392. leht 710-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.03.2016 08:39 06
Postitas porku
TELK kirjutas:Põhiline on ikka rooli ja istme vaheline tihend, mis avariisi teeb, mitte rehv. Paljud kodanikud sõidavad ju kuiva asfaldiga ka ju oma "firma" rehvidega 70km/h maanteel. Sest kalender näitab ju talvekuud. Neil puuduvad kogemused ja selles saab süüdistada ainult neid endid. Rehv on küll viimane asi mille taha peitu pugeda, kui lappama läheb. Ise oled süüdi, kui enda ja auto võimeid üle hindad.
Lugu ilusasti kokku võetud. :lol:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.03.2016 11:16 09
Postitas e39tds
Autoks e39 sedaan. Mure järgmine, et keegi eelmistest omanikest ise vedanud subwoofri juhtmed aga mul võim viskab peale 1sek mängimist secure peale. Küsimus siis järgmine, et kas kellelgi on juhtme värvid teada kuhu tuleb ühendada hi low converter, et saaks rca juhtmed ühendada. Juhipoolsest juhtmekimbust mis seal kus cd box peaks olema on võetud juhtmed. Remote tuli valgest juhtmest, ja hi low converterile olid vist pruunid heledate triipudega ja kollased mustade triipudega äkki?!?! Ehk kellelgi leidub skeemi kus ja millisest juhtmest saaks hi low korralikult ära veetud. Eelnevatel autodel pole probleeme olnud sellega.

Ettetänades

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.03.2016 11:38 36
Postitas Risto88
Kust võiks saada kuldseid või musti BMW veljepolte Eestis?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.03.2016 11:52 03
Postitas StenV70
Mustasid saab UM-st.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.03.2016 12:35 06
Postitas siim320
kas e46 330xd sobivad r18 8 või 10 tolli laiad veljed alla kui et on 20?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.03.2016 18:19 36
Postitas Tauri_J
Mida sobimise all mõtled? alla ikka sobivad, aga liiga välja jäävad ja vastu tiiba hakkab käima.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 08.03.2016 21:09 41
Postitas Pedak
siim320 kirjutas:kas e46 330xd sobivad r18 8 või 10 tolli laiad veljed alla kui et on 20?
Pigem oleneb sellest kas auto jääb originaal kõrgusele või mitte. 225/40 rehviga 8" pole mingi probleem terve ring. 10" juba veidi keerulisem.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.03.2016 09:54 37
Postitas loko
Terv.
Oskab keegi öelda mida tuleks kontrollida kui auto maanteel rahulikul sõidul niiöelda tõrgub/jõnksutab, eriti just möödasõite tehes alguses kui kiirendama hakkad. Külma mootoriga seda pole, filtrid asjad vahetatud. Autoks e39 530d 142kw manuaal

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.03.2016 10:13 39
Postitas porku
loko kirjutas:Terv.
Oskab keegi öelda mida tuleks kontrollida kui auto maanteel rahulikul sõidul niiöelda tõrgub/jõnksutab, eriti just möödasõite tehes alguses kui kiirendama hakkad. Külma mootoriga seda pole, filtrid asjad vahetatud. Autoks e39 530d 142kw manuaal
Diagnostika, vastasel juhul jäädki juppe vahetama ja maksad rohkem kui asi väärt on.

Aravatavasti mingi kütte nälja teema, kas ei saa piisavalt peale või on segu vale (liigapalju õhku vms,EGR annab liigapalju vingu peale vms), või siis äkki mõni pihusti ära, võimalusi palju.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.03.2016 13:19 03
Postitas TeaMeTzu
Kas keegi siinsest foorumist kiletamisega ka tegeleb? Kui palju võiks maksma minna nende tulede kroom osade mustaks kiletamine - kvaliteetne kile endal olemas? Või peaks kaaluma ka värvimist? Klaas peaks tulema kergesti ära tuledel, aga teab kas need kroom osad on permanentselt valgusallika küljes või saab need ka ülejäänud kupatusest eemaldada?

