10. leht 709-st

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.09.2010 14:00 04
Postitas leko
Kas 3.0 R6 bensiini mootor 170kw- ga on töökindel:D?

Oskab keegi ehk paarisõnaga aidata:)?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 15.09.2010 14:14 43
Postitas nukitsamees
kas e36 on amordi püstakud erineva pikkusega, st et on erinevaid variante?
Või on kõik ühe pikkused?
mõtlen sedaani

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 16.09.2010 21:59 50
Postitas Lauri_R
nukitsamees kirjutas:kas e36 on amordi püstakud erineva pikkusega, st et on erinevaid variante?
Või on kõik ühe pikkused?
mõtlen sedaani
Pikkus peaks sama olema kõigil, aga stab. kondi pikkuseid on erinevaid.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.09.2010 12:11 19
Postitas casablanca30
toivoku kirjutas:
lauri91 kirjutas:
casablanca30 kirjutas:Kui 1. käiku sisse pannes kostab selline õrn kolks või müks tagasillast, siis milles võib olla probleem? Autoks E36 328 ilma LSD-ta
Mul ka vahest harva, põhjus peaks olema diffri patjades. 2 tk neid on, ei maksa palju (100.- kanti tk), aga igalpool ei müüda neid kahjuks.
2tk? 3 on neid nimelt, tihtipeale tyyp viga see,et sild kerekyljest lahti.
Palju sellise vea kõrvaldamine maksta võiks? Suurusjärk?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 17.09.2010 15:53 47
Postitas Ulvar
3 aastat tagasi sedaanil kahe lahti murdunud kinnituse tagasikeevitamine läks 2800.-

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.09.2010 12:07 10
Postitas casablanca30
Lugesin kusagilt, et ebatäpsete käiguvahetuste (käikude halva sisselülitumise) põhjuseks on kapronpuksid käigukastis ning nende vahetamine probleemi mitte liiga kaugele areneda lastes üsna odav töö. Oskab keegi soovitada (äkki ka siin foorumis selliseid inimesi, kes sellist tööd teevad või kellel esinenud sarnane viga), kus võiks lasta seda viga parandada ning mis see maksta võiks?
Tänan :)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.09.2010 17:07 29
Postitas Heavy
Olen 318tds värske omanik ning äkki leian selgitust mõnele anomaaliale:
Kas on väga hapu, kui detail nr.15 ventikas ringi ei käi:
https://www.bmwautodalys.lt/en/kataloga ... nal-blower
Nimelt kliima ja kõik töötab, torud lähvad külmaks ja freooni puhub. Ostes oli pistik lahtiühendatud ning ventikal üks vent veidi katki ning kui pistik ühendatud, siis tööle ta igatahes ei hakka.
Ka aknad lähevad uduseks, salongifiltri vahetus parandaks?

Ette tänades.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 20.09.2010 19:42 34
Postitas Margus_
Küsimus e36 tagatulede kohta. Kas gabariidid peavad põlema topelt või ainult äärmised? Pidurid on siis pagassi ääres kohe aga millised udukad peaks olema? Kas udukad on mõlemal pool või ainult ühel?
Asjad sassis veits seal tagaotsas :D

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2010 14:04 07
Postitas Ulvar
Kuna oli arvamus, et õhulugeja on mittetoimiv, siis sai prooviks pistik lahti ühendatud. Pöörded korra kõikusid ja siis kohe stabiliseerusid. Keskmine küttekulu langes hoobilt alla kümne. Maanteel 95km/h kiiruse juures püsib "tujurikkuja" kuue liitri juures. Sama näit ka linnas 60km/h sujuvalt sõites. Masinal jõud ka tagasi ja tühikäigul ning sõidul samuti esinenud vastik vibra kogu autos kadunud. Ainuke sümptom on käivitamisel. Nimelt 2-3 korda "sätib" pöördeid paika 600-900 rpm vahel. Paika saanud, jääb asi ilusti tööle. Autom.kasti töös vigu ei esine. Pigem vahetab käike sujuvamalt. Samas peaks olema kastil ju otsene seos õhukululugejaga vist?

