378. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.01.2016 17:57 35
Postitas BumBum
Autoks E53 diisel, 2004 aasta.
Juhtus nii, et maanteel sõites läks aku hoiatustuli põlema. Varjatud menüüst näitas 11,1-11,0 volti. Lülitasin ebavajalikud asjad välja, 30 km oli veel sõita, selle ajaga langes pinge 9.5 Jätsin mootori seisma, pinge tõusis 11 voldi peale.
Kas see näitab laadimispinget või akupinget???
Igatahes jama, käima enam ei lähe.
Milles probleem võib olla? Ei asu hetkel
Tallinnas ka, kus oleks lihtsam kuhugi viia.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.01.2016 19:34 16
Postitas 50atmracing
ladammm kirjutas:Kui ma hakkan m57d25 e39 manuaalil eelsüüteküünlaid vahetama, siis mis elementaarseid juppe veel tuleks vahetada? sisselaske kollektori tihendid ?
Tihendid ja vaakumvoolikud kui pole vahetatud on enamasti läbi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.01.2016 20:50 22
Postitas BumBum
BumBum kirjutas:Autoks E53 diisel, 2004 aasta.
Juhtus nii, et maanteel sõites läks aku hoiatustuli põlema. Varjatud menüüst näitas 11,1-11,0 volti. Lülitasin ebavajalikud asjad välja, 30 km oli veel sõita, selle ajaga langes pinge 9.5 Jätsin mootori seisma, pinge tõusis 11 voldi peale.
Kas see näitab laadimispinget või akupinget???
Igatahes jama, käima enam ei lähe.
Milles probleem võib olla? Ei asu hetkel
Tallinnas ka, kus oleks lihtsam kuhugi viia.
Ise küsin, ise vastan. Tundub, et aku korras. Probleem generaatori poolel. Läks korra veel käima, lülitas sõiduabid välja, tõstsin paar korda pöördeid kohapeal ja välja ta suri.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.01.2016 21:51 44
Postitas Erkn
100A aku andis otsad. Kohe oleks asemele panna 55A aku. On sel mõtet ? :D 525d M57 2001a

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.01.2016 21:54 26
Postitas porku
Erkn kirjutas:100A aku andis otsad. Kohe oleks asemele panna 55A aku. On sel mõtet ? :D 525d M57 2001a
Kui siis väga ajutiselt, selliste külmadega on 55a diisli peal nagu loto, kui jopab siis saad käima, lisaks igast elektroonika mis voolunäljast vimpkasid võib visata.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.01.2016 22:02 19
Postitas Erkn
porku kirjutas:
Erkn kirjutas:100A aku andis otsad. Kohe oleks asemele panna 55A aku. On sel mõtet ? :D 525d M57 2001a
Kui siis väga ajutiselt, selliste külmadega on 55a diisli peal nagu loto, kui jopab siis saad käima, lisaks igast elektroonika mis voolunäljast vimpkasid võib visata.
Kui näiteks saan soojast toast laetud 55A akuga auto tööle ja samal ajal kui auto käib, vahetan aku vana 100A vastu ning lähen sõitu, et saaks laadida, siis pole vist hullu ? Peaasi, et auto tööle saaks :D Iga päev oleks samas hull akut tuppa tassida...