Lugupidamisega

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.03.2016 14:49 16
Postitas Ranno
BMW 325i, N52 mootoriga. Eile hommikul vedas starter väga aeglaselt mootorit ringi aga läks käima. Pärast soojana ketras normaalselt.
Täna jõudis pool tiiru mootorit ringi ajada ja kõik. Lasin 10m seista ja oli võimeline jälle pool tiiru mootorit ringi ajama. Minule tundub see nagu tühi aku?

Aku on 90ah AGM, kuu aega vana. (sai vahetatud kuna külmade ilmadega vedas vaevaliselt mootorit ringi ja peale vahetust see probleem kadus). Aku vahetus sai autole tutvustatud.

Arvutiga vaadates annab errori A0B4 fault enginestart starter. Seda errorit olen ka varem näinud, aga eeldasin et see on lisa immoga seoses kuna siis kõik toimis.

Mõõtsin multimeetriga pinget. Ilma koormuseta on 12,2V. Kui starterit anda, siis langeb umbes 10V'ni. On see normaalne või on ikkagi aku tühi?

Mul pole õrna ainugi kuidas starter sureb? Kas on võimalik et ta sureb samade tunnustega nagu aku?

Viiks auto kohe teenindusse, aga just see nädal puhkab see koht kus ma tavaliselt käin. Uurisin UM'st ka, seal võtab starteri tellimine nädal aega ja taastatud starteri hind on 450. Starterit vist B osa pole kuigi mõistlik panna?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.03.2016 18:15 03
Postitas hainz
Täis akul peab 12,6+ volti sees olema. 12.2V on juba pool tühi aku ja arvatavasti sellepärast käima ka ei lähe. Lae aku täis ja proovi uuesti või lase kellelgi täkku anda.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.03.2016 18:24 54
Postitas Ranno
hainz kirjutas:Täis akul peab 12,6+ volti sees olema. 12.2V on juba pool tühi aku ja arvatavasti sellepärast käima ka ei lähe. Lae aku täis ja proovi uuesti või lase kellelgi täkku anda.
Just proovisin teise auto pealt voolu võtta, tegi ainult plõksu ja vaikus.
Selle starteri errori kustutasin ka ära, tuleb kohe tagasi.
Seega ikkagi starter väsinud? Või on veel variante? 5nda seeria kohta olen kuulnud mingit juhtme teemat, aga ei tea kas see 3se kohta ka käib?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.03.2016 18:31 17
Postitas hainz
Siis on arvatavasti asi jah starteris, kuid võid ka starteri massi üle vaadata. Enda vanal auto oli starteri massijuhe täiesti ära oksüdeerunud ja ei andnud kontakti, kuid mul tookord ta peale 3-5 korda proovimist võttis starteri ikkagi järgi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.03.2016 19:12 36
Postitas Ranno
hainz kirjutas:Siis on arvatavasti asi jah starteris, kuid võid ka starteri massi üle vaadata. Enda vanal auto oli starteri massijuhe täiesti ära oksüdeerunud ja ei andnud kontakti, kuid mul tookord ta peale 3-5 korda proovimist võttis starteri ikkagi järgi.
Tänud et viitsisid kaasa mõelda. No mul siiani võttis esimese korraga kohe järgi aga vedas väga vaevaliselt ringi. Täna vedas ainult pool tiiru ja peale seda ainult plõksus. Peale 15m seismist vedas jälle pool tiiru ja kõik. Teise auto pealt voolu võttes tegi ainult plõksu.
Mulle tundub kehva ühendus ebatõenäoline kuna ma ei saa aru kuidas see saaks iga päevaga kehvemaks jääda ja samas sooja mootoriga toimiks paremini.
Igaljuhul pean nüüd järgmist nädalat ootama ja eks siis paistab kui auto remonti saan viia.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 09.03.2016 19:24 52
Postitas grimes
Pöördun väikese murega teieni..
Nimelt on plaanis madaldada e46 330xd
Kuid pakutakse vaid kuni -30mm madaldusvedrusi.
Kuna ju originaalis xd juba umbes 30mm kõrgem siis saavutaksin selle madaldusega vaid tagaveolise e46 kõrguse.
On ehk teada kas võibolla sobivad ka tagaveolise vedrud (taha veel aga ette ??) või on veel miskeid alternatiive ? (coilid jätaks esialgu välja)

