2. leht 2-st

Postitatud: 16.06.2007 21:16 47
Postitas thend
mõttlesin ise ka just sama asja teha :cool: ehk mingit kummi või miskit äkki?

Postitatud: 20.06.2007 21:51 14
Postitas Priit_R
E39-le Zimmerman Super Bremcheiben Sport kettad ja Textari klotsid.Kas kellelgi on sellise paketi suhtes kogemusi võiks kommenteerida. Tnx..
https://store.nexternal.com/bimmerworl/ ... zimmCD.jpg

Postitatud: 20.06.2007 22:50 36
Postitas joxs
Paar nädalat tagasi vahetasin ka enda aparaadil pidurid.

Kettad firmalt AP Racing

Klotsid firmalt Remsa

Siiamaani pole küll piuksugi vilet kuulnud ega vibratsiooni tundnud.

Postitatud: 21.06.2007 15:12 10
Postitas Mihkel_O
thend kirjutas:aga kas keegi miskit klotside kolisemise vastu ka oskab öelda? Liiguvad nad sadulas väiksemast august läbi minnes. Tekib vägagi vastik kolin mis ei ole kohe mitte kena. Koliseb siis see klots mis on silindri küljes ja mõlemal pol. Niipalju veel et kettad on uued ja klotsid ka Ferodo omad, ning sadulad ka suhtkoht norm korras. Osakb ehk kegi miskit aidata?
vanasti olid autodel piduri remontkomplektis klotsidele vedrud, mis surusid klotse vastu töösilindrit, kui need puudu või puru olid, siis hakkasid klotsid kolisema. bemmi puhul pole olnud au veel pidurite kallale minna, seega ei tea, mismoodi need lahendatud on, ju seal ikka mingid vedrud on.

Postitatud: 22.06.2007 11:48 35
Postitas erik
Kolvi keskel on ava, kuhu peaks minema kolvi poolse klotsi lehtvedruga sarnanev moodustis.
Orign. klotsidel on need õigete mõõtudega tehtud.
Igasugused teised jäljendajad pole ilmselt piisavalt osavad olnud ja on need mõõdult väiksemad disaininud. Sellega kaasneb see et need upuvad lihtsalt kolvi avasse ära.
Õige oleks kohe kui selliste klotside otsa sattuda, need liistakad võimalikult laiali painutada, et need tihkemalt silindri avasse läheks, (kindlasti annaks veel midagi mõelda) muidu vastasel juhul hakkavadki klotsid suurt kolinat tegema.

Pilt

Postitatud: 10.07.2007 18:05 55
Postitas erik
Kui nüüd kvaliteedist rääkida siis mu ostetud QH esimesed pidurikettad hakkasid 2 kuu pärast kõveraks minema ja nüüd on juba asi nii kaugel et maanteel ei julge eriti enam pidurdadagi, viskab rooli käest...

Plaan nüüd järgmine et prooviks mõnda pool sportketast ette sokutada. Ehk on tugevam metall.
Brembo MAX jäi hetkel kaalukausile Pilt
Et kas selliste ketastega peavad olema vastavad klotsid?
Rahvas kiidab siis Ferodo klotse...

Postitatud: 10.07.2007 18:37 27
Postitas Andrez
Kas keegi teab mis firma toob maale Juridi klotse? Peale UM`i loomulikult.

Postitatud: 11.07.2007 13:40 47
Postitas IvoMei
pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha

Postitatud: 11.07.2007 14:06 00
Postitas aise
IvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbes

Postitatud: 11.07.2007 18:21 45
Postitas raimo_r
aise kirjutas:
IvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbes
mul ei suvatse kaduda päris mitu nädalat. andur sai uus pandud :?
ilmselt peab siis tagumised ka üle kontrollima, äkki need ka vaja vahetada.

Postitatud: 11.07.2007 19:22 32
Postitas Ode
aise kirjutas:
IvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbes
sõitsin ka terve päeva kunagi nii ringi et tuli põles, siis aga viskas kopa ette ja käisin truumu käest küsimas ning vastus oli et jätad juhiukse lahti ja keerad süüte sisse. ja ootad natuke ning kadunud see tuluke oligi. tegu siis e39'ga

Postitatud: 11.07.2007 21:47 00
Postitas maxo
Kuna olen tegev Brembot,Zimmermanni ja Ferodot maaletoovas firmas ,võin küll öelda et kui just DS2500 või kangemat klotsi ei pane ei ole sellest kooslusest küll vilesid ega kolinat tulnud...Ja ega selle klassi klotsi kasutamine tänavakasutuses nüüd väga õigustatud ei ole.