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 06.01.2016 22:25 23
Postitas WrcRace
Küsimus! Kust pärnukandist võib saada 3.0d 135kw pihusti seibe?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 00:38 22
Postitas BMWE34Mell
Kas veojõukontroll on siis välja lülitatud, kui armatuuris põleb vastav tuli või on hoopis sisse lülitatud?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 00:50 56
Postitas crapss
BMWE34Mell kirjutas:Kas veojõukontroll on siis välja lülitatud, kui armatuuris põleb vastav tuli või on hoopis sisse lülitatud?
Ikka välja lülitatud.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 02:58 50
Postitas Chris.S
WrcRace kirjutas:Küsimus! Kust pärnukandist võib saada 3.0d 135kw pihusti seibe?
Pärnus oli diiselland kah? Kui kah siis sealt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 07:02 08
Postitas joffe
Erkn kirjutas:
porku kirjutas:
Erkn kirjutas:100A aku andis otsad. Kohe oleks asemele panna 55A aku. On sel mõtet ? :D 525d M57 2001a
Kui siis väga ajutiselt, selliste külmadega on 55a diisli peal nagu loto, kui jopab siis saad käima, lisaks igast elektroonika mis voolunäljast vimpkasid võib visata.
Kui näiteks saan soojast toast laetud 55A akuga auto tööle ja samal ajal kui auto käib, vahetan aku vana 100A vastu ning lähen sõitu, et saaks laadida, siis pole vist hullu ? Peaasi, et auto tööle saaks :D Iga päev oleks samas hull akut tuppa tassida...
Ei mõika sinu eesmärki. Mis mõtet on peetis akut auto peal laadida? Jutust saab aru, et toas on laadimisvõimalus olemas- miks sa siis 100A akut toas ei lae? Kus ise asud? Pakuks sulle 50€ eest korralikku diiselakut(pikkus 353mm), oli mul V6 peal(Audi).

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 08:59 58
Postitas porku
Erkn kirjutas:
porku kirjutas:
Erkn kirjutas:100A aku andis otsad. Kohe oleks asemele panna 55A aku. On sel mõtet ? :D 525d M57 2001a
Kui siis väga ajutiselt, selliste külmadega on 55a diisli peal nagu loto, kui jopab siis saad käima, lisaks igast elektroonika mis voolunäljast vimpkasid võib visata.
Kui näiteks saan soojast toast laetud 55A akuga auto tööle ja samal ajal kui auto käib, vahetan aku vana 100A vastu ning lähen sõitu, et saaks laadida, siis pole vist hullu ? Peaasi, et auto tööle saaks :D Iga päev oleks samas hull akut tuppa tassida...
Kui lihtsalt käima tahad saada siis vea see täis laetud 55A aku õue auto kõrvale pane "krokodillidega" autole otsa ja kasuta "käivitus" akuna, lihtsam kui neid edasi tagasi vahetada koguaeg. :D.

Ja noh kui sedasi käima ei tiri siis suure tõenäosusega ei jõua see pisike aku nagunii midagi teha ka otse külge ühendades.
crapss kirjutas:
BMWE34Mell kirjutas:Kas veojõukontroll on siis välja lülitatud, kui armatuuris põleb vastav tuli või on hoopis sisse lülitatud?
Ikka välja lülitatud.
See on nüüd suhteline, oma tööd teeb ta siiski põleva tulega :D.
Ehk siis :
Käivitades ja kohapeal seistes peab tuli kustus olema, samamoodi ka sõites kui ta sekkuma ei pea.

Kui ta ma tööd teeb siis läheb pirn põlema ja kui oma töö lõpetab siis kustub ära.
Ehk siis "libisemise" ajal ta vilgub armatuuris.

Aga üldiselt jah korras kontrollide puhul võiks ikkagi kustus see tuli olla.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 10:34 38
Postitas BMWE34Mell
Lugesin inglise keelsest bmw foorumist, et tuleb kõigepealt nuppu vajutada, läheb armatuuris tuli põlema, siis vajutad uuesti ja hoiad all 10 sekundit, siis lülitab veojõukontrolli täielikult välja. Tsiteerin: Push the DSC button and hold it in for about 10 seconds and you will see the DSC light and the brake light (in yellow not red) come on. Once the yellow brake light is on, the Traction control and Stability control are off