Olen teadlik et esimestele pooltelgedele see hästi ei mõju.. kuid enda nägemus oli -60/-40 .. jääks koopavehed võrdsed.

Re: rubriik

Postitatud: 09.03.2016 20:58 28
Postitas porku
Ranno kirjutas:
hainz kirjutas:Siis on arvatavasti asi jah starteris, kuid võid ka starteri massi üle vaadata. Enda vanal auto oli starteri massijuhe täiesti ära oksüdeerunud ja ei andnud kontakti, kuid mul tookord ta peale 3-5 korda proovimist võttis starteri ikkagi järgi.
Tänud et viitsisid kaasa mõelda. No mul siiani võttis esimese korraga kohe järgi aga vedas väga vaevaliselt ringi. Täna vedas ainult pool tiiru ja peale seda ainult plõksus. Peale 15m seismist vedas jälle pool tiiru ja kõik. Teise auto pealt voolu võttes tegi ainult plõksu.
Mulle tundub kehva ühendus ebatõenäoline kuna ma ei saa aru kuidas see saaks iga päevaga kehvemaks jääda ja samas sooja mootoriga toimiks paremini.
Igaljuhul pean nüüd järgmist nädalat ootama ja eks siis paistab kui auto remonti saan viia.
Trikk mida ma oma vectraga tegin kui samamoodi käitus :
Peksa starterit millegiga (ma kasutasin sõrgkangi) ja ikka kõvasti võid taguda kohe, samal ajal las keegi käivitab kui lööd, kui see aitab siis arvatavasti harjad läbi starteril siis teeb igasugu anomaaliaid.

Teine võimalus on tõesti voolu juhtmed üle kontrollida, sest kusgil sul kehv ühendus on, kas juba starterisse minnes või siis starteris sees.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 08:29 23
Postitas mall0c
grimes kirjutas:Pöördun väikese murega teieni..
Nimelt on plaanis madaldada e46 330xd
Kuid pakutakse vaid kuni -30mm madaldusvedrusi.
Kuna ju originaalis xd juba umbes 30mm kõrgem siis saavutaksin selle madaldusega vaid tagaveolise e46 kõrguse.
On ehk teada kas võibolla sobivad ka tagaveolise vedrud (taha veel aga ette ??) või on veel miskeid alternatiive ? (coilid jätaks esialgu välja)

Olen teadlik et esimestele pooltelgedele see hästi ei mõju.. kuid enda nägemus oli -60/-40 .. jääks koopavehed võrdsed.

Coilid, alates 1000€. Tagaveolise omad ei sobi 4wd-le. Tagaots on sama ja tagaveolisega vahetatav, ette mingeid alternatiive pole. Minul oli kasutusel KW Ver1 ja jäin väga rahule.

Ja esimeste pooltelgedega ei juhtu mitte midagi. Kasutage normaalseid kattekumme, vaadake, et mootoripadjad ära vajunud pole ja kõik on okei. Enamustel enivei GSP veovõllid all juba ja selle raha eest üle 2 aasta nad kestma ei peagi, ei kesta ka tavalise X-i all. Ma sõitsin ühtedega üle pooleteise aasta (algul 30mm madaldusvedrud, pärast coilid, mis põhja keeratud), uus omanik on nüüd ühte vahetanud, kuna mootoripadi oli puruks ja nüüd tal juba vaikselt aasta täis, coilid jätkuvalt põhja keeratud. Talvel nautis ka neliveomõnusid.