Postitatud: 11.07.2007 22:45 32
Postitas erikred
maxo kirjutas:Kuna olen tegev Brembot,Zimmermanni ja Ferodot maaletoovas firmas ,võin küll öelda et kui just DS2500 või kangemat klotsi ei pane ei ole sellest kooslusest küll vilesid ega kolinat tulnud...Ja ega selle klassi klotsi kasutamine tänavakasutuses nüüd väga õigustatud ei ole.
Miks ei ole õigustatud, hinna pärast??
Tegelt huvitab mind kuidas ds 2500 külmalt käitub, halvem/sama/kehvem kui premier? Väike vilin ei häiri :P

terv
erich

Postitatud: 12.07.2007 09:58 51
Postitas maxo
Valdavalt just võimalike häälte pärast.Veel kangematel veel see probleem,et kui 1 sõiduga ära ei kulu ja tahad pärast jahtumist veel kasutada,siis võta klots alt ära ja hakka viilima.Kipub klaasistuma.
Aga jah,2500 on pigem selline harrastusauto klots,mida võib kasutada tänavaautol,2000 tänavaauto klots,mida võib kasutada ka rajal.

Postitatud: 12.07.2007 10:01 49
Postitas IvoMei
suured tänud asjalike vastustee eest.Teen proovi

Postitatud: 12.07.2007 10:23 06
Postitas IvoMei
ode528 kirjutas:
aise kirjutas:
IvoMei kirjutas:pole küll päris teemasse, aga küsimus selline et ostsin siis UMist e39 esipiduriklotsid ja uue anduri aga alla panin nad teises firmas sest umis oleks saanud alles 3 august.aga peale vahetust jäi klotside tuli põlema ,et kas seda tuld on võimalik kodusel teel resettida või peab minema UMi arvuti taha
kaob ise ära mingi hetk see tuli, mul oli 2 päeva vist umbes
sõitsin ka terve päeva kunagi nii ringi et tuli põles, siis aga viskas kopa ette ja käisin truumu käest küsimas ning vastus oli et jätad juhiukse lahti ja keerad süüte sisse. ja ootad natuke ning kadunud see tuluke oligi. tegu siis e39'ga
Nii sai just testitud ja minu autol see variant oli igati meeltmööda, nii et vaeelkord suured tänud, veateade on kadunud

Postitatud: 12.07.2007 11:07 44
Postitas intel666
Metelli kettaid küll ei soovitaks, endal pidasid E38 all umbes 2 kuud ja siis ei julgenud enam maanteel üldse pidurdada, kuna rool tahtis minema lennata käest, hetkel on all Febi toodang ja probleeme "veel" pole esinenud!

Postitatud: 12.07.2007 11:40 07
Postitas erikred
maxo kirjutas:Valdavalt just võimalike häälte pärast.Veel kangematel veel see probleem,et kui 1 sõiduga ära ei kulu ja tahad pärast jahtumist veel kasutada,siis võta klots alt ära ja hakka viilima.Kipub klaasistuma.
Aga jah,2500 on pigem selline harrastusauto klots,mida võib kasutada tänavaautol,2000 tänavaauto klots,mida võib kasutada ka rajal.
Ilmselt on ikkagi ds2500 igapäevaautole overkill, või mis?
Mis selle ds2000 nimetus hetkel tegelikult on, Performance?
On neil ka suur hinnavahe?

Siin lõuna eesti poed ei saa üldse aru mida ma tahan, arvan et pakuvad mulle Premieri, see vist veel vähe lahjem klots? Midagi originaalklotsi sarnast? Ainult klotside pärast ei viitsi kah 500km maha sõita.

terv
erich

Postitatud: 14.07.2007 01:14 48
Postitas ruut
Kas keegi selliste klotside kohta oskab miskit pajatada?
Pilt
Mõeldud e30-le - Ferodo 3466 'fast road'. On nad mingi DS2xxx analoogid erinevatel turgudel?