Hooratas kergemaks ?????

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Hooratas kergemaks ?????

Postitus Postitas byerman »

Kas kergem hooratas hakkab siis mootorit lõhkuma (kui ei ole kolvid kepsud g-pealt tasakaalus) või ei .
Ühed ütlevad ,et hakkab teised ,et ei hakka.
mis see õige on..
Äkki on keegi tegelenud sellega ja oskab rääkida + ja - ,stest mis sellega kaasnevad ..
Kasutaja avatar
M4rt
Huviline
Postitusi: 595
Liitunud: 09.03.2004 16:13 21
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas M4rt »

Hooratas on hooratas, mitte mingi vastukaal. Ei lõhu ta midagi :)
Viimati muutis M4rt, 29.04.2005 16:36 54, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
garageboy
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 30.07.2004 22:42 26

Postitus Postitas garageboy »

Hooratta treimisest ei tohiks küll mingeid probleeme tekkida, kui seda teha mõistuse piirides. Tasakaalustada aga kahjuks eesti piires ei saa, seda tuleb teha kas siis lätis ~4000.- või soomes.
Enda masinal ka treitud hooratas ja pole probleeme tekkinud!
Pilt
Kasutaja avatar
bimmer099
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 28.12.2004 19:01 54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas bimmer099 »

garageboy kirjutas: Enda masinal ka treitud hooratas ja pole probleeme tekkinud!
Millest Sa räägid? Kas mitte just Sinu autol ei kulunud sidurikatted hooratta treimise pärast ära? Ja üldsegi on see hooratta treimine minu arust tänavasõidu autodel täiesti mõttetu. Kas mingil 4000cc mootoril on vaja hooratast treida selleks, et iga foori tagant riisika kombel põhjagaasiga ära minna? Ringrajaauto on muidugi teine
teema.
MiQ
Huviline
Postitusi: 84
Liitunud: 22.02.2004 16:36 24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas MiQ »

ma laseks hooratta juba sellepärast, et mootor nii tuim poleks. Kui ikka esimene peeneks ajada, siis peaks ikka päris mehiselt ootama enne kui öörded 1500'ni jõuavad ja 4'nda käigu sisse saab panna.
Kasutaja avatar
Kristjan_T
Huviline
Postitusi: 206
Liitunud: 07.10.2004 12:57 54
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kristjan_T »

huvitav kas keegi ke hooratast on kergemaks teinud on oma pöörded ka normi saand :D kui sa iga päeva autol seda teha plaanid siis ei soovita
Sander
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 01.07.2004 21:01 46
Asukoht: Tallinna getos, Lasnamäel

Postitus Postitas Sander »

Kergem hooratas hakkab aint sel juhul mootorit lõhkuma, kui on liialt treitud ja tühipööretel käib mootor ebaühtlaselt, normipiires treitud hooratas ei lõhu midagi: Aga üldiselt ei treita hooratast niisama kergemaks, ja hobujõude see kah juurde ei anna.
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Ega selle hooratta kergemaks tegemine ei ole vist nii lihtne midagi, seal ikka omad nipid ja trikid, et asi pärast jamaks ei läheks. Ma usun, et oleks targem kellegi pädeva inimesega sead arutada eelkõige, jama ju ka kui liiga maha võtad ja mootori õhtale lased. :roll:
Mercedes EQS 450+ 2022
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Loomulikult, Viltsil õigus siinkohal, põlve otsas ja pastakast imedes ei tule midagi head :D. Ja ise arvan, et tavaautol ei ole sest suurt tolku midagi, ainult kulgemine võib ebamugavamaks minna...
Kasutaja avatar
Rene25
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 19.04.2005 21:39 29

Postitus Postitas Rene25 »

Millest Sa räägid? Kas mitte just Sinu autol ei kulunud sidurikatted hooratta treimise pärast ära? Ja üldsegi on see hooratta treimine minu arust tänavasõidu autodel täiesti mõttetu. Kas mingil 4000cc mootoril on vaja hooratast treida selleks, et iga foori tagant riisika kombel põhjagaasiga ära minna? Ringrajaauto on muidugi teine
teema.
Olen nüüd selle auto ja remondiga lähemalt ise tutvunud, ning viga ei olnud mitte hooratta lihvimises, vaid originaal siduri kated asendati sport katetega (pdurimeister oü-s). Need katted ei sobi sellele mootorile ning sidur hakkas libisema ning keeras korvi piix. Nüüd sai alla pandud uus originaal komplekt (ketas, korv laager) ning viga kadus. Neid niinimetatud sport katteid on paras panna 1,4 ja 1,6 liitistele mootoritele ;)
Kasutaja avatar
Marko_N
Huviline
Postitusi: 212
Liitunud: 02.07.2004 23:53 35
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Marko_N »

Garageboy kirjutas :
Hooratta treimisest ei tohiks küll mingeid probleeme tekkida, kui seda teha mõistuse piirides. Tasakaalustada aga kahjuks eesti piires ei saa, seda tuleb teha kas siis lätis ~4000.- või soomes.
Enda masinal ka treitud hooratas ja pole probleeme tekkinud!
See jutt on nüüd küll puha udu, TIP, i laboris tehakse see töö ka päris kenasti ära . ;)
Jan320
Huviline
Postitusi: 1070
Liitunud: 30.04.2005 20:58 47

veel hoorattast

Postitus Postitas Jan320 »

Hooratta mahatreimise asemel võiks selle asendada väiksema kubatuuriga mootori hoorattaga. Näiteks 325-l võiks asendada 320 hoorattaga. Asi toimib väga hästi, mootor on tasakaalus ja midagi ei lõhu. :cool:
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Re: veel hoorattast

Postitus Postitas byerman »

Jan320 kirjutas:Hooratta mahatreimise asemel võiks selle asendada väiksema kubatuuriga mootori hoorattaga. Näiteks 325-l võiks asendada 320 hoorattaga. Asi toimib väga hästi, mootor on tasakaalus ja midagi ei lõhu. :cool:

Kas neil hooratastel on kaalu vahe,

aga 3.0 ja 3.5 (M30) mootoritel
Kasutaja avatar
Ragnar
Huviline
Postitusi: 1531
Liitunud: 26.04.2003 14:25 24
Peamine sõiduk: E83
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ragnar »

ma arvan, et ei ole, sest ise sain lammarist 730 pealt maha võetud hooratta ja selle peale pressitud number klappis täpselt minu omaga.
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

M30 on kõik samad.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Charly
Huviline
Postitusi: 509
Liitunud: 08.01.2004 10:27 00
Asukoht: Tallinn, Kristiine

Postitus Postitas Charly »

kerge hooratas annab juurde ainult väga kõrgetel pööretel, foori tagant startides taaeb asja kehvemaks. Tasub mõelda, kuidas autot kasutatakse, kas ringrajal pidevalt kõrge kiirusega, või linnas mürades, kui viimane variant, oleks parem isegi pisut raskem hooratas, viskab paremini kohalt minema
ex-Audi A2, ex-Fleetwood, ex-GT4, ex-944
525 ´94 & Hybrid ´08
56 201 649
Kasutaja avatar
byerman
Huviline
Postitusi: 127
Liitunud: 16.01.2005 20:24 10
Asukoht: Viljandi

Aitäh,, teist oli palju abi

Postitus Postitas byerman »

sain targemaks
Vasta