FK tootis kunagi ca 700€-ga ka neliveo coile, aga vähemalt aasta tagasi neid saada polnud enam.

Põgusalt arutatud seda teemat ka...
viewtopic.php?f=4&t=234871&start=30

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 13:59 58
Postitas Danel-
Kas kuskilt peale UM-i leiab veel e34 käiguhoovastiku pukse?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 14:21 13
Postitas grimes
mall0c kirjutas:
grimes kirjutas:Pöördun väikese murega teieni..
Nimelt on plaanis madaldada e46 330xd
Kuid pakutakse vaid kuni -30mm madaldusvedrusi.
Kuna ju originaalis xd juba umbes 30mm kõrgem siis saavutaksin selle madaldusega vaid tagaveolise e46 kõrguse.
On ehk teada kas võibolla sobivad ka tagaveolise vedrud (taha veel aga ette ??) või on veel miskeid alternatiive ? (coilid jätaks esialgu välja)

Olen teadlik et esimestele pooltelgedele see hästi ei mõju.. kuid enda nägemus oli -60/-40 .. jääks koopavehed võrdsed.

Coilid, alates 1000€. Tagaveolise omad ei sobi 4wd-le. Tagaots on sama ja tagaveolisega vahetatav, ette mingeid alternatiive pole. Minul oli kasutusel KW Ver1 ja jäin väga rahule.

Ja esimeste pooltelgedega ei juhtu mitte midagi. Kasutage normaalseid kattekumme, vaadake, et mootoripadjad ära vajunud pole ja kõik on okei. Enamustel enivei GSP veovõllid all juba ja selle raha eest üle 2 aasta nad kestma ei peagi, ei kesta ka tavalise X-i all. Ma sõitsin ühtedega üle pooleteise aasta (algul 30mm madaldusvedrud, pärast coilid, mis põhja keeratud), uus omanik on nüüd ühte vahetanud, kuna mootoripadi oli puruks ja nüüd tal juba vaikselt aasta täis, coilid jätkuvalt põhja keeratud. Talvel nautis ka neliveomõnusid.

FK tootis kunagi ca 700€-ga ka neliveo coile, aga vähemalt aasta tagasi neid saada polnud enam.

Põgusalt arutatud seda teemat ka...
viewtopic.php?f=4&t=234871&start=30
Coilidele hetkel ei raatsi kulutada niipalju :) sai niigi 1k uue velje/rehviringipeale pandud :D - lisaks hobi e30 tahab veel investeerimist mitu k et avalaksule ikka jüuaks :)

Aga vedrude osas.. leidsin et osad kasutavad originaal tagaveolise m-paketi vedrusi. Vedrud pidid täpselt samad olema, amort jms küll erinev aga vedru sama (vb kaalu vahest natuke ka jäikuse erinevus sees)
Ka siit antud foorumist leidsin ühe autoteema kus sama lahendus (kasutaja- Gibbon)
Niiet saab vist proovida natukese madalamat tagaveolise vedru komplekti.

Kerdi autoteemaga olen vähe juba tutvunud :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 16:33 26
Postitas TeaMeTzu
Kas tegeleb mõni foorumlane äkki või kuhu soovita pöörduda Tallinnas katkise rehviga. Arvatavasti ainult ventiili viga, sest sealt õhku sisse ei saa lasta ja mingit vigastust rehvil esmasel vaatlusel ei ilmnenud.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 16:52 57
Postitas karl1
Ehk lähimasse rehviboksi ?? Toidupoodi ju ometi mitte, imelik küsimus kuidagi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 17:18 33
Postitas TeaMeTzu
Aga miks peaks minema esimesse? Kui vastaksid samamoodi autopesula küsimusele, siis peaksin arvatavasti minema värskelt avaltud luksuslikku pesulasse ja ei usu, et see E36' ga eriti mõistlik oleks? Kindlasti on erinevates kohtades klientidesse ja töösse erinev suhtumine ja eriti pole huvitatud mitu korda parandusse minekust. See vast peaks olem igaühele selge, et kui küsisin kuhu võiks minna siis ei mõelnud ettevõtte tegevusala.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 18:58 46
Postitas porku
Ventiili vahetus on küll nii elementaarne asi et sellega peaks iga nurgatagune koht hakkama saama.. :roll:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 19:06 10
Postitas TeaMeTzu
Ega see muidki kindel pole, et asu ventiilis. Muidugi läheksin ka oma mõistusega lähimasse usaldusväärsesse töökotta, aga tegelikult ootasin mõne kohaliku foorumikasutaja soovitust, kes tegeleb rehvide ning velgedega, ja kellel vajalikud masinad olemas.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 21:03 34
Postitas Riivo
selle aja peale kui siin vastust oodata oleks ammu tehtud kuskil old kommiraha eest

