Probleem ÕLITULEGA!!

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
taarm
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 16.12.2004 22:01 48

Probleem ÕLITULEGA!!

Postitus Postitas taarm »

Tervist!

Hommikul autot käivitades(ja kui mootor juba töötab)siis mingi 1 sekundiks või nii jääb põlema õlituli(peale käivitumist) ,kuid peale seda kustub ning ei ilmuta ennast enam. Kas see on normaalne või on midagist jälle rikkis?
Autoks E30 318i, 1,8l, 75kw (1986)

Ette tänades..
Henrik88
Huviline
Postitusi: 1242
Liitunud: 28.03.2003 11:16 32
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Henrik88 »

See on normaalne.Peaks kõigil autodel nii olema.
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
Kasutaja avatar
taarm
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 16.12.2004 22:01 48

Postitus Postitas taarm »

Tänud Henrik88-le, siis ma enam ei muretse.
bumerang
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21.11.2004 16:09 26

Postitus Postitas bumerang »

Küsiks teisiti: kui kiiresti peale mootori seiskumist peaks see põlema hakkama?
Kasutaja avatar
taarm
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 16.12.2004 22:01 48

Postitus Postitas taarm »

Sorry, aga ei saanud hästi küsimusest aru, äkki täpsustad.
Kasutaja avatar
Indrek_S
Huviline
Postitusi: 59
Liitunud: 29.03.2005 18:47 53
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_S »

bumerang kirjutas:Küsiks teisiti: kui kiiresti peale mootori seiskumist peaks see põlema hakkama?
Mootori seiskudes sul ei põlegi õlituli.
BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
Kasutaja avatar
taarm
Huviline
Postitusi: 117
Liitunud: 16.12.2004 22:01 48

Postitus Postitas taarm »

Jumal tänatud, siiamaani ei ole põlenud jah. :D
bumerang
Huviline
Postitusi: 39
Liitunud: 21.11.2004 16:09 26

Postitus Postitas bumerang »

Peale mootori seiskumis õli surve langeb ja sisse keeratud süütega peaks tuli põlema hakkama. Miks oli seoke küsimis esile tulnud? Sest õliandur võib kahte moodi katki olla - ei näita et rõhk olemas, või ilma rõhuta näitab et kõik normis.
Vasta