Tekkisid siis mõned küsimuded oma E39 "traktroi" kohta,
pole enne kunadi diisel autot omanud:
1.Kas on normaalne et peale õlivahetust muutub uus õli süsi mustaks?
2.Kas praeguste ilmadega (+5C) peaks käivituma ilma eelssjendus küünlaid kasutamata?
3.Kas on normaalne et enne 2000 pööret on auto uimane ja suht jõuetu?
Mõned küsimused 525tds kohta
1. Jah diislil on omapära et õli jälle läheb vaga kiirelt mustaks
2. Kui mootor külm ööläbi seisnud eelsoojendus küünlaid peab kasutama, käivituse vahe silmnähtav. Kui mootor soe ei pea eelsoojendusküünlaid kasutama võid kohe võtit keerata.
3. Üldiselt on nii kui diislil hakkab jõud kaduma siis tuleb turbo appi.
Diisli enda max momendi lõppedes peaks pöörded juba olema turbo tsoonis 2000-3500 sõltuvalt autost
Niipalju kõi sõitnud olen reaalne tõmme tuleb just turbotsoonis 2000+RPM'i
2. Kui mootor külm ööläbi seisnud eelsoojendus küünlaid peab kasutama, käivituse vahe silmnähtav. Kui mootor soe ei pea eelsoojendusküünlaid kasutama võid kohe võtit keerata.
3. Üldiselt on nii kui diislil hakkab jõud kaduma siis tuleb turbo appi.
Diisli enda max momendi lõppedes peaks pöörded juba olema turbo tsoonis 2000-3500 sõltuvalt autost
Niipalju kõi sõitnud olen reaalne tõmme tuleb just turbotsoonis 2000+RPM'i
ka mina oman "traktorit" ja täpselt kõik Su küsimused sobiksid samavõrra minu E 34 525 tds Touring kohta. Mulle ausalt öeldes üllatav kui jõuetu võib just see mootori mark olla paigalt võttes. Mingi 1,6 bensukas teeb tühikäigul pikalt ja punasega silmad ette. Seevastu pööretel üle 1800 hoopis teine asi. Ei oska muud arvata, kui et ju on ökonoomsus ja tühikäigu võimsus omavahel sõltlased :-)
Aga tore, et traktoreid hindavaid inimesi juurde tekib:
Aga tore, et traktoreid hindavaid inimesi juurde tekib:
BMW 525 tds TOURING, pikkadeks reisideks sobivaim auto
Tänud infi eest!
Tundub et ei pea põdema selle mineku pärast. Juba jõudsin
pihusti otsad vahetada, mineku paremaks ei läinud aga
tühikäik läks küll nagu ühtlasemaks.
Küsimus veel intercooleri puhastamisest, lugesin siin et mõned on selle töö ette võtnud. Kas keegi oskab seletada vähe lähemalt kuidas seda tegema peaks
Tundub et ei pea põdema selle mineku pärast. Juba jõudsin
pihusti otsad vahetada, mineku paremaks ei läinud aga
tühikäik läks küll nagu ühtlasemaks.
Küsimus veel intercooleri puhastamisest, lugesin siin et mõned on selle töö ette võtnud. Kas keegi oskab seletada vähe lähemalt kuidas seda tegema peaks