Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Misajast seal hoorattaid treitakse ja kaani lihvitakse
Või ma olen midagi mööda lasknud
Aga topicu algataja: ära sa mitte mingil juhul siia kirja pane, mis autole, mis mootorile ja nii edasi, siis saad siit hästi informatiivseid vastuseid ja igaüks lausa igatseb suvaliste küsimiste peale kirjandeid kirjutama hakata.
kui oled ise tegijam mees siis, võtad mootori lahti viid kaane freesimisse ja hooratta treimisse , sellist tööd teeb iga teine firma mis tegeleb treietöödega.
ning tellid endale sport nuka (kasutatud sport nukka pole mõtet osta sellega võib ainult varesele vastu v...t visata), ning ütlen sulle ära et sellise asjaga see ei piirdu, sul veel vaja kõvemaid klapivedrusid ning kui mootor sõitnud palju siis ka uut alumist otsa kuna surved ei ole samad enam mis uuel autol. Silindri surveastme pead sa suureks ajama ning ka peale nuka vahelepanemist , autole rohkem bensiini peale andma ning väljalaset muutma + sada tegurit veel. Muidu lihtsalt ei ole sellel tööl mõtet
No uut alumist otsa vast vaja ei ole, kui seal just midagi väga katki ei ole. Kui väga kulunud on, siis silindrid remontmõõtu puurida, uued kolvid ja kolvirõngad ja peaks kärama küll
ühesõnaga mida mina õelda tahan kui tahad asjalt korralikku efekti saada pead sa sinna alla räigelt raha taguma, lihtsam oleks võimsam mootor otsida kuskil
kui hooratast kergendama hakkad siis arvesta juba ka kogu kolvigrupi tasakaalustamisega sest kergem hooratas ei silu enam tasakaalust väljas olevat mehhanismi
mina ei näe küll sellisel asjal mõtet.Sinna taod ikka oma 20k rahulikult ära kui mitte rohkem,sest ega see 1,8 veermik ei pea 2,5 omale vastu.Mingi aastast 1991 325 e36 saaks juba 40k kätte või nii ja seal kohe toredad 141kw mis käib igatahes paremini edasi, kui mingi odavalt tehtud tuuning.