2. leht 2-st

Postitatud: 09.08.2006 16:00 16
Postitas aise
huvitav anomaalia, tuleb see kiri ette jälle "CHECK ENGINE OIL LEVEL"
ja kui õli taset vaatan siis on min ja max vahel täpselt :roll:

millest see tingitud võib olla? õliringlus häiritud? filter ei tohiks veel
täis olla kuna sel mootoril on anduritega filter ja 2 rohelist kasti veel
põlevad. kuu aega tagasi umbes oli min tasemel ja panin liitri juurde.
tagant ei suitse ja mootor täiesti puhas igalt poolt.

Postitatud: 09.08.2006 16:39 58
Postitas Aimar
aise kirjutas:huvitav anomaalia, tuleb see kiri ette jälle "CHECK ENGINE OIL LEVEL"
.
Mul e46-l sama jama,kuigi max .E46-l see näiteks tüüpviga . Taseme andur 1670 .-.Andur peaks sama olema.

Postitatud: 17.08.2006 09:50 54
Postitas aise
kas selle anduri vahetamiseks on vaja õli välja lasta? kui nii siis pole mul
mõtet enne korralist hooldust seda lasta teha kuna see niikuinii kohe
varsti vaja teha.

Postitatud: 17.08.2006 10:10 56
Postitas Madis.
vala õli maks tasemeni, siis kustub ära check engine oil level

Postitatud: 17.08.2006 10:21 45
Postitas aise
Madis_M kirjutas:vala õli maks tasemeni, siis kustub ära check engine oil level
sai valatud eelmine kord kui ütles. nüüd järsku hakkas suvalistel hetkedel seda mulle ütlema ja eest kaob ise ära alati

Postitatud: 17.08.2006 10:56 30
Postitas Aimar
Mul kogu aeg maximumis ja ikka annab teada ,et minimumis. Vahetuseks vaja jah õli välja lasta kuna andur on põhja all

Postitatud: 19.08.2006 18:31 56
Postitas jyri373
Hea valik Castroli õlisid oli Volta autos, Marja poe vastas Liimi tn nurga peal (kus ka fordi varuosad vist). Seal oli 1l BMWle sobiv mõeldud 0w-30 250.- pudel.
Huvitav et Castrolil on seda 0w-30 õli mitut erinevat versiooni, audidele oma jne.

Postitatud: 19.08.2006 20:43 00
Postitas alr
Nii vihjeks võib öelda, et Castroli hulgimüüja Cellmark ei aja ka jaeostjaid oma kontorist minema ja vaevalt kuskil suuremat valikut on kui seal. Aadressi leiate www.cellmark.ee

õlivalik.

Postitatud: 20.08.2006 08:19 20
Postitas Janek
Väga hea valik on ka Valdeku juures aadressil Silikaltsiidi 3 boks 10 ja samas saab ka õlivahetust ka teostada aegade kinni panemiseks helistage ikka 51900031

Postitatud: 27.08.2006 16:58 30
Postitas aise
kas võib mingeid anomaaliaid tekkida kui panna BMW Quality Longlife-01 SAE 0W-40 (castroli oma vast) peale castroli gtx 5W-40´t? ei teadnud algul mis õli all oli aga leidsin lõpuks hooldustraamatu vahelt eelmise margi üles. asi selles, et ikkagi mul õli paneb kuskile jehhat :? olen nii palju halbu asju UM kohta kuulnud, et tekib küsimus kas nad leiavad seal vea üles?

Postitatud: 27.08.2006 18:40 40
Postitas MairoG
aise kirjutas:huvitav anomaalia, tuleb see kiri ette jälle "CHECK ENGINE OIL LEVEL"
ja kui õli taset vaatan siis on min ja max vahel täpselt :roll:
Võta korraks akujuhe maha, siis peaks ära kustuma , oli ka endal sama seis. Et ei kustunud ka ära ja tee mis tahad. Kustus aint juhtme eemaldamisega korraks. ;)

Postitatud: 27.08.2006 19:34 52
Postitas aise
MairoG kirjutas:
aise kirjutas:huvitav anomaalia, tuleb see kiri ette jälle "CHECK ENGINE OIL LEVEL"
ja kui õli taset vaatan siis on min ja max vahel täpselt :roll:
Võta korraks akujuhe maha, siis peaks ära kustuma , oli ka endal sama seis. Et ei kustunud ka ära ja tee mis tahad. Kustus aint juhtme eemaldamisega korraks. ;)
seda kirja pole kuna õli oli tõesti mingi hetk jälle miinimumi kukkunud, panin liitri peale ja on vaikus, aga kuhu see liiter läks krt :shock: läbi summi maha on hetkel ainuke variant minu arust kuna auto ei suitse.