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 11:39 47
Postitas crapss
Kui sul on DSC siis niisama ilma nuppu vajutamata töötavad veojõukontroll pluss stabiilsus kontroll. Ehk siis libedaga kollane tuluke vilgub. Üks kord DSC nuppu vajutades süttib veojõukontrolli tuli, ehk siis veojõukontroll on maas kuid stabiilsuskontroll ikka töötab. Aga kui DSC nuppu kauem all hoida siis süttivad 2 kollast tuld, ning siis on veojõukontroll ja stabiilsuskontroll välja lülitatud.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 11:57 46
Postitas Tambet.
crapss kirjutas:Kui sul on DSC siis niisama ilma nuppu vajutamata töötavad veojõukontroll pluss stabiilsus kontroll. Ehk siis libedaga kollane tuluke vilgub. Üks kord DSC nuppu vajutades süttib veojõukontrolli tuli, ehk siis veojõukontroll on maas kuid stabiilsuskontroll ikka töötab. Aga kui DSC nuppu kauem all hoida siis süttivad 2 kollast tuld, ning siis on veojõukontroll ja stabiilsuskontroll välja lülitatud.
Mul sõbra e46l samamoodi, aga minu e39l vajutad ühe korra ja veojõukontrolli tuli läheb põlema ja tee mis tahad, miski vahele ei sega. Proovisin ühe korra ka pikemalt nuppu all hoida (ca 10 sekundit) ning siis jäi jäädavalt kustu ning enne süüte välja ja uuesti sisse keeramist nupp uuesti tööle ei hakanud. Proovisin siis kohapeal rehvi põletada, aga ei lasknud ning DSC tuli minu mäletamist mööda VIST vilkus.

Edit: bimmeriforumist -
I'm hoping someone more knowledgeable will chime in and fill in the blanks, but there is something called 'DSC half-way mode'. I tried it when I took my 540 to the track, because DSC engaged was too heavy-handed, and I was too chicken to fully turn it off yet.

In a nutshell, DSC normal mode does one or both of two general things to keep your car 'stable', meaning moving in the intended direction: individual control of the brakes, and restraining the power applied to the wheels.

Half-way mode, which you activated, still controls the brakes but gives you 100% availability of your engine's power. So, instead of that familiar feeling, with DSC engaged, when you stomp on it, and the tires start to lose grip, and suddenly it feels like your engine lost half its cylinders, now your tires are going to spin because you have full power. But, while taking hard turns, for example, the systems will apply brakes individually, as needed, to keep the car going where you want it to.

Or so, that is how I understand it.

The instructions for DSC half-way mode are:

Where otherwise you might just tap the DSC button, and the DSC symbol would turn on, now you hold the DSC button on for around ten or more seconds. Release. The DSC light should be off, BUT you will know you did it right when tapping the button again does NOT turn the light on. I think you need to turn the car off and restart it to clear it.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 13:18 50
Postitas Erkn
Erkn kirjutas:
porku kirjutas:
Erkn kirjutas:100A aku andis otsad. Kohe oleks asemele panna 55A aku. On sel mõtet ? :D 525d M57 2001a
Kui siis väga ajutiselt, selliste külmadega on 55a diisli peal nagu loto, kui jopab siis saad käima, lisaks igast elektroonika mis voolunäljast vimpkasid võib visata.
Kui näiteks saan soojast toast laetud 55A akuga auto tööle ja samal ajal kui auto käib, vahetan aku vana 100A vastu ning lähen sõitu, et saaks laadida, siis pole vist hullu ? Peaasi, et auto tööle saaks :D Iga päev oleks samas hull akut tuppa tassida...
Ei mõika sinu eesmärki. Mis mõtet on peetis akut auto peal laadida? Jutust saab aru, et toas on laadimisvõimalus olemas- miks sa siis 100A akut toas ei lae? Kus ise asud? Pakuks sulle 50€ eest korralikku diiselakut(pikkus 353mm), oli mul V6 peal(Audi).[/quote]

Esiteks - Sõnastasin mina ehk valesti. Aku andis "otsad" -> aku külmaga tühjaks saanud väljas.
Teiseks - Sõnastus oli "näiteks saan soojast toast laetud aku" -> pole laadimis võimalust.
Vabandan vb keerulise sõnastuse eest. Asukoht Tartu.

