Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
318iS ja Statoilist 98. Nagunii solgitakse neid kütuseid, nii et tegelikult tangid ikka "hea kvaliteediga 95". Karta on et see 95 on siis veel lahjem... kunagi sai sigulli 93 ja 95 segamin kallatud... bemmile jääb vist lahjaks Soomes mõned vennad käisid tankimas häda sunnil ja ei jõudnud ära imestada kuidas auto sellest niivõrd ergsamaks muutus et tagumikuga ära tundis. Eriti diislite puhul.
ise panen uno x-ist 98-t ja kütuselisandit ka liigub ikka tunduvalt paremini ja saab kaugemale, vahest tundub nagu oleks diislit pannud ei taha liikuda üldse.
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Unustage jutt teemal - Soome ja hea kvaliteediga küte. See küte on täpselt sarnane siin müüdavale, ise olen täheldanud mingit erinevust soome ja rootsi-norra küte vahel. Oluliselt paremini läheb diisel pöördesse SWE-NOR küttega. Rohi paistab alati rohelisem seal, kus meid pole. Kuna olen Stati Kuldkaardi omanik teatud põhjustel, siis saab mu BMW 95 Eurot (vahest ka ultimat ) ja Audi 98't samast kohast.
Üldiselt tangin Statoili 95-te. Kui meeles on siis panen mingit Castrol'i kütuselisandit, kui meeles ei ole siis ei pane ... enamasti ei ole meeles.
Kui Statoili käepärast pole siis käib Neste ka ... Alexela/Uno-X'i parema meelega väldin.
Äkki, mehed kes sõidavad 4,4l mootoriga autodega, mis kütust kasutate? Vana 110KW autoga oli vahe ikka Neste 98 ja Uno -X selle lendava onuga võrreldes kaunis suur, seda siis lendava onu kasuks, aga uue auto puhul on äkki mingeid eelistusi, st mis oleks parim?