Postitatud: 28.08.2006 09:05 16
Postitas Tom
Auto ei peagi suitsema kui näiteks simmer või tihend lekib.
Visuaalne kontroll on abiks.

Postitatud: 28.08.2006 16:51 15
Postitas aise
Tom kirjutas:Auto ei peagi suitsema kui näiteks simmer või tihend lekib.
Visuaalne kontroll on abiks.
niipalju kui ma ise vaatasin on kõik kuiv ja puhas, auto all on ka alati kuiv.
krt liiter õli on jalga lasknud mingi 1-2 kuuga :shock:

Postitatud: 28.08.2006 17:15 27
Postitas Ilves
Õli võib ka põleda nii, et tagant pole praktiliselt mitte midagi näha. Kunagisel Primera GT-l kadus ka liiter umbes 2 kuuga. Kõik oli kuiv ja tagant ei suitsenud. Kui suitseb, siis läheb liiter kindlasti kiiremini kui 2 kuuga.

Samas, mingi õlikulu loetakse tolerantside sisse mahtuvat. Ega siin muud soovitust pole, kui lühenda vahetusvälpa ja kasuta korralikku õli, äkki läheb paremaks, kui tõesti kuskilt välja ei tilgu.

Postitatud: 28.08.2006 18:29 56
Postitas aise
Ilves kirjutas:Õli võib ka põleda nii, et tagant pole praktiliselt mitte midagi näha. Kunagisel Primera GT-l kadus ka liiter umbes 2 kuuga. Kõik oli kuiv ja tagant ei suitsenud. Kui suitseb, siis läheb liiter kindlasti kiiremini kui 2 kuuga.

Samas, mingi õlikulu loetakse tolerantside sisse mahtuvat. Ega siin muud soovitust pole, kui lühenda vahetusvälpa ja kasuta korralikku õli, äkki läheb paremaks, kui tõesti kuskilt välja ei tilgu.
eelmine õli saksas pandud castrol 0w-40 ja ise valasin peale sinna castroli 5w-40 gtx´i kumb nendest korralik pole :D mul ongi jäänud 1 roheline kast alles, täishooldus tuleb järgmise kuu keskel. lasen neil üle vaadata kah, et äkki on midagi kuskil. krt auto on sõitnud 124k ei taha uskuda, et midagi läbi mootoris.

Postitatud: 28.08.2006 19:02 23
Postitas Lepard
Lasin ka Valdeku juures siis enda masinal kõik õlid ära vahetada. Mootorisse läks Castrol 5W40 sisse endise Teboil asemel.

Postitatud: 28.08.2006 20:32 50
Postitas Suur
Minu kaarikul jälle leemendab mootor altpoolt koledasti, kui kõik puhtaks nühkida, on seis paari päevaga samasugune. Samas õliloiku ei ole veel alt leidnud ning hooldusvälba jooksul ei ole veel vajadust õli juurde kallata olnud.

Postitatud: 29.08.2006 09:26 35
Postitas Ilves
aise kirjutas:eelmine õli saksas pandud castrol 0w-40 ja ise valasin peale sinna castroli 5w-40 gtx´i kumb nendest korralik pole :D mul ongi jäänud 1 roheline kast alles, täishooldus tuleb järgmise kuu keskel. lasen neil üle vaadata kah, et äkki on midagi kuskil. krt auto on sõitnud 124k ei taha uskuda, et midagi läbi mootoris.
Castrol on muidugi OK. Tehase hooldevälba järgimine on küsitav, sest uuemate E39-tega võid kastikeste järgi sõita kuni 30 tuh õlivahetuste vahel ja seda on selgelt liiga palju. Proovi teha paar vahetust 10 tuhandelise vahega ja kasuta mootorit veidi jõulisemalt, äkki istub midagi paika. Kompressioonid võiksid ka ära mõõta enne eksperimenti ja peale eksperimenti.