354. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 03.09.2015 11:45 35
Postitas BMWE34Mell
etachris kirjutas:
BMWE34Mell kirjutas:2003.a BMW E46 touringu tagumise klaasi soendus ei tööta, kaitse on korras. Kas viga võiks olla relees?
Äkki juhtmed katki? Luugi ja kerevahelised.
Et siis välistaks relee? Kohe hakkan katkiseid juhtmeid otsima? Nii dramaatiline põhjus?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 03.09.2015 11:55 31
Postitas Chris.S
Universaalide tüüp viga, nii 3nda kui ka 5endal seerial.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 04.09.2015 11:03 13
Postitas Rainer_S
Kas keegi siinolijatest on kokku puutunud või on pädev F seeria lisade jms modimisega (pean silmas siis arvutiga koodide ümberkirjutamist)?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 04.09.2015 23:00 51
Postitas darklight
plokikaanepoltide numbrid need vast :D

klapikambri oma niisama tundejärgi ja suht õrnalt kinni keerand, pole nagu väga lekkma tahtnud hakata

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 04.09.2015 23:21 35
Postitas Riivo
15 peaks olema pingutusmoment m6 puhul kui 10.9 ..aga 8.8 on 10+ - natuke... tundega kinni ja kui lekib siis veidi peale pingutada....aga mitte et keerad üle ja veerand pööret tagasi :P

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.09.2015 07:58 02
Postitas mall0c
Kui hirm lekkimise ees ja korrektselt teha tahad, siis võib need klapikambrikaane poldid veel enam-vähem samas järjestuses, kui plokikaane poldidki kinni tõmmata. Üldjuhul küll midagi ei muuda, pigem selline enese heaolu nimel värk (tho ühte m50 klapikambrikaant küll näinud, mis maha võttes oli sirge ja ei lekkinud, hiljem peale minnes jooksis paarist kohast ja sirge laua peale pannes vaatas valgus vastu)

See vast on iseenesest mõistetav, et kui suvalises järjestuses pingutad neid, siis ära kohe esimest polti sisse keera ja kohe lõpuni kinni, ning et suur narre pole sobiv tööriist selle jaoks.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 05.09.2015 13:49 34
Postitas Volum
Aijah, lugesin täitsa valesti. Plokikaane pingutused on need. :mrgreen:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 01:01 40
Postitas Kasutaja9
Tervitus!

Mure on järgmine, soetasin auto ja eelmise omaniku sõnul on ta teinud õlivahetuse mõni tuhat km tagasi. nüüd oleks aeg õli lisada ja kuna tüüp on ise välismaal siis temaga kontakti saada on võimatu.
Õli on samas liiga puhas et teda jälle vahetada aga kui hullusti võib mootorit kahjustada kui lisada nüüd mingit muud õli juurde? :roll: :roll:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 01:22 28
Postitas kapa
väga savi.pane korralikku õli ja kõik.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 01:34 54
Postitas oo7
Jah päris mineraalõli ei tohiks panna võib tekitada mingeid klimpe.

Pane kvaliteetset õli ja kõik OK. Ega kui sa teed õlivahetust siis jääb ju ka sinna sisse vana õli küll ;)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 02:06 09
Postitas Kasutaja9
Super, tänud abi eest!

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 08:44 20
Postitas Heigu
Küsin igaks petteks üle, e36 esistange kupee pealt istub sedaani ette ka?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 08:59 00
Postitas Volum
Heigu kirjutas:Küsin igaks petteks üle, e36 esistange kupee pealt istub sedaani ette ka?
Istub küll.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 11:29 21
Postitas ladammm
Mida halba juhtub kui m57d25 e39 manuaaliga sõita nii kui mootori temp üle ~78 kraadi ei lähegi? Ütleme nii 30 000 km

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 11:54 18
Postitas unis
m57d30 küll midagi ei juhtunud,peale nõks suurema kütusekulu,sai talv läbi lastud ca 75C ümber