Autoks siis E36 325 M50B25

Siit ka küsimus. Ega lahtise pistikuga sõitmine mingeid muid sõlmi ei riku äkki?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2010 14:07 58
Postitas Maximaator
Pigem rikub tuksis õhulugejaga sõitmine miskit ää. Ei tohiks juhtuda miskit kui tagant ära võtad. Siis arvestab miski keskmise järgi ja asi ants.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2010 14:15 35
Postitas Ulvar
Selge pilt. Tänud Maximaator! Kõige nõmedam on see, et olen ostnud kokku aasta jooksul 3 õhulugejat ja kõigil sama sümptom, et poob mootorit ja kulu kõrgem kui olla võiks. Oleks pidanud kohe lahtise pistikuga sõita proovima :lol:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 21.09.2010 18:55 56
Postitas Maximaator
Vat see oleks on ikka üks paha poiss küll ;)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 22.09.2010 11:42 38
Postitas Ulvar
On jah. Ja selge on ka see, et täiesti külma mootoriga (hommikul siis) ei suuda asi toime tulla ilma andurita. Koha pealt läheb ära, aga järgmise kohapealt minekuga praktiliselt sureb välja. St jääb töösse, aga auto edasi ei suuda liikuda. :lol:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 23.09.2010 17:26 23
Postitas topfuel
e39 530d

Kui ülemist radika voolikut pigistada, siis midagi klõbiseb kuskil seal mootori ees-keskel. Seal kus egr-i jahuti, termostaad jne. on.

Ideesid? :mrgreen:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 25.09.2010 23:45 12
Postitas LTD
Mis asi see on? :lol: (ringiga märgitud)

Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2010 01:01 04
Postitas Brutality
Sekundaarne õhupump. Põhimõtteliselt kasutu jubin, mis mõeldi välja külmast peast kahjulike heitgaaside vähendamiseks.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 26.09.2010 09:45 40
Postitas kuri sipsik
Tere.

Hakkas huvitama selline asi ,et autos on igasuguste valmiduste juhtme otsad ( armatuuri all, tagaistme all, põhjapolstri all ja ka pagasnikus ) :roll:

Kas on olemas mingi võimalus teada saada mis vabad otsad need autos on ;)

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 28.09.2010 10:10 55
Postitas laurts
Kuna endiselt vaevab tulede värelemine,siis tegin hommikul OBC testi #9.
Maanteel sõites 90km/h näitab OBC numberid 14,6 - 15,7.
Pärast paari tunnist seismist tegin uuesti seisva autoga testi ja numbrid olid 11,7 - 12,2.

Erinevatest foorumitest lugenud,et kui sõitev auto üle 15v laeb on viga geneka pingeregulaatoris ja akule ohtlik.
Your alternator and/or voltage regulator is toast. 15.3V is too high while driving
Anything over 15V is bad, and generally points towards a voltage regulator problem
15.3V will probably cause the battery to boil over, and may damage things if left for a while.
Samas on pingeregulaator alles hiljuti kontrollitud ja on korras.
Paar päeva tagasi hakkas vinguvat häält tegema geneka kõrval olev rullik.
Kas see võib mõjutada laadimis efektiivsust?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 28.09.2010 12:57 53
Postitas topfuel
Kui juba nagunii vahetamist vajab siis vaheta ära ja vaata mis saab

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 28.09.2010 21:10 18
Postitas matuling
Tere!
Selline küsimus kuidas ma peaks seda uuemat temp. andurit(kollane) ühendama(mis värvi juhtmed millele)?
Kaua võtab aega,et obc õiget tempi hakkab näitama?
Pilt

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 29.09.2010 10:36 11
Postitas Ulvar
Teisele küsimusele vastaks, et ca 10 minutit.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 29.09.2010 10:49 50
Postitas yllar21
Õiget temperatuuri näitab kogu aeg :) Kui talvel soojamast garaažist väljuda siis võib-olla maksimaalselt pool minutit, et andur jõuab välistemperatuurini.
Muidugi sõites tuule käes võib paar-kaks kraadi langeda.

