Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
5 käiguga söites on pöörded 2800 ja spidol näitab 100km tunnis.
Tundub kuidagi paljku pöördeid olevat või siis käik lühike.
kes asi peab siis nii olema??
1. automüüja antsul polnud parasjagu muud ülekannet kui 316 i oma käepärast, et teha auto selliseks nagu oleks 250 aastane kirikõpetaja sellega jaanipäeval kirikus käinud
tundub küll kahtlaselt palju, mul mõlemal e30-l on 120km/h lastes kuskil u. 2100rpm(võin ka eksida mingil määral, enamus ajast tuleb ju teed jälgida ). aga kindlasti ei ole 318i-l nii palju. samas juba mitu inimest räägivad sama nii et mine tea
Viimati muutis MairoG, 18.04.2005 22:29 06, muudetud 1 kord kokku.
Rataste suurusest sõltub ka spido näidu täpsus.
Vb sa sõidad tegelikult kiiremini kui 100km/h.
Kui radar sind kinni püüab,
saad politseionu käest õige kiiruse teada
meph kirjutas:Samas 2.5'sel peaks olema difriülekanne 3.15, seega ühel eelrääkinutest võib probleem olla...
Samas minu mäletamist mööda oli kõikidel ridakuus e36'tel difriülekanne 3.15 ja ridaneljadel 3.46... samas võin ka eksida muidugi.
2.5 igatahes pidi kindlalt 3.15 olema nagu M3'gi...
Nagu ma aru saan, vihjati siin minule E36 325i on küll 3,155 peaülekanne, mis siis selle masina pöörded peavad olema 100 km/h sõites? NB vihjeks, et mul iseplokeeruv differ ka vahel.
minu probleem on ilmselt suurem
nimelt tõusevad minu e30 320i tuurid sajaga sõites umbes 3500-4000 nii pole 5ndal käigul mõtetki...neljas annab sama välja
oskab keegi arvata milles probleem võib olla?
erik kirjutas:
Vb sa sõidad tegelikult kiiremini kui 100km/h.
Kui radar sind kinni püüab,
saad politseionu käest õige kiiruse teada
Spidomeetri tapsust saab ka moota.
Nt lahed Narva mnt. ja votad stopperiga aega uhtlasel kiirusel soites.
kilomeetri labides vaatad aega ja kiirust millega selle kilomeetri labisid, teed natuke matemaatikat ja ongi korras
Ehk siis tund(3600) jagad oma ajaga ja saadki oma kiiruse teada, ei ole vaja sellejaoks politseionusid tulitada ja trahvi maksta
no mul on -85. aasta 520-ligatahes pöörded 100km/h juures kuskil 2550-2600. Rehvid on 195/70R14. Aga siinjuures üks väike muuteemaline küsimus,et kas tal peabki olema kütusekulu 100 juures 10 l/100 või on miskit nagu natuke valesti? Olen kuulnud, et peaks olema kuskil 8 l/100km.
mul autoks 318is e36 ja ma ka algul imestasin, et nii kõrged pöörded, et siis samamoodi 100km/h sõites kuskil 2800. Kui auto tõstukile sai aetud siis muuseas vaatasin, et oligi ülekanne 3.46 nagu meph eelpool mainis, tegelt on see maanteel sõites äärmiselt tülikas!
ot niih targad matemaatikud mul on e30 2,0 83 a 2100 rpm 90 km/h ja 110 kmh on 2500-2600 rpm . kummid on all 195/70/15. mis ülekanded differ mul siis on ?
sibula kirjutas:mul autoks 318is e36 ja ma ka algul imestasin, et nii kõrged pöörded, et siis samamoodi 100km/h sõites kuskil 2800. Kui auto tõstukile sai aetud siis muuseas vaatasin, et oligi ülekanne 3.46 nagu meph eelpool mainis, tegelt on see maanteel sõites äärmiselt tülikas!
Sama siin!!
Autoks siis E36 318is 93a. manuaal 5 käiku.
Väike tabelike koos graafikuga. Sisendandmed lähevad kollastesse pesadesse. Maksimaalvõimsuse ja -momendi pöörded on illustratsiooniks, neid arvutustes ei kasutata. Arvestage veel, et auto spidomeeter võib näidata +4...+14 km/h tegelikust kiirusest rohkem.