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 21:11 54
Postitas TeaMeTzu
Väga asjalik postitus :lol: . Nagu juba kahes postituses vihjasin, siis küsisin nii igaks juhuks ja ilmselgelt tulen ise selle peale, et pean viima töökotta, mitte toidupoodi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 21:13 38
Postitas Ragles136
Tere. Yleeile jätsin auto seisma tankides ja läksin 3 min pärast käima keerama ja enam ei läinud. Võtsin kohe filtrisse mineva toru lahti ja seal kytet ei löönud syyte sisse keerates. Jätsin auto tanklasse ja hommikul läksin proovisin igaksjuhuks uuesti ja läks uuesti käima.
Täna uuesti sama jama ainult jäi seisma kohapealt ära minnes kui rooli välja keerasin ja uuesti läks käima 1h pärast.
Kustkohast viga otsima hakata? On kellelgi veel samasuguseid kohemusi. Nädal aega kontrollitud etteande survet see oli 3.8, gaasi põhjas hoides langes 3.5-ni. Kuskilt viimasel ajal hakanud midagi jubedalt undama, nagu tagantpoolt. Gaasi maha lastes jääb vähemaks. Autoks e39 3.0d Automaat.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 10.03.2016 21:14 05
Postitas Ragles136
Tere. Yleeile jätsin auto seisma tankides ja läksin 3 min pärast käima keerama ja enam ei läinud. Võtsin kohe filtrisse mineva toru lahti ja seal kytet ei löönud syyte sisse keerates. Jätsin auto tanklasse ja hommikul läksin proovisin igaksjuhuks uuesti ja läks uuesti käima.
Täna uuesti sama jama ainult jäi seisma kohapealt ära minnes kui rooli välja keerasin ja uuesti läks käima 1h pärast.
Kustkohast viga otsima hakata? On kellelgi veel samasuguseid kohemusi. Nädal aega kontrollitud etteande survet see oli 3.8, gaasi põhjas hoides langes 3.5-ni. Kuskilt viimasel ajal hakanud midagi jubedalt undama, nagu tagantpoolt. Gaasi maha lastes jääb vähemaks. Autoks e39 3.0d Automaat.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 11.03.2016 16:26 20
Postitas toivoku
Ragles136 kirjutas:Tere. Yleeile jätsin auto seisma tankides ja läksin 3 min pärast käima keerama ja enam ei läinud. Võtsin kohe filtrisse mineva toru lahti ja seal kytet ei löönud syyte sisse keerates. Jätsin auto tanklasse ja hommikul läksin proovisin igaksjuhuks uuesti ja läks uuesti käima.
Täna uuesti sama jama ainult jäi seisma kohapealt ära minnes kui rooli välja keerasin ja uuesti läks käima 1h pärast.
Kustkohast viga otsima hakata? On kellelgi veel samasuguseid kohemusi. Nädal aega kontrollitud etteande survet see oli 3.8, gaasi põhjas hoides langes 3.5-ni. Kuskilt viimasel ajal hakanud midagi jubedalt undama, nagu tagantpoolt. Gaasi maha lastes jääb vähemaks. Autoks e39 3.0d Automaat.
Palju kütust paagis on?