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 12:31 28
Postitas arnis
Suurem küttekulu, mootor kulub kiiremini, sooja saab ka vähem.
Ja muidugi õli enda kvaliteet läheb kiiremini kehvemaks.
Kui ei suuda termostaate vahetada, siis pole tarvis autot üldse omada.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 12:52 25
Postitas arnis
Külma mootoriga (eriti diisel) toimub ka põlemisprotsess halvema effektiivsusega
(teisisõnu rohkem mittepõlenud kütust, mis diislil tähendab rohkem tahma).
Selle tahma püüab õline silindri sein ilusti kinni.
Ja küttekulu erinevus 75 ja 90-95 mootoriga on kindlasti rohkem kui 10%.
Ja mida rohkem kütust põleb, seda kiiremini õli ressursid otsa saavad,
isegi siis kui kui põlemise efektiivsus olekski sama.
Sellepärast BMW oil service-it arvestatakse liitritega, mitte kilomeetritega.
Sellepärast rohkem kütust söövad sõidukit peavadki õli tihedamini vahetama.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 22:02 10
Postitas ladammm
Okei. millised need 2 termostaati on ? netijoonistelt leidsin vaid ühe. otsisin vähe ?

link : http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... hermostat/" onclick="window.open(this.href);return false;

termostaat 1 - jupp nr 6
termostaat 2 - ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 22:28 05
Postitas ladammm
mmm, olen siiani alati arvanud et kõigil on kaks termostaati. Millistel siis pole ? millistel on ? autoks 2003 mai e39 2.5 d manuaal. gx82175

Kui ühest vastust pole siis kuidas ma kindlaks teen ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.09.2015 23:12 45
Postitas karlk
Rainer_S kirjutas:Kas keegi siinolijatest on kokku puutunud või on pädev F seeria lisade jms modimisega (pean silmas siis arvutiga koodide ümberkirjutamist)?

Olen ka huvitatud sellest. Ehk keegi märkab või oskab soovitada.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.09.2015 00:43 06
Postitas mekket
ladammm kirjutas:mmm, olen siiani alati arvanud et kõigil on kaks termostaati. Millistel siis pole ? millistel on ? autoks 2003 mai e39 2.5 d manuaal. gx82175

Kui ühest vastust pole siis kuidas ma kindlaks teen ?
Manuaalil vist pole EGR termostaati, vaata kapotialla ja saad teada :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.09.2015 08:21 09
Postitas MargusA
Kuidas visuaalselt on võimalik E36 mootorit tuvastada?2.0 ja 2.8.Mis on 2.8 mootori plokile kirjutatud?ja kuhu?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.09.2015 08:59 20
Postitas J_V
Keeruline, 2.0l silmnähtavalt peenem õhulõdvik. Plokil on kirjas sl kolle all mootorimaht, juhipoolse mootorikäpajuures on väike lapakas kuhu kirjutatud näiteks 206s1, 256s2, 286s2 jne

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.09.2015 09:20 51
Postitas MargusA
Kas on nii et 2 liitrine algab 206...ja ja 2.8 liitrine 286... :roll:tegemist m52ga

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.09.2015 10:24 54
Postitas J_V
Jah

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.09.2015 13:50 20
Postitas Veitix
kas viga öötshoobis kui keerates ainult teeb seda koledat häält (vasak ainult)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.09.2015 17:02 56
Postitas crapss
Ma küll ei tea mis häält teeb. Aga pigem vaata äkki vedru seisukord üle.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.09.2015 21:51 15
Postitas marek.
Kus leiaksin m50 mootorile väikest valget plastikust ümarat tilu mis töötab stopperina gaasitrossi otsas mootoripool?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.09.2015 22:31 52
Postitas JanekEnde
marek. kirjutas:Kus leiaksin m50 mootorile väikest valget plastikust ümarat tilu mis töötab stopperina gaasitrossi otsas mootoripool?
UM, Forss, h2

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.09.2015 00:29 28
Postitas Timo_M
Ei hakanud uut teemat tegema, aga küsimus oleks selline, et kui kliima väljas on, läheb esiklaas vihmase ilmaga uduseks ja kui kliima sees on siis seda ei juhtu. Milles võiks probleem olla? :roll: