Sportnukk, Plokikaane lihv, hooratta kergendamine?

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Sportnukk, Plokikaane lihv, hooratta kergendamine?

Postitus Postitas IffMees »

Sportnukk, Plokikaane lihv, hooratta kergendamine. Kas keegi teab, kes seeliseid toid teeks ja suure raha eest?
kui on pakkuda olen nous ka ostma.
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Laki Tuning näiteks.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Misajast seal hoorattaid treitakse ja kaani lihvitakse :shock:

Või ma olen midagi mööda lasknud :?

Aga topicu algataja: ära sa mitte mingil juhul siia kirja pane, mis autole, mis mootorile ja nii edasi, siis saad siit hästi informatiivseid vastuseid ja igaüks lausa igatseb suvaliste küsimiste peale kirjandeid kirjutama hakata.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

Vabandan....
mis auto siin bmw foorumis ikka on kui bmw ;)
e30 on auto ise ja mootori kubatuur ei ole veel kindel, hetkel on peal 1.8i
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

Kaanelihvimist nende kaudu saab igatahes teha... ei tea kas need teevad seda ise majas sees või ostavad kellegilt teenust sisse.

Hooratta koha pealt tegelt jään vastuse võlgu, kuid ma arvan, et nad suudavad midagi organiseerida ka selle koha pealt.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Kavoris näiteks.
530d
asjamees
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28.01.2004 00:12 59
Asukoht: tln,nõmme

Postitus Postitas asjamees »

kui oled ise tegijam mees siis, võtad mootori lahti viid kaane freesimisse ja hooratta treimisse , sellist tööd teeb iga teine firma mis tegeleb treietöödega.
ning tellid endale sport nuka (kasutatud sport nukka pole mõtet osta sellega võib ainult varesele vastu v...t visata), ning ütlen sulle ära et sellise asjaga see ei piirdu, sul veel vaja kõvemaid klapivedrusid ning kui mootor sõitnud palju siis ka uut alumist otsa kuna surved ei ole samad enam mis uuel autol. Silindri surveastme pead sa suureks ajama ning ka peale nuka vahelepanemist , autole rohkem bensiini peale andma ning väljalaset muutma + sada tegurit veel. Muidu lihtsalt ei ole sellel tööl mõtet
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

No uut alumist otsa vast vaja ei ole, kui seal just midagi väga katki ei ole. Kui väga kulunud on, siis silindrid remontmõõtu puurida, uued kolvid ja kolvirõngad ja peaks kärama küll :)
asjamees
Huviline
Postitusi: 15
Liitunud: 28.01.2004 00:12 59
Asukoht: tln,nõmme

Postitus Postitas asjamees »

ühesõnaga mida mina õelda tahan kui tahad asjalt korralikku efekti saada pead sa sinna alla räigelt raha taguma, lihtsam oleks võimsam mootor otsida kuskil
Kasutaja avatar
meph
Huviline
Postitusi: 3271
Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
Telefon: 5140229
Asukoht: Tallinn, Kesklinn
Kontakt:

Postitus Postitas meph »

1.8't tõesti ei tasu eriti ehitama hakata. Taod sinna oma 50-100k sisse ja jõuad samale tasemele mis 2.5 mootoriga kohe käes oleks...
Kasutaja avatar
IffMees
Huviline
Postitusi: 234
Liitunud: 05.04.2005 15:08 46
Asukoht: Tallinn, Nõmme

Postitus Postitas IffMees »

Ega 1.8 mootorit ehitama ei hakkagi, tahan ennem uue mootori peale panna ja sellele siis natuke muutmist tehha.
Mihkel_O
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 15.12.2004 00:10 50
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel_O »

kui hooratast kergendama hakkad siis arvesta juba ka kogu kolvigrupi tasakaalustamisega sest kergem hooratas ei silu enam tasakaalust väljas olevat mehhanismi
kiire-lauri
Huviline
Postitusi: 259
Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas kiire-lauri »

mina ei näe küll sellisel asjal mõtet.Sinna taod ikka oma 20k rahulikult ära kui mitte rohkem,sest ega see 1,8 veermik ei pea 2,5 omale vastu.Mingi aastast 1991 325 e36 saaks juba 40k kätte või nii ja seal kohe toredad 141kw mis käib igatahes paremini edasi, kui mingi odavalt tehtud tuuning.
Vasta