi üleminek).