See muud ei ole, kui takisti mille takistus muutub vastavalt temperatuurile.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 29.09.2010 11:57 21
Postitas joffe
Kui akut lahti ühendamata andur maha võtta, siis tagasi pannes võttis ikka jupp aega enne, kui näit õigeks läks. Jõudsin linnale tiiru peale teha ja selle sisse jäi ka kolm käivitust.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 29.09.2010 13:09 27
Postitas PriitK
Tere!
Küsimus targematele:miks on e32 750 87a-l roolikarbi küljes pistik?Sellest tulevad välja ka juhtmed.
Kas sellele mudelile pakuti ka juba servotronic roolilatti? :oops:

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 29.09.2010 22:12 50
Postitas matuling
Selline küsimus nüüd siis välistemp. anduri kohta. Ühendasin ära ja proovisin mõlemat pidi juhtmeid. Ootasin mingi 10 mini vähemalt ja ikka näitab -37.ükski kaitse pole läbi põlend. Keegi oskab mingit nõu anda mis viga võiks olla. Müüa väitis, et andur töötab. Kuidas teada saada kas vool jõuab andurini?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 29.09.2010 23:03 40
Postitas PeeterA
to PriitK: E32-le oli servotronic täiesti olemas...vaata varuosa kataloogi.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 30.09.2010 01:19 34
Postitas V2ike_Suur
matuling kirjutas:Selline küsimus nüüd siis välistemp. anduri kohta. Ühendasin ära ja proovisin mõlemat pidi juhtmeid. Ootasin mingi 10 mini vähemalt ja ikka näitab -37.ükski kaitse pole läbi põlend. Keegi oskab mingit nõu anda mis viga võiks olla. Müüa väitis, et andur töötab. Kuidas teada saada kas vool jõuab andurini?
Mul samalaadne küsimus. Nimelt -37 juba pikemalt aega ees, aga suvel käisid teised numbrid ka ekraanilt läbi, isegi plusskraadidele ronis. Kas see võib viidata sellele, et andur on elus, viga pigem juhtmetes/pistikutes?

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 30.09.2010 01:25 00
Postitas toivoku
V2ike_Suur kirjutas:
matuling kirjutas:Selline küsimus nüüd siis välistemp. anduri kohta. Ühendasin ära ja proovisin mõlemat pidi juhtmeid. Ootasin mingi 10 mini vähemalt ja ikka näitab -37.ükski kaitse pole läbi põlend. Keegi oskab mingit nõu anda mis viga võiks olla. Müüa väitis, et andur töötab. Kuidas teada saada kas vool jõuab andurini?
Mul samalaadne küsimus. Nimelt -37 juba pikemalt aega ees, aga suvel käisid teised numbrid ka ekraanilt läbi, isegi plusskraadidele ronis. Kas see võib viidata sellele, et andur on elus, viga pigem juhtmetes/pistikutes?
suht kindlasti andur peetis.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 30.09.2010 03:29 56
Postitas iaanek
Mis siin mõistatada. 20°C juures peab anduri takistus olema ca 4 kΩ. Andurisse tuleb mass ja ca +5v. Tihtilugu on viga anduri pistikus, mis on roostes/sodi täis või on juhtme sisseviik vigane. Juhtmete polaarsus anduri küljes pole oluline.

Re: rubriik "rumal küsimus"

Postitatud: 30.09.2010 13:05 22
Postitas matuling
Mul oli vanal anduril ühendus ära oksüdeerund. Ostsin uue timmisin külge koos teiste pistikutega aga ikka ei tee midagi. Kas obc võib ka vigane olla või asi juhtmetes?