Hetkel on aku Tudor (made by Exide) 100A 353mm

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 14:48 37
Postitas Loom119
Miks sellise külmaga kliima ventt undab? autoks e46 330d

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 18:59 23
Postitas L333t
Mis hinda kasutatud e39 webasto põleti eest küsida?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 19:42 45
Postitas MargusA
Kas keegi välismaalt toodud autot on arvele võtnud?Palju maksab?
Mootorsõiduk 130.-
Numbrid 62.- kas endiselt ka uuel aastal 192.-?või tõusid ka need tasud? :roll:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 19:47 48
Postitas Erkn
margusa kirjutas:Kas keegi välismaalt toodud autot on arvele võtnud?Palju maksab?
Mootorsõiduk 130.-
Numbrid 62.- kas endiselt ka uuel aastal 192.-?või tõusid ka need tasud? :roll:
Viimati tõin suvel ühe auto soomest, siis oli kuskil ~200€ kanti jah. Kuskilt on kõrva jäänud, et ainult riigilõiv pidi tõusma see aasta ARK'is.

Edit: http://www.mnt.ee/index.php?id=29025" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 07.01.2016 20:20 20
Postitas markedmen
BMW E60 kadus päev tagasi bass muusikast ära. Täna garaažis kuulasin ning kummagi istme alt ei tundunud midagi tulevat. Tegemist on selle HiFi paketiga, ehk mitte kõige plangum, aga keskmine. Leidsin siit foorumist ka mingit inffi, et HiFil on juba taga võimendi ning see pidavat toitma vaid istmealuseid supakaid? Selle kõige järgi võib siis vist öelda, et võim ütles üles? vastasel juhul ei tohiks ju mõlemad kõlarid korraga vait jääda :/

EDIT: auto oli öö otsa garaažis soojas ning nüüd jälle töötab. Ei tea mis seal ära oli külmunud

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.01.2016 14:38 17
Postitas alarh
Kas foorumis on keegi, kes tegeleb autode toomisega Euroopast? Kõik firmad ja isikud, kellega mina suhelnud olen, toovad autosid platsidelt. Kahjuks mulle tundub, et piltide pealt korralikumad autot on eraisikute käes.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.01.2016 16:50 47
Postitas Galoss
Tervist!

Kuidas Start/Stop süsteemiga käivitamisel ära oodata eelsüüte tulukese kustumist? Muidu nuppu vajutades ootab ta max 1-2 sek. ja üritab autot käivitada, kas nii peabki olema?

Tänud!

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.01.2016 16:53 09
Postitas Tauri_J
auto toimetab ise, lihtsalt vajuta nuppu

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.01.2016 18:35 49
Postitas rainerboy
Minu rumal küsimus:
Bmw E61 2,5td
130kw
2005a

Auto soojaks ei lähe ja varjatud menüüst näha, et vee temperatuur üle 51'C ei tõuse.
Selge, termostaat ära, aga nagu aru saan, siis tal teine termostaat veel(egr seoses).
Kuidas nüüd teada saada kumb ei toimeta?
Hurraaga ei soovi lampi mõlemaid ka uusi osta.

Edit:
Vaatasin egr termostaadi hinda. Maksab ta sente põhimõtteliselt. :D
Vahetan korraga mõlemad ära.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.01.2016 20:03 43
Postitas HannesT
Kui võimas on 3,0d, näiteks m57 mootori starter?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.01.2016 20:08 42
Postitas Tauri_J
umbes 2 kW

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.01.2016 20:27 43
Postitas Tauri_J
Keegi oskab midagi pajatada AGM aku laadimisest?

Tean, et osadel nt CTEK laadijatel spets reziim kuivaku laadimiseks. Mul sellist laadijat võtta ei ole.

Mis voolutugevusega laadida? Aku on 80Ah

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.01.2016 00:38 45
Postitas mikuuu
e39 FL m57

Varjatud menüüst test nr 9 on aku laadimine ?

Kui jah siis mis oleks ok number seal ?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.01.2016 00:46 07
Postitas Donald
arnis kirjutas:Auto töötamisel ajal peaks olema 13.8V +/- 0.2V.