502. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.10.2017 21:54 01
Postitas v1llu1
Vahetasin salongi ventika ära ja järgmine jama. Töötab ainult viimases astmes, ilmselt viga mõõgas aga naljakas on see, et ei lase rullikust seisma jätta ventikat. Ainult süüte välja keeramisel jääb vait. Kas seda võib ka põhjustada siil/mõõk või peaksin viga kuskilt mujalt otsima.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.10.2017 21:56 03
Postitas botzor
Kas kahemassilisel hoorattal tööpinda saab treida "kindluse mõttes"? Samuti ka korvil siis kui juba?
"osta uus" juttu ei taha kuulda.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.10.2017 22:37 07
Postitas teet82
Kunagi ühel Audil lasime teha hooratta, alguses treial ütles, et ei saa, aga palus sinna jätta ja tegi ikka ära kuidagi. Korvi treimine on juba kahtlane teema. Arvestama peab sellega, et korvi/ketta kontaktpindasid ei treita ja kaugused lähevad paigast ära, ketas jääb hõre seal vahel.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.10.2017 22:41 07
Postitas unis
See on jah paras kantossi lappimine

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.10.2017 13:33 27
Postitas Roland325
Hooratast veel aga korv on ikka rohkem selline kuluosa. Korv tuleks küll uus panna, kuna see läheb esimesena paigast ära.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.10.2017 15:27 18
Postitas itnurk
Kui palju maksab auto regamine eestis? Kui see kuidagi asja pehmendab, siis auto on eestist uuena ostetud, aga praegu on lätis. Ja milline see arvele võtmise protsess välja näeb?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.10.2017 15:37 53
Postitas aronz12
Tavaline arvele võtt peaks nõks alla 200 olema. Miski 180 või 190 vms

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.10.2017 21:14 47
Postitas MardoV
Mis muutub, kui e90 3.0i 190kw eemaldada valvetronicu süsteem?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 18.10.2017 21:47 25
Postitas ttsys
Kõige pealt parandus, et süsteemi ei ole võimalik eemaldada vaid selle saab poolikult tööle seadistada.
Sellega on avatud ka vastus. Muutub see, et süsteemi oluline osa ei tööta. Kaotatakse energiat, kütust, aega, dünaamikat. ATM juhtimise poolel/osas lisamõjud. Väheneb turuväärtus. Ükskõik, mis nurga alt mõõta või vaadata siis see ei ole enam BMW.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 21:10 28
Postitas TanelH.
E36el jäi esimene parempoolne pidurisuppordi kolb kinni ning asjad läksid üpris tuliseks ja rool hakkas vibrama. Kolvi sain lahti ja 15km proovisõidu jooksul vasaku poolega võrreldes temperatuuri tõusu ei olnud ja pidurdades rool ei vibreerinud. Küsimuseks see, et kui pidurdades enam rool ei värisenud siis ei saanud ketas kõveraks minna? Ja miks ta üldse kuumast peast vibras? :roll: Kettad ja klotsid ainult 3 kuud vanad ja umbes 3000km sõitnud. Ei ole eriti isu jälle uusi kettaid osta. Suppordid lähevad lähiaja jooksul kõik neli ''igaksjuhuks'' remonti.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 21:14 30
Postitas ttsys
Ikka saab ja ka läheb kõveraks aga selle jaoks on vaja 1 väline faktor, mis on näiteks kiire veega (molekulaarne) jahutus. Kui sellel ajal lompi ei tabanud ja tee kuiv siis lootus, et kõik ok.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 21:18 42
Postitas unis
Kui OEM kettad ei ole siis kõverad raudselt. :mrgreen:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 21:30 56
Postitas ttsys
Vastupidi.
Kui OEM siis 80% suurem tõenäosus, et mitte midagi nendega selle lühikese ajaga ei juhtunud. :mrgreen:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 21:33 18
Postitas darkie
Seda ju unis kirjutaski :roll:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 21:38 15
Postitas ttsys
Jah muidugi. Teil on õigus.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 22:59 27
Postitas TanelH.
Oem kettad ei ole jah. Lompidest hoian niigi pidevalt eemale :lol: Ehk väga kannatada ei saanud loodetavasti.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 23:04 57
Postitas Kasutaja9
Nii küsimus suurele ringile. Millist firmat soovitate, kes teostaks kerele korrossioonitõrje, et olemasolev rooste enam edasi ei läheks ja juurde ka ei tekiks.
Hea oleks kui Pealinnas.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 23:16 29
Postitas sigaelmar
On see ikka normaalne, et praegu on auto24 müüa ainult 5 sedaan E36te? :o Ma arvasin, et neid jalaga segada on.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 23:22 54
Postitas Frenzi
kas dpf saab eemaldada nii, et kodeeritakse välja, aga füüsiliselt jäetakse paun alla? või tuleb ka filter füüsiliselt eemaldada?
kuidas aru saada, et dpf on välja progetud või eemaldatud ilma auto all uurimata?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 23:26 43
Postitas Chris.S
Frenzi kirjutas:kas dpf saab eemaldada nii, et kodeeritakse välja, aga füüsiliselt jäetakse paun alla? või tuleb ka filter füüsiliselt eemaldada?
kuidas aru saada, et dpf on välja progetud või eemaldatud ilma auto all uurimata?
Kas sumpsi ots tahmane või mitte

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 23:35 59
Postitas ttsys
Kui pardal siis peab osalema protsessi töös. Kui Euro klass sõidukil plaan muuta ei ole siis DPF eemaldamine on tänavasõidukil illegaalne operatsioon ning teostus. TÜV eesmärk on tänavalt sellised sõidukid eemal hoida.
Frenzi kirjutas:kas dpf saab eemaldada nii, et kodeeritakse välja, aga füüsiliselt jäetakse paun alla? või tuleb ka filter füüsiliselt eemaldada?
Tõmba näpuga väljalaske toru ots seest üle ja kui see ei ole tahmane siis DPF on pardal. (Patric on vast siin foorumis seda kõige rohkem testina maininud).
Frenzi kirjutas:kuidas aru saada, et dpf on välja progetud või eemaldatud ilma auto all uurimata?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 19.10.2017 23:48 57
Postitas sigaelmar
Kui sa DPF'i füüsiliselt ei eemalda aga auto tarkvarast on eemaldatud, siis ta läheb ju umbe. Korjab tahma küll nagu ta tegema peabki aga auto põletuse käsku ei anna sest ta arvab, et filtrit pole enam. Vastupidisel tegevusel mingites piirides oleks loogilisem.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.10.2017 17:31 52
Postitas MortenS
joffe kirjutas:Õhutamise kohta kopin ühe õpetuse- täitmine ja õhutamine nii, nagu BMW juhend ette näeb:

Külma mootoriga. Süüde sisse, temp.nupp max peale, salongi vent nr. 2 peale, õhutuskork paar pööret lahti ja hakata vedelikku aeglaselt sisse kallama. Valada nii palju, kui läheb, kuni tase ei lange enam paisupaagis s.t. et paak jääb kõrini täis ja õhutuskorgist mulle ei aja. Täitmine võtab aega 30...60 minutit. Valad täis, ootad, valad juurde jne. Teadmiseks, et BMW mootor õhutub täitmise ajal. Kui on täis, õhutuskork kinni, aga paisupaagi kork jäta veel maha. Mootor käima ja 4-5 korda teravalt pöördeid 4000...5000 p/min, mitte mootorit soojaks lasta. Mootor seisma. Nüüd peaks vedeliku tase normaalse lähedale olema langenud. Vajadusel juurde valada. Süsteem täidetud ja õhutatud, paisupaagi kork peale ja proovisõit. Võib ka kohapeal soojaks lasta. Jälgida siiski termomeetri seierit.
Järgides esitatud juhiseid õhutub süsteem probleemitult. Testitud, kindel.

Tegin ise selle juhendi järgi ja olin üllatunud, kui lihtne võib asi olla! Tõsi, aega võtab ja vilets aku vist kooleb ära...
Mul oli küll 2,5 mootor, aga vahet vist pole.
Proovisin sellisel viisil õhutada, kõik oli sama aga ainus erinevus oli, et lõpus käia pannes ja gaasi andes paar korda tosooli tase paisupaagis ei lange e oli ikka kõrini. Õhumull jàtkuvalt vahel(lõdvikud punnis, radikas kõrvalistuja poolt alt külm, temp näidik tõuseb paar mm üle normi, koha peal puhub leiget, tuure andes sooja(veepump ja termostaat tutikad). Mis djeela on

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.10.2017 22:53 58
Postitas xfiles
jäi eelmisest autost järgi 5L 5w-40 LL01, ostaks 2L juurde.
õlivahetusel see sisse kallata ja peale seda tulevikus jätkata õliga 5w30 LL04; kas on ok?
praegu on 5w30 LL04

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.10.2017 00:23 29
Postitas sigaelmar
MortenS kirjutas:
Proovisin sellisel viisil õhutada, kõik oli sama aga ainus erinevus oli, et lõpus käia pannes ja gaasi andes paar korda tosooli tase paisupaagis ei lange e oli ikka kõrini. Õhumull jàtkuvalt vahel(lõdvikud punnis, radikas kõrvalistuja poolt alt külm, temp näidik tõuseb paar mm üle normi, koha peal puhub leiget, tuure andes sooja(veepump ja termostaat tutikad). Mis djeela on
Õhumull ei aja lõdvikuid punni. Lase külma seisva mootoriga surve valja, keera kork tagasi ja pane auto käima. Kui külma mootoriga lõdvikud punni veab, siis on sul veesärgis silindri surve sest külma mootoriga ei teki veel vedeliku paisumist kuumuse pärast ja lõdvikud peaksid olema veel sama pehmed kui pärast surve välja laskmist.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.10.2017 06:16 08
Postitas JanekEnde
Krt milleks on õhutusnippel.. :lol:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.10.2017 06:16 32
Postitas JanekEnde
xfiles kirjutas:jäi eelmisest autost järgi 5L 5w-40 LL01, ostaks 2L juurde.
õlivahetusel see sisse kallata ja peale seda tulevikus jätkata õliga 5w30 LL04; kas on ok?
praegu on 5w30 LL04
Jah, ei juhtu midagi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.10.2017 13:02 29
Postitas Frenzi
E61 on esitulel üks kulm kustus, vahel harva põleb, mainiti, et kui 24v peale lasta, siis võib tööle hakata, aga võib ka läbi minna. Kas on veel mingeid lahenduse peale tule vahetamise?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.10.2017 15:20 35
Postitas unis
Praeahju topivad ka.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.10.2017 17:08 23
Postitas MargusA
Kui e36 on pidurites õhk vahel,kas lööb abs tule põlema või on enamvähem kindel et andur vigane?